Pistäydyinpä kaverin luona Turussa, oli eronnut tyttöystävästä. Erojen yhteydessä nyt sattuu ja tapahtuu mutta kyllä tämä vetää pisimmän korren : tämä ehtoisa emäntä ja kusipäinen äitinsä rupesivat vaatimaan "ylläpitokorvausta". Ja mikä on "ylläpitokorvaus "? No sanomattakin selvää, että sehän on korvaus siitä, kun kaveri oli kutsuttuna käynyt muutaman kerran syömässä makkarasopat ja läskisoosit. Kaikkea sitä on kuullut, mutta eipä ole tällaista tullut vastaan. Sehän ei tietenkään painanut vaakakupissa, että tämä haahka asui ihan korvauksetta kaverin omistamassa asunnossa, ja kylillä käydessään kaveri tarjosi sapuskat ja punssit. Voisi varmaan tapahtua täälläkin, mutten usko että on tapahtunut missään muualla kuin Turussa ja sielläkin vain kerran.
Erostoori Turusta
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, Turussa.
Kerran yksi "kaveri" kutsui kapakkaillan päätteeksi porukan jatkoille kotiinsa. Kehui, että on varastossa kolme putelia Jack Danielsia.
Ja sitten paikan päällä. Kaveri kaatoi viskit lasiin ja alkoi yllättäen rahastaa. Se on sitten 5 euroa per kippo.- Anonyymi
No niin, eli tämä on turkulaisilla veressä. Täytyy varoa kun siellä päin liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, eli tämä on turkulaisilla veressä. Täytyy varoa kun siellä päin liikkuu.
Turussa oli aikanaan niin paljon sakemanni porvareita, että ovat jättäneet paikallisen väestön geeneihin tämän hillittömän himon rahastamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669