…marssii taas Pridessa. . Pahastuuko Päivi asiasta tänäkin vuonna?
Valtioneuvosto
9
113
Vastaukset
- Anonyymi
ArtoTTT
Oliko Stubbilla sateenkaarilippis?- Anonyymi
Venyy joka suuntaan, ei hyvältä näytä.
- Anonyymi
Stubbit eivät (onneksi) osallistuneet paikan päällä tapahtumaan, ”suojelivat” kauempaa
- Anonyymi
Ei kait onhan siellä kristillinen vastamielenosoituskin "Paikalla näkyi yksi kristillisiä arvoja liputtava vastamielenosoittaja." IS
Ettei vaan olisi Räsänen itse joutunut tuonne . Tuo porukkahan on siinä mielessä armoton, että vanha nainen tuupataan eturiviin esitaistelijaksi kun aikuiset miehet pelkäävät lakanan repeytymistä.
- Anonyymi
Päivi on hyvällä asialla, kun uskaltaa nostaa asiat esille.
Päivi Räsänen on yksi kaikken turhimpia kansanedustajia. Tämä näkyy hänen kannatuksessa. Parissa viime vaalissa hän on nippa-nappa päässyt eduskuntaan. Jos eduskunnassa olisi 197 kansanedustajaa, Räsänen ei olisi tuossa porukassa. Tai jos kokoomus olisi saanut reilut 200 ääntä enemmän Räsänen vaalipiirissä, niin hän olisi jäänyt rannalle.
- Anonyymi
Usko ei ole joka miehen, eikä joka naisen.
- Anonyymi
Päivi ottaa murheeseen Alkon lähettämän tuotepaketin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197