Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Anonyymi-ap

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanssa. Tekis mieli ottaa siitä selvää, mutta ehkä tiedät mun tilanteen. Ei yhtään helpottanut kun sun tilanne selvisi. En uskalla antaa mitään merkkiäkään. En edes tiedä miten itse reagoisin. Toiveena nähdä vaan sattumalta ja katsoa mitä nyt. Joko saisin selvyyden eli kaikki menee ohi tai sit elämä menee aivan uusiksi. Miten muka seikkailisit tällä palstallakaan 🙈 Heitän vaan hölmön toiveen ilmaan.

93

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tavallaan osuu mutta jotenkin tulee kuva että ettette olisi kuin satunnaisesti tekemisissä jolloin ohi. Jos osuis ni sanoisin että ymmärrän tilanteesi ja että rakastetaan kuten nytkin

• Anonyymi
        UUSI

Säännöllisesti tekemisissä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mekin ollaan juu.. Näkeminen tosin on välillä sattumaa. Mulla ainakin hänen kanssaan hyvä olla ja meillä omasta mielestäni klikkaa hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten osuu paitsi en näe häntä sattumalta vaan sopimalla näkemiset. Meillä on myös yhteisiä suunnitelmia kesälle ja halu viettää yhdessä aikaa. Osuuko edelleen? Näen hänen silmistä miten rakastaa. Ymmärrän ja hyväksyn silti hänen tilanteen. En ole kertonut että mielestäni tilanne ei ole millään tavalla mahdoton ja potentiaalia olisi paljonkin sillä olen hyvin joustava ja ymmärtäväinen, enkä odota häneltä paljoa. Pelkolinssit voivat olla hänellä tiukassa joten kunnioitan hänen tunnetta ja toiveitan hyväksymällä tilanteen. Oma toiveeni olisi tehdä rentoja mukavia asioita yhdessä joita olemme suunnitellut. Toivoisin että hän havahtuisi että tässä vaiheessa kun takana on jo kohta 2 vuotta tuntemista ja tunteet ovat edelleen tällä tasolla niin ne kertovat hyvin paljon siitä mistä tässä on kyse. Minulle tämä on ainutlaatuinen yhteys jonkalaista en ole kenenkään toisen kanssa koskaan kokenut mutta en ole häntä halunnut sillä säikyttää. Kerroin kyllä ettei minulla ole tälläisiä tunteita muihin.
        Jos hän haluaisi jotain enemmän jossain vaiheessa niin olisin siihen valmis. Joka tapauksessa näkisin ainoaksi ratkaisuksi tilanteeseen sen että vietämme enemmän aikaa ja keskustelemme jotta opimme tuntemaan toisemme vielä syvemmin jolloin ehkä selviää mitä seuraavaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihdoitteko tänään viestiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten osuu paitsi en näe häntä sattumalta vaan sopimalla näkemiset. Meillä on myös yhteisiä suunnitelmia kesälle ja halu viettää yhdessä aikaa. Osuuko edelleen? Näen hänen silmistä miten rakastaa. Ymmärrän ja hyväksyn silti hänen tilanteen. En ole kertonut että mielestäni tilanne ei ole millään tavalla mahdoton ja potentiaalia olisi paljonkin sillä olen hyvin joustava ja ymmärtäväinen, enkä odota häneltä paljoa. Pelkolinssit voivat olla hänellä tiukassa joten kunnioitan hänen tunnetta ja toiveitan hyväksymällä tilanteen. Oma toiveeni olisi tehdä rentoja mukavia asioita yhdessä joita olemme suunnitellut. Toivoisin että hän havahtuisi että tässä vaiheessa kun takana on jo kohta 2 vuotta tuntemista ja tunteet ovat edelleen tällä tasolla niin ne kertovat hyvin paljon siitä mistä tässä on kyse. Minulle tämä on ainutlaatuinen yhteys jonkalaista en ole kenenkään toisen kanssa koskaan kokenut mutta en ole häntä halunnut sillä säikyttää. Kerroin kyllä ettei minulla ole tälläisiä tunteita muihin.
        Jos hän haluaisi jotain enemmän jossain vaiheessa niin olisin siihen valmis. Joka tapauksessa näkisin ainoaksi ratkaisuksi tilanteeseen sen että vietämme enemmän aikaa ja keskustelemme jotta opimme tuntemaan toisemme vielä syvemmin jolloin ehkä selviää mitä seuraavaksi.

Ei olla tunnettu niin pitkään 💔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla tunnettu niin pitkään 💔

Ei mekään..
        /yks täältä ketjusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihdoitteko tänään viestiä?

Ei 💔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei 💔

Okei. Tässä ketjussa on jo paljon porukkaa soveltamassa, että kannattaa tosiaan olla varauksella.
        Pieni vinkki.
        Oletko aloittaja?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Tässä ketjussa on jo paljon porukkaa soveltamassa, että kannattaa tosiaan olla varauksella.
        Pieni vinkki.
        Oletko aloittaja?

Olen. Laitan vaikka perään 🌱

• Anonyymi
      UUSI

Katse ja lempeys osuu ja tiedän, että olet varattu. Anna selvä merkki niin edetään sopivin askelin sinun tahtiin. Vahingossa, joskus eksyin tänne.

• Anonyymi
        UUSI

Tänne eksyy ne jotka etsii netistä ihastumiseen liittyviä juttuja ja artikkeleita. Nimimerkillä tiedän kokemuksella. 🤭

• Anonyymi
        UUSI

Tää on kyllä aivan älytöntä ja tässä pelottaa niin moni asia. Miten tämä oikein selvitetään ilman, että kaikki hajoaa? Oon varmaan aivan yhtä herkkäkin vaikkei välttämättä näy ulospäin. Just sun lempeys on yksi asia mikä saa tähän jäämään myös. En tiedä mitä tähän nyt laittaa. Meen ihan sanattomaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kyllä aivan älytöntä ja tässä pelottaa niin moni asia. Miten tämä oikein selvitetään ilman, että kaikki hajoaa? Oon varmaan aivan yhtä herkkäkin vaikkei välttämättä näy ulospäin. Just sun lempeys on yksi asia mikä saa tähän jäämään myös. En tiedä mitä tähän nyt laittaa. Meen ihan sanattomaksi.

Tuttu tunne. Kyllä meidän tilanne selviää vielä, mää luotan ja mää tiiän.
        Näin sanoisin hänelle.

/🌻❤️

• Anonyymi
        UUSI

Jos laitat satunnaisen viestin käyttämäämme ryhmään. Tietäisin, että olet sinä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo enää mukana sellaisessa. Eli ei mulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mut lisätään takaisin, tiedän että olet sinä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän mä nyt sinne ryhmään voi mitään laittaa. Sano milloin ja missä tavattiin viimeksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen siis ei liity enää mitään draamaa. Sitä ryhmää ei varmaan ees kauheesti enää oo käytetty. 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävi todella sydän hakkaamaan. Helpotus, ehkä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän mä nyt sinne ryhmään voi mitään laittaa. Sano milloin ja missä tavattiin viimeksi?

No siis voihan sinne laittaa jotai muuta.. Joku tyyliin hyvää lauantaita ryhmään juttu. Varsinkin jos ei muuten mitää pahemmin laiteta..

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävi todella sydän hakkaamaan. Helpotus, ehkä.

Niin, kumpi on helpotus.. 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No siis voihan sinne laittaa jotai muuta.. Joku tyyliin hyvää lauantaita ryhmään juttu. Varsinkin jos ei muuten mitää pahemmin laiteta..

