Hallitus on unohtanut, että nykyiset vanhat ihmiset ovat rakentaneet Suomen

Anonyymi-ap

ja siksi tämä on ollut hyvinvointivaltio. Nyt Purra ja Orpo vie kaiken pois vanhuksilta, muistamatta että he itsekin tulevat vanhoiksi. Toivottavasti saavat sitten saman huonon kohtelun.
Kohta ei kukaan vanhus pääse enää hoivakotiin , koska ei ole enää hoitajia. Silloin he palloilevat vaan omassa asunnossaan yksin. Ja siitä ei hyvää seuraa ,koska
muistisairaudet lisääntyvät koko ajan. Tulee vaaratilanteita
Purra ja Orpo ei välitä ,kunhan vaan LEIKATAAN.
Kohta ei ole verotuloja, kun kellään ei oo töitä.
SUOMEN HALLITUS EI VÄLITÄ SUOMALAISISTA

59

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persuilta on unohtunut talonpojan tappolinja. Nyt de on jotain muuta.

• Anonyymi

Lapsennaamaiset määkijät antaa vain yhä hillittlömämpiä veronalennuksia niille jotka niitä ei todellakaan tarvitse

• Olen varmaan aika vanha ja vanhuskin kun olen yli 80 vuotias. En vaan ole huomannut Orpon vieneen mitään minulta! Olenko sitten sokea vai kuuro? Ainakin tutkimusten mukaan näköni on hyvä ja kuulen liikaakin joskus!

• Anonyymi

Ole huoleti. Tämä ei ole lainkaan ainoa asia jota et ole huomannut.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ansaitsemaasi sinulta on viety? Kerro nyt sitten kun tietäväiseksi itseäsi väität!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mitä ansaitsemaasi sinulta on viety? Kerro nyt sitten kun tietäväiseksi itseäsi väität!

👺👺👺👺👺👺👺
        Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
        Kansallinen Kokoomus
        Hallituksen saavutukset tähän asti, listaa saa päivittää

- Leipomoiden lakiin säädetty yötyölisä poistetaan.
        - Eläkeikä nousee.
        - Työmatkakulujen omavastuu nousee 750 eurosta 900 euroon ja tilapäiset korotukset jäävät pois.
        - Määräaikainen työsopimus ilman perustetta.
        - Yt- ja lomautustilanteissa palkanmaksu katkaistaan viikossa.
        - Ensimmäinen sairauspäivä ilman palkkaa.
        - Potkut voidaan antaa ilman painavaa syytä.
        - Yt-velvoite pois alle 50 hengen yrityksistä.
        - Takaisinottovelvoite pois alle 50 hengen yrityksistä.
        - Työntekijöitä sitova paikallinen sopimus ohi luottamusmiehen.
        - Työehtosopimusten vähimmäissuoja heikkenee ja yleissitovuus uhkaa poistua.
        - Pakkolait voimaan - estää sopimasta lakia parempia työehtoja.
        - Lakko-oikeuden rajoitukset estävät työntekijöitä puolustamasta etujaan.
        - Lakkosakkoja korotetaan - myös henkilökohtainen sakko.
        - Poliittisten lakkojen kesto enintään 1 päivän.
        - Tukilakkoja rajoitetaan - vahvat alat eivät voi tukea heikompia.
        - Ruuvia kiristetään vain työntekijäpuolelta- työnantajan TES-rikkomuksiin ei
        kiristyksiä.
        - Ansiosidonnaisen työssäoloehto 12 kuukauteen.
        - Työssäoloehdon euroistaminen - heikentää osa-aikaisten ja pätkätyöläisten
        mahdollisuutta päästä ansioturvan piiriin.
        - Ansiosidonnaisen porrastus - 8 viikon jälkeen 20% leikkaus.
        - Omavastuupäivät 5 →7 ja lomakorvaus jaksotetaan.
        - Suojaosat pois - ei lyhyitä keikkatöitä työttömänä.
        - Lapsikorotukset pois
        - Vuorotteluvapaa lakkautetaan.
        - Aikuiskoulutustuki lakkautetaan.
        - Hallitus asettaa lainsäädännöllä palkankorotuksille katon.
        - Valtakunnansovittelijan kädet sidotaan, eikä sovittelusta voi saada viennin
        tason ylittäviä palkankorotuksia.
        - Muista myös kiky-sopimus vuodelta 2015 - maksanut palkansaajille jo yli 14
        miljardia euroa. https://kikykello.fi/
        - Väläytelty jo että tulevaisuudessa edessä sunnuntailisien ym. poistaminen.

