Ja sanot anteeksi väärä numero.
Soita nainen kolikkopuhelimesta minulle?
20
265
Vastaukset
- Anonyymi
Entä jos soitan omasta puhelimesta, vastaatko? Ja en väärään numeroon.
- Anonyymi
Et uskalla soittaa tai edes viestiä laittaa. Jos olisit rohkea ja sen verran haluisit lähestyä niin puhuisin suuni puhtaaksi tunteistani.
Sivusta - Anonyymi
Aloituksen tekijä vastailee ja kyselee"omiin kirjoituksiin,gubbe leikkii taas naisena,hii o hoi!
- Anonyymi
Säästän rakkaudesta sinua ja olen ottamatta yhteyttä,koska tiedän mikä sekametelisoppa siitä syntyisi.
- Anonyymi
Niinhän se olisi tehtävä, kun oma numero on estetty.
- Anonyymi
Jos on estetty, silloin ei kyllä soitella mitään kautta. 😬 Ei halua olla tekemisissä sun kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on estetty, silloin ei kyllä soitella mitään kautta. 😬 Ei halua olla tekemisissä sun kanssasi.
Se oli sarkasmia...
- Anonyymi
Ja mitä sitten tapahtuu?
- Anonyymi
Saat kuulla ääneni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kuulla ääneni.
Ei se riittäisi, ainakaan minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kuulla ääneni.
Raaka,raak!
- Anonyymi
Joo, joo, joo!
- Anonyymi
En soita edes Tuntemattomasta numerosta.
- Anonyymi
miks vtussa mä niin tekisin
- Anonyymi
Jos vaikka vtuttu kaipaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka vtuttu kaipaa?
tuskin
- Anonyymi
Mä olen ainakin sen verran käytökseltäni kasvanut tuollaisen käytöksen ohi aikaa sitten ettei mun tarvitse tehdä noin. Aikuiset hoitavat ja kohtaavat tunneasiansa toisella tapaa rehellisesti ja suoraan, eivätkä ryhdy pelleilemään mutkan kautta. Eikä mitään väärä numero pelleilyä tai pakenemista yms.
- Anonyymi
Mihinkä asti pitää mennä, että löytyy kolikkopuhelin.
- Anonyymi
Hyvä kysymys?
- Anonyymi
Eikö ne kolikkopuhelimet lopetettu aikoja sitten. Tele myi ne puhelinkoppinsakin viidelläkympillä. Niistä tehtiin maalle huusseja ja ulkosuihkuja ym,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771