Vaimoni eka kerta

Anonyymi-ap

Vaimoni eka kerta kun vieras pani häntä.
Saatiin hyvin vaimoni riisuttua ja hän hymyili kun vieras nuoli pillua kunnes vieras alkoi työntää lkullia pilluun niin vaimoni meinasi panikoida.
Pidin sitten vaimoa kainalossa kun vieraamme pani häntä takaapäin.
Olikohan vaimoni ajatus ettei vieraan pillun nuoleminen ole niin paha kuin itse paneminen.
Nyt vaimoni on tosi aktiivinen ja kiimainen kun saa vierasta miestä.

5

822

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedä puhutko totta mut vastaan, olemme kokeneita kolmansista vaimolle. Tottahan eka kerta tavata vieras harrastaa seksiä vaimon kanssa jännittää, vaikka mekin juttelimme puhelimessa ja viestejä vaihdettiin. Yhdessä pitkään fantasioitiin miten vaimoa panee vieras mies, silti muistamme ekan kerran elävästi.
      Vieras tuli kotiamme vaimo pukeutuneena paljastaviin hepeneisiin, muistan kun mies halas vaimoa pitkään ja suukotti kaulalle. Vaimo oikein tärisi kahvi pöydässä, olihan mies komee nuorempi kuin minä. Mies puhelias hymyilevä kokenut kolmas pyörä, pöydässä laittoi kätensä vaimon reidelle sanoi olet kaunis ja haluttava. Vaimoni oli myyty saman tein, huokaisi kiihotuksesta sanoi säkin olet komee haluttava. Mies alkoi suutelee hellästi näin miten käsi siirtyi hameen alle, pienet seksi piksut vaimolla suutelu kiihtyi vaimoni puolelta, tajusin mies sormettaa samalla. Mies kysyi haluatko yhtyä heti kanssani, johon vaimo sai soperrettua haluan. Näytin missä makkari kun mies kantoi sylissä vaimoni hoitoon, jäin runkkaa sohvalle hetken päästä vaimoni äänteli kovempaa kuin koskaan.

• Anonyymi

Menkääs nyt spedet muualle leikkimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs nyt spedet muualle leikkimään

Mitäs jos sinä spede fani menisit vaikka pitsin nypläys palstalle lukemaan asioita joista sulla varmasti enemmän kokemusta kuin mistään seksijutuista.

• Anonyymi

Minun vaimoni kun sai eka kertaa vierasta oli äänekkäästi huutanut pitkien orggujen vavisuttavana miehen alla lattialla takana ei ssä.
      Melkei tunnin orggujen huh

• Anonyymi

Oliko yksin vieraissa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe