Kokoomuksen kansanedustaja tylyttää vasemmistoliiton puheenjohtajaa
Anonyymi-ap
2025-05-23 20:33:19
Kokoomuksen kansanedustaja Tere Sammallahden mukaan vasemmistoliitto asettaa Minja Koskelan johdolla erityisesti Lähi-idän seksuaalivähemmistöt hengenvaaraan.
Asettaako vasemmistoliitto Minja Koskelan johdolla erityisesti Lähi-idän seksuaalivähemmistöt hengenvaaraan? Ja jos asettaa niin miksi? Pitäisikö vasemmistoliitto sulkea pois tämän kesän Helsinki Pride kulkueesta?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0ffd99a3-5393-4c13-8c2b-77e70a4cb5f9
Pitäisikö vasemmistoliitto sulkea pois tämän kesän Helsinki Pride kulkueesta?
50
241
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan esittämää kysymystä pitää kysyä Kokoomuksen Tohtori Gööranilta,joka on lupautunut tämän Pride-marssin suojelijaksi.
- Anonyymi
Koko pride touhu pitäisi lailla kieltää!! Samoin elokapinan touhut!!
- Anonyymi
Samoin pitäisi kieltää persut, ovat pahin uhka Suomelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako perussuomalaista on kulkueessa?
Ei ainakaan yhtään isänmaalaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan yhtään isänmaalaista.Mitä tekemistä sillä on asian kanssa? Persut ovat silti pahin uhka Suomelle, ja tulisi siksi kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekemistä sillä on asian kanssa? Persut ovat silti pahin uhka Suomelle, ja tulisi siksi kieltää.
Sdp on pahin uhka Suomen turvallisuudelle ja myös muu vihervasemmisto ja vasemmistoliitto, kun ihailevat sosialismia ja kommunismia! Jo punakapinassa sosiaalidemokraatit halusivat Suomesta osan Neuvostoliittoa eli nykyistä Venäjää! Purin myös ihailee lapsuutensa Neuvostoliitoa!
Kuubassa kannattaa käydä katsomassa millainen on kommunisti-sosialistinen maa! Ei näytä oikein olevan hienoja jakkupukuja tai kalliita haalariasuja ja upeita kynsiä kuten Naximalla ja Sophialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sdp on pahin uhka Suomen turvallisuudelle ja myös muu vihervasemmisto ja vasemmistoliitto, kun ihailevat sosialismia ja kommunismia! Jo punakapinassa sosiaalidemokraatit halusivat Suomesta osan Neuvostoliittoa eli nykyistä Venäjää! Purin myös ihailee lapsuutensa Neuvostoliitoa!
Kuubassa kannattaa käydä katsomassa millainen on kommunisti-sosialistinen maa! Ei näytä oikein olevan hienoja jakkupukuja tai kalliita haalariasuja ja upeita kynsiä kuten Naximalla ja Sophialla.Äläpäs valehtele, punaiset halusivat itsenäisyyttä, valkoiset halusivat pitää kaiken vallan itsellään.
Nykyinen Venäjä on äärioikeiston ihannemaa, siksi persutkin palvovat Putinia vapahtajanaan ja Wagner-joukkoja vapautusarmeijana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs valehtele, punaiset halusivat itsenäisyyttä, valkoiset halusivat pitää kaiken vallan itsellään.
Nykyinen Venäjä on äärioikeiston ihannemaa, siksi persutkin palvovat Putinia vapahtajanaan ja Wagner-joukkoja vapautusarmeijana.Punaiset halusivat Suomesta osan ryssälää ja sillä siisti
Eikö punikki osaa lukea historian kirjoja?
