Jos miehellä lapsia edellisestä liitosta

Anonyymi-ap

Niin fakta vaan on, että ne menee uuden suhteen edelle jos ukolla mitään järkeä päässä. Jos ei halua tätä, kannattaa ottaa joku kokematon poju, jota pompotella. Tai sitten joku jolla niin paha ikäkriisi, että haluaa hetkellisesti jättää vanhan elämän taakseen (luultavasti katuu myöhemmin). Myös vanhempia on, jotka ei oo olleet pitkässä suhteessa, mutta ne ei pysty sitoutumaan useinkaan

52

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin niiden ainakin kuuluisi mennä.

• Anonyymi

Joo, tiedän kyllä tapauksia vaihtoehtoon B t ap

• Anonyymi

Et opeta tervettä suhtautumista puolisoon jos lapset on tärkeämpiä kun oma puoliso. Puolison kuuluu olla lähin ja lapsia korkeampi auktoriteetti. Lapset kasvavat ja alkavat elää omaa elämäänsä. Se ei ole lapsilta pois, jos asetat aikuisen elämänkumppanisi tärkeysjärjestyksessä lapsien edelle tietyissä tilanteissa.

Suomalaisilla joku päähänpinttymä siitä että lapset määrää kaikesta ja kyllä näkyy lasten ja nuorten käytöksestä että pilalle hemmoteltuja narsisteja jotka kävelee kadullakin päin kun niin suuret luulot itestään.

• Anonyymi

Tämäkin pitää paikkansa. 🌻Good point.
        /, nainen

• Anonyymi

Puolison kuuluu olla korkein auktoriteetti, s)ddu mitä P&sh@@

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolison kuuluu olla korkein auktoriteetti, s)ddu mitä P&sh@@

No ei nyt ihan niinkään. 😂

Mutta otin osaa tuohon että nykypennut ovat hemmoteltuja.

/nainen 🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt ihan niinkään. 😂

Mutta otin osaa tuohon että nykypennut ovat hemmoteltuja.

/nainen 🌻

Ok boomer

• Anonyymi

Kerrankin joku puhuu asiaa 👍🏻 *sivusta

• Anonyymi

Mene itseesi ja saunaan se siitä helpottaa poju

• Anonyymi

Ei minua olisi haitannut kaivattuni lapsi mitään. Tarvittaessa olisin voinut myös tutustua lapseen ja olla nyt edes jonkinlainen sijainen joskus. Yhdessä viettää aikaa tai jotain...

Mutta tuntuu että se juna ei ottanut nyt minua kyytiin. Ei taida mies nyt tietää mitä haluaa.

Kivulias keissi kaikkineen, mutta täytyy varmaan siirtää katse muualle...

Olisin voinut ymmärtää kaiken ja antaa kaikkeni asioihin ja niiden toiminiseen. Ei tätä olisi muuten jatkunut näin kauan, enkä olisi antanut syventyä rakkaudeksi vaikka ei vielä mitään suhdetta edes ehtinyt kehittyä.

Jos häntä vielä kiinnostaa, niin olen täällä eikä rakkaus koskaan kuole. Kyllä hän sydämessä tulee pysymään. Jos meidän on tarkoitettu päätymään yhteen, sitten on. Muussa tapauksessa kannattaa jatkaa eteenpäin.

Naiselta tutulle miehelle 🌻

• Anonyymi

Itse ajattelen, että jos miehellä on lapsia, saavat lapset toki mennä edelle. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, ei maailma pyöri minun ympärilläni.

• Anonyymi

Aika monen täällä ympärillä se tuntuu pyörivän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monen täällä ympärillä se tuntuu pyörivän

Tuosta olen kyllä ihan samaa mieltä.

• Anonyymi

Juuri niin.
        🌻

• Anonyymi

Mitä pervoja te olette? Lapset ei todellakaan mene edelle siinä suhteessa, mikä on kahden aikuisen välillä. Lapset painii ikään kuin eri sarjassa. Eivät mene edelle eivätkä jää taakse vaan heillä on koko ajan oma paikkansa siinä rinnalla.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Taidat nyt ymmärtää tahallasi väärin

• Anonyymi

Todella, jotkut haluavat ymmärtää väärin. 🤦🏼‍♀️Mutta on hyvä pohtia haluaako ottaa paketin lisäosilla vai ilman. Siitä tässä kysymys.
        🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella, jotkut haluavat ymmärtää väärin. 🤦🏼‍♀️Mutta on hyvä pohtia haluaako ottaa paketin lisäosilla vai ilman. Siitä tässä kysymys.
        🌻

