https://www.suomenuutiset.fi/vigelius-sdpn-nurmisen-yt-aikeista-tatako-tarkoitti-etta-kaiken-voi-tehda-reilummin/
Tampereen uusi pormestari Ilmari Nurminen paljasti nyt karmealla tavalla, mitä todellisuudessa tarkoittaa SDP:n vaalislogan: KAIKEN VOI TEHDÄ REILUMMIN".
Vigelius: SDP:n Nurmisen reilummat 10-miljoonan euron leikkaukset Tampereen palveluihin.
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Demarit riisui Ilmari Nurmisen johdolla nyt poliittisen vaalivalenaamionsa Tampereella.
- Anonyymi
?
- SDP:n "isoTahto" - On Kurittaa Tamperelaisia "" IRTI-SANOMISILLA ""
- SDP:n Homo-Nurminen on sanonut - " kun voin määrätä, niin Potkuja tulee "
- SIINÄ - Kansa Näkee - Mikä SDP on Todella - !
- SDP -ALKAA - JAKAA- DUUNAREILLE - POTKUJA- Kiittäkää siitä SDP:tä -!
ZZZZZ ZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZ ZZZZZZZZ ZZZZZZZZ Z - Anonyymi
Sateenkaaren päästä löytyy aarre.
- Anonyymi
Hehe. Siltä näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe. Siltä näyttää.
SDP vaalislofan tarkoittaa, että demarit voi leikata reilummin duunareilta.
- Anonyymi
Ilman Marinin vierellä saatua näkyvyyttä ja tunnettavuutta esim Seiskan kautta Nurminen olisi pelkkä nobody. Onko joku kuullut sen sanovan jotakin järkevää?
- Anonyymi
En ainakaan minä ole kuullut Nurmisen puhuvan mitään järkevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan minä ole kuullut Nurmisen puhuvan mitään järkevää.
Demari Nurminen leikkaa rajusti tamperelaisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demari Nurminen leikkaa rajusti tamperelaisilta.
Nurminen leikkaa nyt SDP:n vaalisloganin mukaisesti reilummin tamperelaisilta.
- Anonyymi
Kuinka pitkä Vigelius on?
- Anonyymi
Miehen mittainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745