Sivusta

Älä nyt viitti! 😂 Hyvää lauantaita. 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heheh🤙🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hei, kaunis maisema, ötökkä, kasvi, uutinen. Mitä vaan tai ihan vaan yv.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hei, kaunis maisema, ötökkä, kasvi, uutinen. Mitä vaan tai ihan vaan yv.

No laittakaa, jos ootte jossain ryhmässä. 🥀💔

/🌻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen noin 15.45

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen noin 15.45

Aika hyvin osuu.. Me sanottiin heipat eilen noin suunnilleen tohon aikaan. Vähän ehkä jälkeen..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvin osuu.. Me sanottiin heipat eilen noin suunnilleen tohon aikaan. Vähän ehkä jälkeen..

Ja taas hakkaa sydän ihan hullun lailla 🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas hakkaa sydän ihan hullun lailla 🌱

Ooho. 🤭 Ounouu. Haluatko antaa lisää tunnisteita viime kohtaamisesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ooho. 🤭 Ounouu. Haluatko antaa lisää tunnisteita viime kohtaamisesta?

Pallo 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pallo 😅

Liittyykö tää ny johonkin harrastukseen jossa kohtaatte vai työjuttuu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pallo 😅

Anteeksi siis pallo 🌱 (merkki aloittajalta)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi siis pallo 🌱 (merkki aloittajalta)

Juuu.... Pallo sopii yleisestikin melkolailla häneen, mutta viime kohtaamiseen ei välttämättä.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuu.... Pallo sopii yleisestikin melkolailla häneen, mutta viime kohtaamiseen ei välttämättä.
        Sivusta

Älkääkä käsittäkö väärin.. Hän ei ole pallo. 🤣❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö tää ny johonkin harrastukseen jossa kohtaatte vai työjuttuu?

Työ 🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Työ 🌱

Keskusteltiin kyl sivuavasti siihenkin liittyvästä.. Pelistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Työ 🌱

Millä alalla te ootte?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä alalla te ootte?

Nyt ei tuu vastausta et alko vissii jännittää..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä alalla te ootte?

Taitaa olla liikaa sanottu, ettei kukaan ulkopuolinen läheltä tunnista. Aika herkkä aihe kuitenkin. 🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla liikaa sanottu, ettei kukaan ulkopuolinen läheltä tunnista. Aika herkkä aihe kuitenkin. 🌱

Okei, ymmärrän. Eli ei liikaa tunnisteita, mutta vähän voi..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, ymmärrän. Eli ei liikaa tunnisteita, mutta vähän voi..

Siis pallo.. vaiko pullo?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen penkin alla oli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon aistinut meissä molemmissa jotain samanlaista sopivalla tavalla.
        Se vielä puuttuisi jos molemmat herkkikset ois täällä samaan aikaan ja kirjottas toisilleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pallon pitäisi olla hyvin selkeä merkki viime tapaamisesta. ⚽️ /🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pallon pitäisi olla hyvin selkeä merkki viime tapaamisesta. ⚽️ /🌱

Pallo ⚽ vaiko pallo 🏈

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen penkin alla oli.

Riippuu minkä penkin? 🤔🧐

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pallo ⚽ vaiko pallo 🏈

⚽️ /🌱 Ps. On tää nyt aika koodaamista

• Anonyymi
        UUSI

No en enää tiiä, kun täällä hämmennetään sen verran. 🤦🏼‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚽️ /🌱 Ps. On tää nyt aika koodaamista

No, antaa olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon aistinut meissä molemmissa jotain samanlaista sopivalla tavalla.
        Se vielä puuttuisi jos molemmat herkkikset ois täällä samaan aikaan ja kirjottas toisilleen.

No se ois ihmeiden ihme. Sitä Disney-taikaa just /🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu minkä penkin? 🤔🧐

En kerro. Voi olla minkä vaan. Saa tulla tähän ite sanomaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pallo ⚽ vaiko pallo 🏈

Kukas täällä kalastelee nyt. 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, antaa olla.

