Laki on loppu niiltä, jotka uskovat Jeesuksen Kristuksen. Tämä siis 100 pros selvä asia, mutta miten on Armon Hengessä vaellus ?
Armo ja Henki asuvat yhdessä kristityssä eli uudesti syntyneessä uskovassa eli Isä ja Poika asuvat ihmisessä Pyhyyden Hengen kautta.
Jumala ohjaa toimiamme.
Millaista siis on vaelluksen hedelmä ? No Paavalin sanoin emme riko moraalia eli käskyjä vastaan, sillä ne ovat kaikille perusohjeet hyvään elämään...emme tapa..emme varasta jne sillä sellainen kaikki on vastoin Rakkauden käskyjä joita meillä on kaksi eli Rakasta Jumalaa kaikesta sydämestä ja Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi.
Rakkaus ei tee pahaa ja kauniit Rakkauden sävelet löytyy ut puolelta raamatusta.
Jumala on Rakkaus. Hän määrittää kaiken myös ihmiskunnan tuomitsemisen.
Ne, jotka eivät usko Jeesukseen Kristukseen ovat aikanaan tuomiolla lainalaiset. Lain tuomiot ovat ankarat.
Kristuksen oma on vapaa laintuomiosta ja tämä Kristuksen oma on sellainen jossa asuu Jumalan Henki ja tämä on tärkeä asia kun määritellään kuka on Jeesuksessa Kristuksessa oikeasti.
Kristuksen oma on vapaa kuoleman ja synnin laista. Elämän laki on tullut tilalle.
Tämä on siis Jumalan armoa meille eli lahjaa siis kiittäkäämme Jumalaa Jeesuksesta Kristuksesta eli kaikesta .
Vaeltakaamme siis nöyrästi tämä aika .
Armo ja laki
12
264
Vastaukset
- Anonyymi
Laki on poistunut ja profeetat
- Anonyymi
Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa.
- Anonyymi
Jumalattomat tuomitaan maailmanlopulla viimeisellä tuomiolla.
- Anonyymi
Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa.
Ja antoi poikansa että ne jotka uskovat pelastuu.
Eikö niin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja antoi poikansa että ne jotka uskovat pelastuu.
Eikö niinJos Jumala kerran oli Kristuksessa ja sovitti koko maailman ITSENSÄ KANSSA, mitähän se mahtaa tarkoittaa?
- Anonyymi
Ei lailla ole mitään merkitystä, mutta silti ei ole oikein tappaa ihmisiä eikä kannattaa viattomien ihmisten tappamista. Kristillinen rakkaus estää sen ja siinä joka kannattaa tappamista, sillä ei ole rakkautta eikä ole Kristuksen oma.
Ihminen ei mitata lain mukaan, vaan sen mukaan onko Kristuksen oma.- Anonyymi
Ja niin pääsi laki livahtamaan takaoven kautta sisään...
- Anonyymi
Armo ja pelastus ei pelasta kaikkia .
- Anonyymi
Ei armo kata sitä että haluaa ratkaista kaikki asiat tappamalla muita ihmisiä, koska armollisille Jumala on armollinen. Ei murhanhimoisia koske armo.
- Anonyymi
Se on selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483