Sehän oli just pointti, yllä vaihtoehdot

• Anonyymi

Pervo kohtaa en ymmärrä, mutta tämä on ainut järkevä kommentti aiheeseen. /sivusta

• Anonyymi

Puoliso voi vaihtua, mutta lapset pysyy iankaiken samana. Joten lapset on on yhtätärkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt ymmärtää tahallasi väärin

Ai tämä näytösluonteisesti itsensä kanssa monologia pitävä aloittajasetä? No niin kai juu

• Anonyymi

En voisi ikinä luottaa mieheen, joka on jättänyt lapsensa tai ei pidä heistä kunnolla huolta. Jos voi jättää omat lapsensa, voi tehdä mitä tahansa, jättää kenet tahansa tuosta vaan. Sellaisessa ihmisessä on jotain pahasti vialla sisällään.

• Anonyymi

100 % agree t ap

• Anonyymi

Tekstissäsi ei ole yhtään faktaa, vaan hypoteettista musta tuntuu liirumlaarumia. Ja anna arvaan, sinulla ei ole lapsia?

• Anonyymi

Lol

• Anonyymi

Ne joilla on lapsia, hankkiutukoon eron jälkeen toisten samanlaisten seuraan ja lapsettomat sinkut lapsettomien kanssa. Näin ei koko ongelmaa tarvitse edes pohtia ja säästyy monelta ikävyydeltä.

• Anonyymi

Tuollaiseen ei ole mitään syytä. Jokainen päättäköön ihan itse millaista seuraa haluaa.

• Anonyymi

Saattaa toimia jossain ideaalimaailmassa, real world is a messier place

• Anonyymi

Ihminen ei päätä keneen rakastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ei päätä keneen rakastuu.

Ihminen päättää kenen kanssa seurustelee ja kenen ei. Järki ratkaisee, huonoja valintoja ei kannata tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiseen ei ole mitään syytä. Jokainen päättäköön ihan itse millaista seuraa haluaa.

Tuollaiseen on montakin syytä, kun luet tätä ketjua, tiedät niistä edes muutaman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiseen on montakin syytä, kun luet tätä ketjua, tiedät niistä edes muutaman.

Ei, ketjussakaan ei ole siihen ainoatakaan syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen päättää kenen kanssa seurustelee ja kenen ei. Järki ratkaisee, huonoja valintoja ei kannata tehdä.

Itse en seurustelisi ilman rakkautta, mutta kukin tyylillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, ketjussakaan ei ole siihen ainoatakaan syytä.

Taidat olla vaan liian tyhmä tajuamaan. Onhan tässäkin ketjussa väitelty, meneekö lapset uuden kumppanin edelle, vai ei, jne. Jos molemmat on samalla viivalla, asiaa ei tarvitse miettiä, eikä se rasita suhdetta. Syitä on monia muitakin, en viitsi niitä alkaa luetella, jokainen ne tietää, jos on vähänkin elämää nähnyt eikä ole liian tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla vaan liian tyhmä tajuamaan. Onhan tässäkin ketjussa väitelty, meneekö lapset uuden kumppanin edelle, vai ei, jne. Jos molemmat on samalla viivalla, asiaa ei tarvitse miettiä, eikä se rasita suhdetta. Syitä on monia muitakin, en viitsi niitä alkaa luetella, jokainen ne tietää, jos on vähänkin elämää nähnyt eikä ole liian tyhmä.

Näyttää siltä, että sinä olet nyt vähän liian tyhmä tajuamaan. Tuollaiselle "säännölle", että "ne joilla on lapsia, hankkiutukoon eron jälkeen toisten samanlaisten seuraan ja lapsettomat sinkut lapsettomien kanssa" ei ole esitetty tässä ketjussa ainoatakaan järkevää syytä, eikä sellaisia ole olemassakaan. Kaikki kun eivät ajattele samoin. Oleellista on valita se oma seuransa oikein, eikä vinkua muiden valinnoista. Jokainen valitsee ihan oman makunsa mukaan.

• Anonyymi

Tää on niin tätä! Nuoret naiset haluaa miehen jolla rahaa, asemaa ja track record ja samat ukot tehtailee mukuloita! Nuorille duunarimiehille ei jää mitään! Ei ihme että syntyvyys laskee!

• Anonyymi

Tuo sun asenne on jo yksistään hyvä ehkäisyväline.

• Anonyymi

Saitko aloituksen jostain syystä kirjoittanut setämies jonkun kiven pois sydämmeltä nyt?