Annan kans. Hyvää jatkoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Työ 🌱

Sininen pallo? Piipahdit siis?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sininen pallo? Piipahdit siis?

Siinä sanottiin hyvät viikonloput. En todellakaan muista pallon väriä kun ei nyt siihen voinut keskittyä /🌱

• Anonyymi
      UUSI

Katsoin erästä miestä eilen silmiin ja häntä alkoi selvästi hymyilyttää ja hämmentää. Naurahti..aivomme koki hetkellisen midä viddua hetken.

Sivusta ehkä

• Anonyymi
        UUSI

Shöpööö🤗

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä melkeen kaikki kortit on käännettävä ja kivet ja kannot.
      Ota vaan riski ja kokeile mitä huominen tuo tullessaan.

• Anonyymi
        UUSI

Näin mäkin tekisin, mutta kyllähän tuo jänskättää.

• Anonyymi
      UUSI

Joskus se the ihminen tulee vastaan ja sitä vain yllättyy. Ei siinä ole mitään pahaa. Kauniita tunteita. Ihmisen pitää saada tuntea ja ilmaista tunteitaan.

• Anonyymi
      UUSI

Toi ehkä tiedät mun tilanteen ei sovi omaan juttuun. Kumpikin tiedetty tilanteet alusta alkaen.
      Ollaan tunnettu jo keskimäärin puoli vuotta.

Mut tsemppiä teille 🌻

• Anonyymi
        UUSI

Tosin tuntemisen taso on sit toinen juttu. Pitäskö sanoa tiedetty.. En mä tiedä miten sanois. 😄

• Anonyymi
        UUSI

Mitäköhän tästä nyt tulee. No suurin piirtein puoli vuotta. En ole utelias luonteeltani ja monet asiat menevät itseltä ohi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäköhän tästä nyt tulee. No suurin piirtein puoli vuotta. En ole utelias luonteeltani ja monet asiat menevät itseltä ohi.

Aivan...kylläpäs lämpeää nyt.. 😲

• Anonyymi
      UUSI

En sanois, että tuntea vaan tietää. Niin paljon päästä juttelemaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä. Pitäs päästä keskustelemaan rennosti ja rauhassa. 🌻❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Pitäs päästä keskustelemaan rennosti ja rauhassa. 🌻❤️

Varsinkin rauhassa 🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin rauhassa 🌱

No onks teillä yhteistä? Ala jutella esim whatsappissa jostain yhteisestä asiasta. Harrastuksia tai jotain, tikusta tai laudasta asiaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No onks teillä yhteistä? Ala jutella esim whatsappissa jostain yhteisestä asiasta. Harrastuksia tai jotain, tikusta tai laudasta asiaa?

En halua ottaa riskiä jos hän ei tunne mitään. Oon herkkä ja toivon ihmeen kautta et tän löytäisi. Pakko jättää tää nyt hetkeksi. Ehkä palaan illalla 💚

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En halua ottaa riskiä jos hän ei tunne mitään. Oon herkkä ja toivon ihmeen kautta et tän löytäisi. Pakko jättää tää nyt hetkeksi. Ehkä palaan illalla 💚

Eli siis haluat, et hän laittaa sitä viestii eka? Voi teitä. Toivottavasti ens kohtaamisella asia vähän etenee.
        Hei ja sä voit hyvin laittaa sitä ihan normi viestiä, se ei oo vie mikään riski! Huomaat kyl pian alkaako jutella.. Jos alkaa niin häntä kiinnostaa jutella sun kanssa. *laulelee*

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis haluat, et hän laittaa sitä viestii eka? Voi teitä. Toivottavasti ens kohtaamisella asia vähän etenee.
        Hei ja sä voit hyvin laittaa sitä ihan normi viestiä, se ei oo vie mikään riski! Huomaat kyl pian alkaako jutella.. Jos alkaa niin häntä kiinnostaa jutella sun kanssa. *laulelee*

