Kesän valopilkku radiossa on se kun valovoimainen Katja Ståhl tapaa tuttuja tai tuntemattomia kansalaisia ohjelmasarjassaan Elämäni kesä.
Radio Suomessa ja Yle Areenassa.
https://areena.yle.fi/1-65360401
Parempaa viihdettä on vaikea edes kuvitella!
Elämäni kesä ja iki-ihana Katja Ståhl
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm. Iki-ihana.
- Anonyymi
Mun mielestä Katja on ilkeä, piruileva känkkäränkkä. Vinoilee vieraille kaiken aikaa ja puhuu vieraitten päälle, vaikka vieraathan tämän ohjelman tekevät tarinoineen. Sekoilee "konttorinsa" kanssa paskantärkeänä ylipäällikkönä, kiskoo helmojaan ja heittää jalkaa toisen päälle. Toivottavasti ei osu lähimpänä istuvaan vieraaseen. Yök!
- Anonyymi
No sorry, mä tarkoitin Elämäni biisi -ohjelmaa. Mutta sama hlö kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sorry, mä tarkoitin Elämäni biisi -ohjelmaa. Mutta sama hlö kyseessä.
Samaa mieltä. En ole ollenkaan fani. Kova ja kalsea olemus ja vanhemmiten tullut entistä raakkuvammaksi. Luulin että alkoi uusi jakso tuosta Elämäni biisistä, mutta taas oli uusinta. Kaikki parhaat ohjelmat ovat areenassa, joten sinne takaisin. Harmi vaan ettei sitä kaikki käytä.
- AnonyymiUUSI
Taita olla se keltainen neste noussut Katjalle päähän, kun jotkut - ihme kyllä - sanovat tykkäävänsä hänen tyylistään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taita olla se keltainen neste noussut Katjalle päähän, kun jotkut - ihme kyllä - sanovat tykkäävänsä hänen tyylistään.
...taitaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745