Putin on itse sanonut ihailevansa lapsuutensa Neuvostoliittoa! Haluaisi varmaan sen takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaiset halusivat Suomesta osan ryssälää ja sillä siisti
Putin on itse sanonut ihailevansa lapsuutensa Neuvostoliittoa! Haluaisi varmaan sen takaisin.Sdp ja vihervassarit menkää Kuubassa käymään niin näette millaista ihannoimannne sosialismi-kommunismi on! T. Käyty on ja hullua politiikkaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on itse sanonut ihailevansa lapsuutensa Neuvostoliittoa! Haluaisi varmaan sen takaisin.Eivät halunneet, sinä vain valehtelet niin.
Valkoiset olivat hyvä kamuja ja tekivät bisnestä venäläisten kanssa, kunnes puukottivat heitä selkään, myöhemmin liittoutuivat natsien kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sdp ja vihervassarit menkää Kuubassa käymään niin näette millaista ihannoimannne sosialismi-kommunismi on! T. Käyty on ja hullua politiikkaa on
Mene sinä käymään Chilessä, ja mieluummin jää sinne, siellä on kunnon kapitalismi vallalla.
- Anonyymi
Persut ovat pahin uhka itsenäiselle Suomelle, eikä se muutu vaikka miten väännät ja satuilet, persujen Suomi ei ole edes Suomi, se on lähinnä Putinin Venäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pitää muistaa jotta suurin ongelma on punavihreät.
- Anonyymi
Nämä helskutin hörhöt ovat menneet tarroja jakamaan suviseuroihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekemistä sillä on asian kanssa? Persut ovat silti pahin uhka Suomelle, ja tulisi siksi kieltää.
Kyllä ne nämä sateenkaari porukka täytyisi lailla kieltää ja Kokoomus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on itse sanonut ihailevansa lapsuutensa Neuvostoliittoa! Haluaisi varmaan sen takaisin.Ja mitähän se sinulle kuuluu mitä Putin ihailee🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pitää muistaa jotta suurin ongelma on punavihreät.
Punavihreiden uhka on vain persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä helskutin hörhöt ovat menneet tarroja jakamaan suviseuroihin.
Ja siitäkös sinä vedit heti herneen nenään, se on sitä uhriutumisen vapautta parhaillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne nämä sateenkaari porukka täytyisi lailla kieltää ja Kokoomus..
Sitähän persut yrittävätkin, yksinvaltaa ja sitten määräävät miten kaikkien pitää ajatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan yhtään isänmaalaista.Millainen persu on isänmaalainen, onko se kiertoilmaisu venäläiselle?
- Anonyymi
vasemmisto liitto pitää kieltää
- Anonyymi
Kokoomus myös, on ottanut eniten velkaa Suomelle ja aiheuttanut ylivelkaantumisen.
- Anonyymi
Alexander Stubb on ensimmäinen istuva presidentti, joka toimii Helsinki Priden suojelijana.
Presidenttipari Alexander Stubb ja Suzanne Innes-Stubb toimivat tänä vuonna tapahtuman suojelijoina yhdessä.
Ei jatkoon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus myös, on ottanut eniten velkaa Suomelle ja aiheuttanut ylivelkaantumisen.
pakko ottaa kun sanna ottamat velkojen korokki enemmän ahaheheh despootti sosialisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alexander Stubb on ensimmäinen istuva presidentti, joka toimii Helsinki Priden suojelijana.
Presidenttipari Alexander Stubb ja Suzanne Innes-Stubb toimivat tänä vuonna tapahtuman suojelijoina yhdessä.
Ei jatkoon!Eikö muka Tavja ollut suojelijana ja peräti marssimassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakko ottaa kun sanna ottamat velkojen korokki enemmän ahaheheh despootti sosialisti
Orpon hallituksen velkojen korot ne vasta korkeat tulevat olemaan, varsinkin kun oikeisto ei edes yritä lyhentää velkaa, makselee vain korkoja ja ottaa enemmän velkaa kuin mikään muu hallitus ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpon hallituksen velkojen korot ne vasta korkeat tulevat olemaan, varsinkin kun oikeisto ei edes yritä lyhentää velkaa, makselee vain korkoja ja ottaa enemmän velkaa kuin mikään muu hallitus ikinä.
