Kesän valopilkku radiossa on se kun valovoimainen Katja Ståhl tapaa tuttuja tai tuntemattomia kansalaisia ohjelmasarjassaan Elämäni kesä.
Radio Suomessa ja Yle Areenassa.
https://areena.yle.fi/1-65360401
Parempaa viihdettä on vaikea edes kuvitella!
Elämäni kesä ja iki-ihana Katja Ståhl
6
185
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm. Iki-ihana.
- Anonyymi
Mun mielestä Katja on ilkeä, piruileva känkkäränkkä. Vinoilee vieraille kaiken aikaa ja puhuu vieraitten päälle, vaikka vieraathan tämän ohjelman tekevät tarinoineen. Sekoilee "konttorinsa" kanssa paskantärkeänä ylipäällikkönä, kiskoo helmojaan ja heittää jalkaa toisen päälle. Toivottavasti ei osu lähimpänä istuvaan vieraaseen. Yök!
- Anonyymi
No sorry, mä tarkoitin Elämäni biisi -ohjelmaa. Mutta sama hlö kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sorry, mä tarkoitin Elämäni biisi -ohjelmaa. Mutta sama hlö kyseessä.
Samaa mieltä. En ole ollenkaan fani. Kova ja kalsea olemus ja vanhemmiten tullut entistä raakkuvammaksi. Luulin että alkoi uusi jakso tuosta Elämäni biisistä, mutta taas oli uusinta. Kaikki parhaat ohjelmat ovat areenassa, joten sinne takaisin. Harmi vaan ettei sitä kaikki käytä.
- Anonyymi
Taita olla se keltainen neste noussut Katjalle päähän, kun jotkut - ihme kyllä - sanovat tykkäävänsä hänen tyylistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taita olla se keltainen neste noussut Katjalle päähän, kun jotkut - ihme kyllä - sanovat tykkäävänsä hänen tyylistään.
...taitaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995