Siinä kesti iäisyyden ja maksoi mansikoita.
Töihin päästyään hän on tutkinut verta. Toistanut samoja testejä päivästä toiseen ilman tuloksia.
Ainoa oikeastaan mitä hän tekee, on kuluttaa aikaa facebookissa. Se on hänen tohtori työnsä.
Ei siinä mitään. mutta kun hän ei ole ainut ja me veronmaksajat maksamme sen ja hänen palkan.
Veljeni kouluttautui tohtoriksi.
33
203
Vastaukset
- Anonyymi
Älä persuile. Se joka tutkii verinäytteitä, on laborantti. Ei tohtori.
- Anonyymi
Hän kouluttautui tohtoriksi.
- Anonyymi
Vähälahjaisella punapanssilla taas pallo hukassa😅🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähälahjaisella punapanssilla taas pallo hukassa😅🤣😂
Niin näyttää sulla tosiaan olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näyttää sulla tosiaan olevan.
Punapanssiin osui ja upposi😅🤣😂
- Anonyymi
Työtön kelaloinen ei tiedä, että tutkinto ja ammatti ovat eri asioita 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön kelaloinen ei tiedä, että tutkinto ja ammatti ovat eri asioita 🤣🤣🤣
Työtön Kelalainen kuitenkin maksoi sen.
- Anonyymi
Lähellä minua on perunan kaupallinen viljelijä. Minusta se on tuottavampaa työtä kuin tuo.
- Anonyymi
Tohtorihan syö mitä kaupasta saa, ei hän viljele itse.
- Anonyymi
....myynyt myös perunoita putinille? Onko pihassaan punainen traktori?
- Anonyymi
Tässä voidaan taas kerran miettiä mihin verovaroja oikein käytetään.
- Anonyymi
59 miljoonaa käytettiin tutkimuksiin viime vuonna. Tutkittiin esimerkiksi naisten kynsilakkausta.
- Anonyymi
Näitä nimikkeitä jaellaan nykyisin hiukan liian heppoisesti, joku kansanedustajanainen taisi möläyttää että kaikilla kuuluu olla oikeus tohtorinarvoon, myös niillä jotka ovat vähemmän lahjakkaita.
P****t kyllä se nyt vain on niin että oikeus tohtorintutkintoon kuuluukin olla vain lahjakkaille, muussa tapauksessa tämäkin menettää täysin arvonsa niinkuin on käynyt monelle muulle tutkinnolle kuten insinööri tai maisteri.
Mutta Ihmekös tuo jos maisteriksi pääsee keksimällä tutkia kynsihoitoloiden feminiinisyyttä, inflaatiohan tutkinnon arvostukseen iskee tuollaisen seurauksena.- Anonyymi
Jos hoidat ihmisten terveyttä terveyskeskuksessa, niin olet tohtori. Muussa tapauksessa viraton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hoidat ihmisten terveyttä terveyskeskuksessa, niin olet tohtori. Muussa tapauksessa viraton.
Aloituksessa näytti kylläkin olevan kyse akateemisesta oppiarvosta "tohtori", jonka oppiarvon suorittamiseen voi mennä 10 vuotta tai jopa enemmän aikaa. On tietysti poikkeuksia vaikkapa filosofiassa, jossa tohtorin tutkinnon voi suorittaa huomattavasti lyhyemmässäkin ajassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa näytti kylläkin olevan kyse akateemisesta oppiarvosta "tohtori", jonka oppiarvon suorittamiseen voi mennä 10 vuotta tai jopa enemmän aikaa. On tietysti poikkeuksia vaikkapa filosofiassa, jossa tohtorin tutkinnon voi suorittaa huomattavasti lyhyemmässäkin ajassa.
Oikeastaan kyse on nyt rahasta. Me veronmaksajat maksetaan tuo, että tutkii huvikseen tohtorin arvolla verta.
- Anonyymi
Mulla onkin maailman tärkein ammatti, lällällää
- Anonyymi
Ruuantuottaja. Ilman jusseja, ihmiskunta eläisi noin kuukauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuantuottaja. Ilman jusseja, ihmiskunta eläisi noin kuukauden.
Se on myös maailman sorretuin ammatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on myös maailman sorretuin ammatti.
Kiittämättömyys on maailman palkka.
- Anonyymi
Toki on tyyppejä, joiden koko elämäntyö on yksi väitöskirja.
Se sisältää käytännössä kirjatekstien kopiointia.- Anonyymi
Hurraavat ja juhlivat jos se hyväksytään.
- Anonyymi
Ilman perustutkimusta ei edes kaikesta valittava öyhöttäjä kirjoittaisi tänne vaan olisi kadunkulmassa huutamassa valituksiaan jos uskaltaisi ripuloinniltaan!!!
- Anonyymi
Kommentissasi ei ole mitään järjen häivääkään. Luin sen pariinkin otteeseen.
Kertoisitko tarkemmin tämän oletetun veljesi työstä?
- Anonyymi
Varmasti kertoo, kun noin ystävällisesti sitä kyselet.
- Anonyymi
Oletko muuten Sinä TSH naisoletettu?
TRH --> TSH ---> Xw46 ....."nimet muuttuu vaan, ja sillä peitetään, ettei mikään muutukaan.."
(Konstantinopoli) Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuten Sinä TSH naisoletettu?
TRH --> TSH ---> Xw46 ....."nimet muuttuu vaan, ja sillä peitetään, ettei mikään muutukaan.."
(Konstantinopoli)Nimimerkkiä on tullut muutettua ja siitäkös sinä jaksat vinkua. Erikoista, kun itse vain huutelet anonyyminä puskista - saamatta aikaan mitään täällä.
Minä olen miespuolinen, mutta mitä sitten? Olisinko jotenkin huonompi, jos olisin nainen?
Entä oletko sinä mielestäsi oikeassa paikassa, kun kirjoittelet tänne?
- Anonyymi
Tohtoreita on paljon työttöminä.
Niin että "alentuisiko" joku biokemisti sairaalalaborantiksi.
Toki jenkeissä oli jo 1970-luvulla akateemisia nakkikioskin myyjiä. Siellä kun on liksa aina tienattava ihan itse.Eiköhän pelin henki kuitenkin ole se, että enemmän työttöminä on matalasti koulutettuja tai kouluttamattomia ihmisiä. Voit tietenkin aina korjata, jos olen väärässä.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Eiköhän pelin henki kuitenkin ole se, että enemmän työttöminä on matalasti koulutettuja tai kouluttamattomia ihmisiä. Voit tietenkin aina korjata, jos olen väärässä.
Totta tuo tietenkin.
Yleinen ajattelumalli on kuitenkin se, että kouluttautumalla saa työn aseman ja rahaa.
Näin se ennen olikin, viittasin juuri siksi tuohon jenkkien koulutuskehitykseen, joka käy edellä. Koulutus ei välttämättä riitäkään mihinkään.
Turhautuma vain on helkkarinmoinen, kun tekee ja yrittää eikä sitten mitään saakaan.
- Anonyymi
mäki oon hevostieteen tohtori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751