Ja "työväenpuolue" persut innolla muutoksessa mukana.

Äänestä SDP sinun etujen ajaja jos ole köyhä alle 200 000 e tienaava
        Etkä moni miljonääri

• Anonyymi kirjoitti:

👺👺👺👺👺👺👺
        Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
        Kansallinen Kokoomus
        Hallituksen saavutukset tähän asti, listaa saa päivittää

- Leipomoiden lakiin säädetty yötyölisä poistetaan.
        - Eläkeikä nousee.
        - Työmatkakulujen omavastuu nousee 750 eurosta 900 euroon ja tilapäiset korotukset jäävät pois.
        - Määräaikainen työsopimus ilman perustetta.
        - Yt- ja lomautustilanteissa palkanmaksu katkaistaan viikossa.
        - Ensimmäinen sairauspäivä ilman palkkaa.
        - Potkut voidaan antaa ilman painavaa syytä.
        - Yt-velvoite pois alle 50 hengen yrityksistä.
        - Takaisinottovelvoite pois alle 50 hengen yrityksistä.
        - Työntekijöitä sitova paikallinen sopimus ohi luottamusmiehen.
        - Työehtosopimusten vähimmäissuoja heikkenee ja yleissitovuus uhkaa poistua.
        - Pakkolait voimaan - estää sopimasta lakia parempia työehtoja.
        - Lakko-oikeuden rajoitukset estävät työntekijöitä puolustamasta etujaan.
        - Lakkosakkoja korotetaan - myös henkilökohtainen sakko.
        - Poliittisten lakkojen kesto enintään 1 päivän.
        - Tukilakkoja rajoitetaan - vahvat alat eivät voi tukea heikompia.
        - Ruuvia kiristetään vain työntekijäpuolelta- työnantajan TES-rikkomuksiin ei
        kiristyksiä.
        - Ansiosidonnaisen työssäoloehto 12 kuukauteen.
        - Työssäoloehdon euroistaminen - heikentää osa-aikaisten ja pätkätyöläisten
        mahdollisuutta päästä ansioturvan piiriin.
        - Ansiosidonnaisen porrastus - 8 viikon jälkeen 20% leikkaus.
        - Omavastuupäivät 5 →7 ja lomakorvaus jaksotetaan.
        - Suojaosat pois - ei lyhyitä keikkatöitä työttömänä.
        - Lapsikorotukset pois
        - Vuorotteluvapaa lakkautetaan.
        - Aikuiskoulutustuki lakkautetaan.
        - Hallitus asettaa lainsäädännöllä palkankorotuksille katon.
        - Valtakunnansovittelijan kädet sidotaan, eikä sovittelusta voi saada viennin
        tason ylittäviä palkankorotuksia.
        - Muista myös kiky-sopimus vuodelta 2015 - maksanut palkansaajille jo yli 14
        miljardia euroa. https://kikykello.fi/
        - Väläytelty jo että tulevaisuudessa edessä sunnuntailisien ym. poistaminen.

Ja "työväenpuolue" persut innolla muutoksessa mukana.

Äänestä SDP sinun etujen ajaja jos ole köyhä alle 200 000 e tienaava
        Etkä moni miljonääri

Kaikki mitä luettelit on hyviä reaaleja uudistuksia ja kertovat sen miten kaikki pitää jonkun työllä ansaita ja miksi muille pitäisi jakaa, muiden ansioita kun sen pitäisi aina tulla omasta työstä. Jos minä jota te anaalit hulluksi ja epäonnistuneeksi haukutte sinä onnistuin niin miksi te fiksummat sitten ette osaa toimia!

Itse olen tyhjästä lähtenyt ja olen saanut kasaan kohtuu määrän niin rahana kuin muunakin omaisuutena koottua perillisille. Itse tässä koitan tuhlailla mutta ei enää vanhana jaksa tarpeeksi.

