Martin Paasi (paino noin 80 -100 kg) tappoi kyyn (rauhoitettu, paino noin 100 - 200 g), ja ilmoitti urotyöstään somessa. Ritarit suojelevat sisäistä neitoaan tuhoamalla planeetan luonnon.
Martin Paasi tappoi
9
74
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkäävät äijät kesälaitumilla!
Noita tulisi pitää sisätiloissa.- Anonyymi
Jos arvostat luontoa ja sen eläimiä, et voi arvostaa kyykäärmettä, jonka saalistustaktiikka on tunkeutuminen linnunpesiin, toisinaan tavataan jopa linnunpöntöistä, joihin jää elämään ja syö poikaset yksitellen. Tekee saman metsähiiren pesissä.
- Anonyymi
Kokoomuksen luontosuhde pähkinänkuoressa
- Anonyymi
Tuossa sinun aivopierussa oli koko aivokapasiteettisi pähkinänkuoressa.
- Anonyymi
Suomea myydään, joten luontokin joutaa romukoppaan.
- Anonyymi
Orvot ja Paadet ulisevat onnesta!
http://suolasuinen.blogspot.com/2024/03/kuolinpesa.html?m=1 - Anonyymi
Aina kun tapat kyyn, annat elämän kymmenille sammakoille, sisiliskoille, vaskitsoille ja linnunpoikasille. Kyy on iljettävä pesärosvo.
Olen tappanut yli sata kyykäärmettä, olen myös luonnonsuojelija ja vegaani.- Anonyymi
Tuo on niin totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta!
Jep jep.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745