Kommareiden vika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommareiden vika!
Persut ovatkin ne pahimmat kommarit, hehän haluavat yksinvaltiaan aseman, jotta voivat sanella kansalaisille mitä tekevät, he haluavat olla kuten Putin kamuineen Venäjällä.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto ja Minja Koskela luulee, että sukupuolien tasa-arvo on vain heidän juttu. Siinä sorsitaan 90% kansansta!!!! Minä, minä, minä, minä...
- Anonyymi
Kaikki mikä ei ole sinun edun mukaista, on ilmeisesti suora hyökkäys sinua vastaan henkilönä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mikä ei ole sinun edun mukaista, on ilmeisesti suora hyökkäys sinua vastaan henkilönä?
Vasemmisto on uhka kaikille! Käykää Kuubassa niin näette!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muslimit? Tykkäävätkö pridestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy itse Kuubassa, niin näet että suurempi ongelma on USA, joka pitää Kuubaa kauppasaarrossa edelleen, mutta jos haluat nähdä oman ihannemaasi, siis heti Venäjän jälkeen, niin mene Chileen, siellä sinulle on kunnolla kapitalismia tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muslimit? Tykkäävätkö pridestä?
Ovat samaa mieltä kuin persut, molemmilla kun on sama mielenlaatu.
- Anonyymi
– Janne ei itse kokenut homona voivansa sitä tehdä jääkiekko homo uransa aikana. Hän tuli jääkiekko homona kaapista ulos vasta uransa jälkeen ja teki sen jälkeen valtavan homo työn jääkiekko pikku poikien sisällä rectumissa.
– Hän vaikutti jääkiekko homo urheiluun, jotta mahdollisesti tulevaisuudessa jääkiekko homo seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvat jääkiekko homot olisivat eri tilanteessa kuin hän itse oli homo uransa aikana.
jääkiekko piirit on iloinen siitä, miten Puhakka on haulikkoa saanut . - Anonyymi
Vasemmistoliitto pitäisi sulkea pois politiikasta yhteiskunnalle haitallisena liikkeenä.
- Anonyymi
Yhteiskunnalle vaarallisena ääriliikkeensä ! Andersdrontti on sanonut olevansa marxilainen Hbl:ssä! Eivätkö ne tähtää vallankumoukseen?!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnalle vaarallisena ääriliikkeensä ! Andersdrontti on sanonut olevansa marxilainen Hbl:ssä! Eivätkö ne tähtää vallankumoukseen?!!
Perussuomalaiset haluavat niin paljon valtaa, että voivat sanella muille mitä tehdään, totesi itse Halla-Aho.
Persvallankumous on toistaiseksi torjuttu, torjunnan tekivät persut itse omalla typeryydellään.
- Anonyymi
Miten pride Somaliassa?
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1fc7d1aa-5e2c-4973-b6c7-12146045ee40
Onko tämä nyt viisasta rikkoa toisen maan lakia tahallaan. Suomen mainetta EU piireissä haluavat vasurit ja remari edustajat varta vasten pilata.- Anonyymi
Unkarin ja Venäjän meininki myös Suomeen, se on persujen tavoite.
- Anonyymi
Hyvä Unkari..
- Anonyymi
Kehu vielä Venäjää ja Putinia, haluat kuitenkin.
- Anonyymi
Ei vasemmistopuoluetta voi sulkea pois vasemmistolaisesta tapahtumasta.
- Anonyymi
Vasurit rakastaa ja persut vihaa.
- Anonyymi
Kaikki vasemmistolaiset pois suomesta.
- Anonyymi
Suomi on siellä missä vasemmistokin, persuus pois Suomesta ja kaikki muuttuu paremmaksi.
- Anonyymi
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/8644310
Honkasalo ja Li andersson oli huutamassa?
yhdessä kuten moktar gubta?- Anonyymi
Onko käsi tanassa, kun ajattelet nationalistisia ajatuksiasi?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941