Opetelkaa tekemään työtä tuottavasti niin alatte pärjäämään! Heittäkää ay romukoppaan sillä se kusetta teitä!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kaikki mitä luettelit on hyviä reaaleja uudistuksia ja kertovat sen miten kaikki pitää jonkun työllä ansaita ja miksi muille pitäisi jakaa, muiden ansioita kun sen pitäisi aina tulla omasta työstä. Jos minä jota te anaalit hulluksi ja epäonnistuneeksi haukutte sinä onnistuin niin miksi te fiksummat sitten ette osaa toimia!

Itse olen tyhjästä lähtenyt ja olen saanut kasaan kohtuu määrän niin rahana kuin muunakin omaisuutena koottua perillisille. Itse tässä koitan tuhlailla mutta ei enää vanhana jaksa tarpeeksi.

Opetelkaa tekemään työtä tuottavasti niin alatte pärjäämään! Heittäkää ay romukoppaan sillä se kusetta teitä!

Kurjuus ja orjuus kunniaan.

T. Stalin alias EXKAXEX

Ps. Suomen tuho on kaikkien etu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhus tunnisti tautinsa.
        NIINISTÖ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhus tunnisti tautinsa.
        NIINISTÖ?

SALEOLI NOLLA.
        MUTTA ALE MENI MIINUKSELLE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HEI, VALTION ELÄKERAHASTOSTA NYPPÄÄMME NYT TOISTAMISEEN PARISEN MILJARDIA.

• Anonyymi kirjoitti:

Moniko on jäänyt ilman eläkettä? Jos noin käy niin kannattaa valittaa, muutoin ei.

• Anonyymi

Aisteista ei johdu. Enemmänkin tyhmyydestäsi.

• Anonyymi

Sinä olet orpon palkkaama trolli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SAATTAA OLLA TOTTA,
        MENE JA TIEDÄ.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kokoomuksen markkinatalousveijarit vievät jatkuvasti kansalta ansaitsemiaan rahoja kehittelemällä rakenteelliseen kusetukseen perustuvaa talouspolitiikkaa. Kun talous on kyykyssä, pitää rahat viedä kansalta mitä ihmeellisimmillä virityksillä

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

KAIKKI MÄN EIKÄ PIISANNUTKAAN

• Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksen markkinatalousveijarit vievät jatkuvasti kansalta ansaitsemiaan rahoja kehittelemällä rakenteelliseen kusetukseen perustuvaa talouspolitiikkaa. Kun talous on kyykyssä, pitää rahat viedä kansalta mitä ihmeellisimmillä virityksillä

Laitapa muutama perusteltu esimerkki todistamaan väitteesi! Minä kun en yhtäkään väittämääsi ole havainnut!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Laitapa muutama perusteltu esimerkki todistamaan väitteesi! Minä kun en yhtäkään väittämääsi ole havainnut!

No kerros mitä sinä olet havainnut?

• Anonyymi kirjoitti:

No kerros mitä sinä olet havainnut?

Olen havainnut tässä sen, ettei anaali kykene perustelemaan sitä, miten väittää asioiden olevan.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

*Minulta* vietiin terveyskeskuspäivystys sadan kilometrin päähän, nostettiin maksuja, vähennettiin lääkekorvauksia, paikkakunnalta yksi hoivakoti meni konkurssiin ( ei vielä ajankohtainen), mutta hoivaa tarviseva 90+ vanhus puolen vuoden odotuksen jälkeen siirrettiin 140 km päähän. En päässyt edes katsomaan, kun siihen olisi pitänyt matkustaa koko päivä ja yöpyä. Ei täällä maalla ole julkisia kulkuyhteyksiä kovin taajaan!

Tämä oli eka viestini tähän ketjuun. Paikkakunnallamme on joitakin pienyrittäjiä laittanut lapun luukulle. Yksi koulu lakkautettiin ja lapset luvattiin kuljettaa 25 km päähän kyllä. Muuttivat pois. Eivät kaikki.

Yhteisöveroale ensi vuonna leikkaa 830 miljoonan loven kuntien ja valtion tuloihin.
        Meillä on syrjäkulmilta kulkenut 2 x viikossa palvelubussi keskustaan. Se lakkaa. Toivottavasti ei tule paljon lunta ensi talvena. Teiden talvikunnossapito porukkaa on irtisanottu.

Kaikki veroni ja maksuni olen 45 vuoden ajalta maksanut. Edellisten sukupolvien eläkkeisiin ihan ilolla ja muihin. Toisaaltahan se on säästöä, (olen elämässäni tarvinnut vain kerran ambulanssia vakavaan kohtaukseen,mutta silloin hoitopaikka oli alle 10 km päässä,) jos useampi menehtyy joko kotiinsa tai matkalla sairaalaan??

Kaikki ei aina tuijota vain omaa napaansa ja ole iloisia siitä, että mullahan on kaikki hyvin.
        Vaikka ei mulla mitenkään huonoa elämää ole, kun vaan pysyisin hengissä!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Taidankin myydä firmani Kiinaan. Tulee hyvä tuotto.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Moniko on jäänyt ilman eläkettä? Jos noin käy niin kannattaa valittaa, muutoin ei.

Hassuttelija, sehän on tulevien eläkeläisten pesämunaa.
        Et sinä enkä minä siitä kärsi.
        Niinkui emme ilmastotuhoistakaan, uskoisinniin.
        Öljyäkin on vielä maaperässä 37 vuodeksi.
        Jos ei äiti- maa mene aiemmin rikki.
        Tai isot pojat vallanhimossaan tuhoa koko paskaa kerralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KOKOOMUS ON VIEMÄRI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VANHUKSET OVAT UUSIUTUVA LUONNONVARA.
        EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ, PETTERI VAKUUTTAA..

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

KUKA VANHOJA MUISTAA, SITÄ TIKULLA SILMÄÄN.

• Anonyymi

Rakentivatko vanhat ihmiset suomen islamisteja varten? Taistelivatko suomalaiset sotilaat itsenäisyyden islamisteille?

• Anonyymi

Kovin on vähän islamin uskoisia Suomessa. Ja tätä menoa ei ole kohta muitakaan…..vain muutama pöpi Persu huutelee korpimaisemissa toisilleen tyyliin Suomi kuuluu suomalaisille !

• Anonyymi

Ei, mutta yli sadan vuoden ajan ollaan oltu uskonvapauden puolustajia!

• Anonyymi

🛑🛑🛑🛑🛑
      Antakaa minullekin iso veroale, haluan "osallistua valtiontalouden tasapainottamiseen"

Yksi Orpon perustelu isotuloisten isolle verotuksen alennukselle on:
      "Suurituloiset osallistetaan julkisen talouden tasapainottamiseen."

Minäkin ottaisin mielellään suuren veroalennuksen, että saisin osallistua
      "julkisen talouden tasapainottamiseen".

Äänestän jatkossa aina SDP

• Meillähän on ollut perin sairas progressio verotuksessa kun isommilla tuloilla joutuu yli puolet lisäansiosta maksamaan veroina. Niin ei pitäisi olla koska se laskee tuottavuutta. Juuri isompituloiset saavat jotain sellaista aikaan joka pienituloisetkin pitää leivässä mutta kun verot nousevat liikaa niin ei enää kannata ansaita enempää. Tuostahan on ollut paljolti kyse siinä kun kasvu on tyrehtynyt sen lisäksi, ettei se työvoima joka on ay:n hanskassa, kykene ansaitsemaan sitä määrää rahaa, joka heidän erilaisiin palkkoihinsa ja etuihinsa kuluu,

Tuo tasapainotus vaatii vuosia jotta saadaan riittävästi uutta pääomaa kokoon uusiin tuottaviin yrityksiin ja siten uusiin työpaikkoihinkin.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Meillähän on ollut perin sairas progressio verotuksessa kun isommilla tuloilla joutuu yli puolet lisäansiosta maksamaan veroina. Niin ei pitäisi olla koska se laskee tuottavuutta. Juuri isompituloiset saavat jotain sellaista aikaan joka pienituloisetkin pitää leivässä mutta kun verot nousevat liikaa niin ei enää kannata ansaita enempää. Tuostahan on ollut paljolti kyse siinä kun kasvu on tyrehtynyt sen lisäksi, ettei se työvoima joka on ay:n hanskassa, kykene ansaitsemaan sitä määrää rahaa, joka heidän erilaisiin palkkoihinsa ja etuihinsa kuluu,

Tuo tasapainotus vaatii vuosia jotta saadaan riittävästi uutta pääomaa kokoon uusiin tuottaviin yrityksiin ja siten uusiin työpaikkoihinkin.