• Anonyymi

Tuo duunariväite nyt on jo sinällään ihan puhdasta skeidaa, mutta miksi sinulle on ongelma sekin, että naiset, joilla ITSELLÄÄN on jo lapsia, pariutuvat sellaisten miesten kanssa, joilla on ennestäänkin lapsia? Jatkuvastihan täällä vingutaan, että naisella ei saa olla lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko aloituksen jostain syystä kirjoittanut setämies jonkun kiven pois sydämmeltä nyt?

Kuule ikäni oon teheny ruumillista tyätä likka

• Anonyymi

Ainahan sitä voi nätisti kysäistä, että onko noita pakko ottaa pykälään

• Anonyymi

Olen kerran ollut miehen kanssa jolla on myös ollut lapsia.
      Ei tuo oikein toiminut, koska miehestä tuli mustasukkainen.
      Niin kauan meni hyvin, kun oli vain minun lapset suhteessa ja elettiin minun kotona perhe arkea.
      Minä menin hänen luo niin hän esitteli minut vanhemmilleen ja hänen lapsensa olivat sitä ennen tulleet käymään isänsä luona.
      Miehen äiti ei tykännyt vaan hän tuli huutamaan, kun minä olin tekemässä lähtöä.
      Lasten kanssa ei ollut ongelmia, mutta isä alko huutamaan minulle, koska hän ei saanut omilta lapsiltaan olla rauhassa minun kanssa.
      En minä sanonut hänelle, että: Sinä olet kokoajan puhelimessa.
      Hän kutsui minua hänen rouvaksi, kun hän näki minut ensimmäisen kerran.
      Tuo suhde katkesi siihen, kun hänen äitinsä tuli huutamaan. Minä olin sentään siivonnut miehen ja hänen juopottelu kavereiden jäljet ja saanut hänen ryyppy putken katkaistua.
      Minä sanoin hänelle, että: Minä en tule ikinä takaisin taloon johon ANOPPI TULEE HUUTAMAAN VAIKKA MINÄ EN OLLUT TEHNYT HÄNELLE MITÄÄN.
      Tuosta olisi ollut tehdä KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUS sekä miehestä ja hänen äidistään. Ei minulla hänen isänsä kanssa ollut mitään ongelmia vaan hän oli minusta tyytyväinen miniään joka otti ohjat käsiinsä ja pisti miehen ojennukseen.
      Minä sanoin hänelle, että: Et ala syrjimään omia lapsia ja minua.
      En minä ollut edes hänen kanssa siksi, että minä saan hänen omaisuutensa.
      Me oltiin varmaan noin kuukausi oltu yhdessä niin miehellä kyllä HEITTI AIKA PAHASTI PÄÄSTÄ ÄITINSÄ KANSSA, KOSKA HE OLISIVAT JOUTUNEET MOLEMMAT KUNNIANLOUKKAUKSESTA JA SYRJINNÄSTÄ VANKILAAN.
      AINUT VIISAS OLIN VARMASTI MINÄ JOKA ILMOITIN, ETTÄ: EN OLE TULOSSA TAKAISIN!

• Anonyymi

Aloittaja on selvästi kasvanut jossain kivenkolossa.

• Anonyymi

Sä varmaan sit jossain slummissa

• Anonyymi

Älä yleistä. Jotkut isukit kun löytää uuden naisen, niin eivät käy katselemassa jälkikasvuaan kuin kerran - pari vuodessa. Ihan hyvä isä ollut kuitenkin liitossa. On aina tapauskohtaista.

• Anonyymi

OK. Itse en toimisi näin, vaikka toinen jo täysi-ikäinen

• Anonyymi

Tuo ei kuulosta kovin terveeltä niiden lasten kannalta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säkö kerrot mikä tervettä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säkö kerrot mikä tervettä 😂

No jos mies on hulttio, sitten ehkä parempi ettei näe lapsiaan, mutta kyllä lapset yleensä hyötyy siitä, että elämässä on hyvä ja rakastava miehen malli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsi on jo aikuinen. Erotessakin oli jo teini. Tajusi siis asioita ihan eri tavalla kuin lapsi, joka kuvittelee, että vanhemmat voisivat olla yhdessä vain hänen takiaan. Eihän elämä niin toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos mies on hulttio, sitten ehkä parempi ettei näe lapsiaan, mutta kyllä lapset yleensä hyötyy siitä, että elämässä on hyvä ja rakastava miehen malli.

Tämä mies ei ole hulttio. Löysi vaan toisen, kuten monille käy.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe