Mulle ainakin yksi lysti . Ei kiinnosta. Eikä kiinnostaisi täälläkään skippailla kymmeniä aloituksia, kun joku raivoaa aiheesta. Löysätkää pipoa.
Miksi eräät ottaa pridestä kilarit?
15
121
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, pitääkö sitä homoilua tunkea väkisin joka tuutista, varmasti jossain vaiheessa tulee kilarit
- Anonyymi
Juu, miksi TV-uutiset jankuttaa tuosta Pridestä päiväkausia -? - ?
- siis SekoPäitten SekaSikijöitten HÖRHÖILYSTÄ - ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, miksi TV-uutiset jankuttaa tuosta Pridestä päiväkausia -? - ?
- siis SekoPäitten SekaSikijöitten HÖRHÖILYSTÄ - !Persuihin viitannet?
- Anonyymi
Minäkin olen pomppinut aamusta saakka t a s a j a l k a a !
- Anonyymi
Teetkö kotitekoista viiniä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö kotitekoista viiniä ?
Kaalia survon saaviin. Tarkoitus on hapattaa se.
- Anonyymi
Joo, mutta kun jo tollaset 10 vuotiaat lähettelee alastonkuviaan toisilleen ! Jostainhan tuo sairas malli tulee. Kaikki on sallittua ja esillä,
- Anonyymi
Liittyy aiheeseen miten?
Yhtä hyvin voit syyttää persuja, jotka sallivat homostelun puolueessaan. Niiden tiktok-videoistahan lapset ottavat mallia.
- Anonyymi
Miksi muiden pitäisi olla samaa mieltä kuin sinä?
- Anonyymi
Kaappihomot paniikissa,mitä enemmän homoja tulee esille sen ahtaammalle kaappihomot joutuvat.Paljastumisen pelko päivä päivältä lähempänä.Jumala merkitsee homot näkyvällä merkillä eli huuliherpeksellä.Kukkii kaikilla samaan aikaan keväällä ja syksyllä.
- Anonyymi
Kyllä se vähän vit.ttaa kun tätä pakkosyötetään tv:stä.
- Anonyymi
Kuka pakottaa telkkaria katsomaan? Minä katsoin muistaakseni viimeksi tammikuussa jonkun leffan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pakottaa telkkaria katsomaan? Minä katsoin muistaakseni viimeksi tammikuussa jonkun leffan.
Maksan siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksan siitä.
Maksan minäkin, on jopa maksutv-sopimukset, mutta ei minua kukaan pakota katsomaan tv:tä. Tee rikosilmoitus, jos sinua aseella uhataan ja pakotetaan katsomaan sellaista, mitä et halua.
- Anonyymi
Kuten tunnettua ihminen joka on sovussa oman seksuaalisuutensa kanssa, sallii tietysti kaikkien olla mitä ovat.
Oma epävarmuus usein synnyttää pelkoja siitä mitä itse pohjimmiltaan on. Ihminen saattaa kehittää mielessään homokammon, koska pelkää sitä mahdollisuutta itsessään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864