No oon kyllä aika surkeena tässä ja odotan ihmettä kuin mikäkin Disney-hahmo 😭😅 /🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No oon kyllä aika surkeena tässä ja odotan ihmettä kuin mikäkin Disney-hahmo 😭😅 /🌱

Miksei ite oo se rohkee?!!? Oikeesti muuten ei välttämättä koskaan tapahdu mitään. Pahimmassa tapauksessa molemmat odottaa samaa ja lopulta tilaisuus on ohi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ite oo se rohkee?!!? Oikeesti muuten ei välttämättä koskaan tapahdu mitään. Pahimmassa tapauksessa molemmat odottaa samaa ja lopulta tilaisuus on ohi.

Suututtaa tämä!!!! Pääsee ainakin sit eteenpäin jos tulee pakit. Sitähän ihmisen ego pelkää.
        Aikuiset ihmiset osaa olla ymmärtäviä kyllä vaik ei tunne samoin..
        Ihminen elää mieluummin pilvilinnoissa vai?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tilanne on mikä on ja ite niin herkkä kuin oon. Mieluummin leijaile ja haaveilen kuin kärsin. Mielenterveyden puolesta näin /🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tilanne on mikä on ja ite niin herkkä kuin oon. Mieluummin leijaile ja haaveilen kuin kärsin. Mielenterveyden puolesta näin /🌱

Voin kertoo et se leijailu tulee käymään mielenrauhan ja terveyden päälle myös. Kokemuksella sanon, kaikella rakkaudella. Ennemminkin otan sen tuskan kerralla vastaan, käsittelen sen ja menen eteenpäin. Vain siten on tilaa kaikelle ihanalle elämässään..
        Ihmiset on hassuja.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaa varauksella suhtautua sit näihin, koska tosi moni soveltaa ja ei kerro olevansa kommentoija sivusta, eli ei ap.

• Anonyymi
        UUSI

Tää kannattaa tääl anonyymi suovas muistaa plus se että jotkut hämmentää tahallaan random juttuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kannattaa tääl anonyymi suovas muistaa plus se että jotkut hämmentää tahallaan random juttuja.

Niitä tuntuu olevan paljon 😥🌱

• Anonyymi
      UUSI

Miia ajattelen sua ihan aina.
      T

• Anonyymi
      UUSI

Se on semmonen juttu. Että täällä ei tahdota pyörrepäisiä ymmärtää:(

• Anonyymi
        UUSI

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä meinaat? 🌱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä meinaat? 🌱

Älä nyt ainakaan loukkaannu tuosta. En mäkään kyl ymmärtänyt. 😄

• Anonyymi
      UUSI

Et sitte ravistele mun pulloja, tai pörrötän sun hiuksia! Eli miten haluat..

• Anonyymi
        UUSI

😊😊😊😊😊😊😊

• Anonyymi
      UUSI

Vihree kesämekko kävelin tien yli. 😂

• Anonyymi
        UUSI

Näin eilen kaks.🤔😂

• Anonyymi
      UUSI

Sukupuoli keneltä kenelle?

• Anonyymi
        UUSI

Tääl pyörii vaan naisii enimmäkseen salee.

• Anonyymi
      UUSI

Onko ap:n kirjoitus naiselle vai miehelle?

• Anonyymi
      UUSI

Miehelle /🌱

• Anonyymi
      UUSI

Seuraava taktiikka päästä selvyyteen. Pidän katseen häneen pidempään. Eikö katse kerro juuri paljon vaikkei olisi sanoja ja liikun lähemmäs. Tiedän sitten mikäli hän väistelee et missä mennään, vai mitä? /🌱

Ei tule nimittäin unikaan tämän vuoksi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      193
      4220
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1946
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      59
      1577
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1313
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1307
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      919
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      24
      873
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      859
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      808
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      686
    Aihe