Röh röh minun vaippani ovat hyvin tasapainossa kun ei kurapaska pääse turskahtamaan lattialle KRUIIK !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röh röh minun vaippani ovat hyvin tasapainossa kun ei kurapaska pääse turskahtamaan lattialle KRUIIK !!

Kiittämättömyys on kokoomuksen palkka

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Meillähän on ollut perin sairas progressio verotuksessa kun isommilla tuloilla joutuu yli puolet lisäansiosta maksamaan veroina. Niin ei pitäisi olla koska se laskee tuottavuutta. Juuri isompituloiset saavat jotain sellaista aikaan joka pienituloisetkin pitää leivässä mutta kun verot nousevat liikaa niin ei enää kannata ansaita enempää. Tuostahan on ollut paljolti kyse siinä kun kasvu on tyrehtynyt sen lisäksi, ettei se työvoima joka on ay:n hanskassa, kykene ansaitsemaan sitä määrää rahaa, joka heidän erilaisiin palkkoihinsa ja etuihinsa kuluu,

Lisätöistähän saa isompaa palkkaa. Noilla rahoilla vois palkata normipalkalla kokonaisen ihmisen?

Eikä suomalaiset yritykse harrasta ollenkaan verosuunnittelua, poistot ja investoinnit ovat ainakin ihan normaaleja ja sitten tyätyhtiöt, jolloin saadaan taseet nollaan eikä tarvi maksaa veroja, kun ei ole voittoja.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Olet hauska. No tiedän että olet sairas.

• Anonyymi

Valehtelemalla valtaan vaaleissa.

Hallituksen talouspolitiikka yhtä onnistunut kuin Haapaveden uusi suihkulähde.

Piti tulla 9 miljardin säästöt ja Lopputulema kansantalouden konkurssi.

• Anonyymi

Näin kävi, vaikka puikoissa on ollut kykypuolueen "talousmies, jolla on kaavat ja
        ratkaisut" ja Purra, jonka asiantuntemus perustuu hänen omaan diagnoosiinsa:
        "Tiedän, että olen oikeasssa".

• Anonyymi

Hallituksen juipit tuhoaa sen mitä vanhemmat on rakentaneet.

• Anonyymi

PETTERI LAMA toimii kuten PINOCHETIN.

• Anonyymi

Ei vanhat ihmiset Suomea rakentaneet ainakaan tätä hallitusta varten.

• Anonyymi

Kun mikään mitä luvattiin vaaleissa ei onnistu

Talousosaamiseta puhumattakaan,

Hallituksen politiikka muistuttaa naapurimaamme äärioikeisto diktatuuria jossa rikkaat saa kaikki köyhien ja valtion rahat

Kuulostaako tutulta

• Anonyymi kirjoitti:

Kun mikään mitä luvattiin vaaleissa ei onnistu

Talousosaamiseta puhumattakaan,

Hallituksen politiikka muistuttaa naapurimaamme äärioikeisto diktatuuria jossa rikkaat saa kaikki köyhien ja valtion rahat

Kuulostaako tutulta

Enemmistön päätökset eivät ole diktatuuria a hallituksella on kansanedustuslaitoksen enemmistön kannatus!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Enemmistön päätökset eivät ole diktatuuria a hallituksella on kansanedustuslaitoksen enemmistön kannatus!

Oli.
        Persujen kannatus on jotain puolet.

• Anonyymi

Miksi perskokkareitten valtion kassan ryöstö saa jatkua ja jatkua ?
      Ranskassa on parhaillaan noustu taas barrikadeille,
      Suomen kansa on nyhveröitä.

• Anonyymi

Tasapuolisuuden nimissä on sanottava ettei monikaan välitä tästä hallituksesta.

• Mielestäni hallitus toimi aika hyvin joskin hieman yli varovaisesti!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mielestäni hallitus toimi aika hyvin joskin hieman yli varovaisesti!

Meinaatko että olisi heti viivyttelemättä pitänyt tuhota koko Suomi. No halunsa kullakin. Et taida oikein ymmärtää Kokoomuksen politiikka? Miten ne olisi saanut kerättyä omalle pienelle joukolle kansalta varoja jos eivät olisi varovaisesti edenneet ja heti hetkessä tuhonsa hoitaneet?

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että olisi heti viivyttelemättä pitänyt tuhota koko Suomi. No halunsa kullakin. Et taida oikein ymmärtää Kokoomuksen politiikka? Miten ne olisi saanut kerättyä omalle pienelle joukolle kansalta varoja jos eivät olisi varovaisesti edenneet ja heti hetkessä tuhonsa hoitaneet?

Ei noin vaan hallituksen pitää saattaa talous tilaan, jossa tulot ovat menoja suuremmat!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Ei noin vaan hallituksen pitää saattaa talous tilaan, jossa tulot ovat menoja suuremmat!

Itse sanoit että toimii hieman varovasti. Ja kun tiedetään että tuhoaa kaikkea niin nopeaa tuhoa siis haluat. Kai olet huomannut ettei kukaan löydä mitään positiivista tästä sinimusta hallituksesta.

• Anonyymi

Nimenomaa!
      Hallitukselle ei riittäny työttömien, sairaiden, opiskelijoiden eikä eläkeläisten lyöminen vaan piti vielä häätää 103 vuotiaaat kodeistaan ilman tietoa huomisen majapaikasta, ilman ennakko varoitusta.
      Toi on niin alhaista toimintaa ettei tota pysty edes kuvailemaan.
      Hallitus, orpo, purra ym. kumppanit ei jättäny meille sorretuille minkäänlaista mahdollisuutta selviytymiseen. Sosiaalivirastojaki ohjeistivt ettei tippaakaan sympatii anneta.
      Ton myötä.. Myöskään noill kusipäille ei pdän antaa pisaraakaan armoa, mahdollisuutta säilyttää kasvonsa ja vetäytyä kunnialla. Oisivat eronnu ku oli vielä mahollisuus.. NO MERCY!

• Anonyymi

Antti Rinteessä oli senverran miestä et erosi mitättömän syyn vuoksi..Kantoi vastuunsa päämiinisterinä kuin Mies.
      "Postin suunnitelma oli siirtää 700 pakettilajittelijaa toiseen työehtosopimukseen."
      insesti orpo ei ota vastuuta omista tekemisistäkään, van sysää ne perussuomalaisen kontolle.
      orpon ruuti on kastunu silloku lähti stubin/katisen kelkkaan kiusaamaan näkövammaisia..Hyi helvetti! mikä otus!

• Anonyymi

Rosvoparoneita ei pidättele mikään. Talousopit 1600 luvulta, stilisoituna Kremlin talouspolitiikalla

• Anonyymi

Eihän tuo kaksikko ole saanut mitään positiivista aikaiseksi. Eivät tajua sitäkään,että Venäläiset kun ei pääse ostoksille Suomeen, niin se on noin 70-80% miinusta.

• Anonyymi

Tuo oli hyvä mainita myös että Suomi nimenomaan oli hyvinvointivaltio. Nythän siitä on pelkkä muisto jäljellä.

• Anonyymi

Lama-aikaan saimme hallituksen, joka lisää työttömyyttä, toivottomuutta ja vähentää kotimaista kulutusta. Raippa heikoimmassa asemassa oleville ja voi, voi, ei saatu kuin roposia, täytyy ottaa lisää lainaa että saadaan suurituloisille muutamia kivoja kikkoja tulojen ulkomaisille tileille siirtoon ja verotaakan vähenemiseen.

Onko meillä vielä sellainen kuin 'yhteiskunta'?
      Onko meillekin tulossa eliittioligarkit ja sitten rupusakki?

• Anonyymi

Luuletko tosissasi että kokoomuksen moraali taipuu ajatteluun että pidetään yllä ja pelastetaan tämän maan rakentajat. Kokoomuksella ei ole mitään moraalia vaan kaikki varastetaan mitä voidaan

• Anonyymi

Kokoomuksen ainoa "ideologia" on antaa yhä poskettomampia veronalennuksia SUURIMMLLE RAHAKKAILLE LAHJOITTAJILLEEEN

• Anonyymi

Kuitenkin olemme nyt samanlaisa rahan reikiä kuin politiikot . Saamme rahan tuottamatta mitään .

• Anonyymi

Viimeksi kuulin että Suomen ovat rakentanert maahanmuuttajat. Ja että nimenomaan siksi heillä on myös oikeus vaikka tuhota tai purkaa kaikki rakennukset koko Suomedta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      60
      5860
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      212
      4833
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      19
      4593
    4. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      53
      3842
    5. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      68
      3767
    6. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3501
    7. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3436
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      76
      3272
    9. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2991
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2608
    Aihe