Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanssa. Tekis mieli ottaa siitä selvää, mutta ehkä tiedät mun tilanteen. Ei yhtään helpottanut kun sun tilanne selvisi. En uskalla antaa mitään merkkiäkään. En edes tiedä miten itse reagoisin. Toiveena nähdä vaan sattumalta ja katsoa mitä nyt. Joko saisin selvyyden eli kaikki menee ohi tai sit elämä menee aivan uusiksi. Miten muka seikkailisit tällä palstallakaan 🙈 Heitän vaan hölmön toiveen ilmaan.
Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
93
919
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tavallaan osuu mutta jotenkin tulee kuva että ettette olisi kuin satunnaisesti tekemisissä jolloin ohi. Jos osuis ni sanoisin että ymmärrän tilanteesi ja että rakastetaan kuten nytkin
- AnonyymiUUSI
Säännöllisesti tekemisissä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mekin ollaan juu.. Näkeminen tosin on välillä sattumaa. Mulla ainakin hänen kanssaan hyvä olla ja meillä omasta mielestäni klikkaa hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitten osuu paitsi en näe häntä sattumalta vaan sopimalla näkemiset. Meillä on myös yhteisiä suunnitelmia kesälle ja halu viettää yhdessä aikaa. Osuuko edelleen? Näen hänen silmistä miten rakastaa. Ymmärrän ja hyväksyn silti hänen tilanteen. En ole kertonut että mielestäni tilanne ei ole millään tavalla mahdoton ja potentiaalia olisi paljonkin sillä olen hyvin joustava ja ymmärtäväinen, enkä odota häneltä paljoa. Pelkolinssit voivat olla hänellä tiukassa joten kunnioitan hänen tunnetta ja toiveitan hyväksymällä tilanteen. Oma toiveeni olisi tehdä rentoja mukavia asioita yhdessä joita olemme suunnitellut. Toivoisin että hän havahtuisi että tässä vaiheessa kun takana on jo kohta 2 vuotta tuntemista ja tunteet ovat edelleen tällä tasolla niin ne kertovat hyvin paljon siitä mistä tässä on kyse. Minulle tämä on ainutlaatuinen yhteys jonkalaista en ole kenenkään toisen kanssa koskaan kokenut mutta en ole häntä halunnut sillä säikyttää. Kerroin kyllä ettei minulla ole tälläisiä tunteita muihin.
Jos hän haluaisi jotain enemmän jossain vaiheessa niin olisin siihen valmis. Joka tapauksessa näkisin ainoaksi ratkaisuksi tilanteeseen sen että vietämme enemmän aikaa ja keskustelemme jotta opimme tuntemaan toisemme vielä syvemmin jolloin ehkä selviää mitä seuraavaksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoitteko tänään viestiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitten osuu paitsi en näe häntä sattumalta vaan sopimalla näkemiset. Meillä on myös yhteisiä suunnitelmia kesälle ja halu viettää yhdessä aikaa. Osuuko edelleen? Näen hänen silmistä miten rakastaa. Ymmärrän ja hyväksyn silti hänen tilanteen. En ole kertonut että mielestäni tilanne ei ole millään tavalla mahdoton ja potentiaalia olisi paljonkin sillä olen hyvin joustava ja ymmärtäväinen, enkä odota häneltä paljoa. Pelkolinssit voivat olla hänellä tiukassa joten kunnioitan hänen tunnetta ja toiveitan hyväksymällä tilanteen. Oma toiveeni olisi tehdä rentoja mukavia asioita yhdessä joita olemme suunnitellut. Toivoisin että hän havahtuisi että tässä vaiheessa kun takana on jo kohta 2 vuotta tuntemista ja tunteet ovat edelleen tällä tasolla niin ne kertovat hyvin paljon siitä mistä tässä on kyse. Minulle tämä on ainutlaatuinen yhteys jonkalaista en ole kenenkään toisen kanssa koskaan kokenut mutta en ole häntä halunnut sillä säikyttää. Kerroin kyllä ettei minulla ole tälläisiä tunteita muihin.
Jos hän haluaisi jotain enemmän jossain vaiheessa niin olisin siihen valmis. Joka tapauksessa näkisin ainoaksi ratkaisuksi tilanteeseen sen että vietämme enemmän aikaa ja keskustelemme jotta opimme tuntemaan toisemme vielä syvemmin jolloin ehkä selviää mitä seuraavaksi.Ei olla tunnettu niin pitkään 💔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla tunnettu niin pitkään 💔
Ei mekään..
/yks täältä ketjusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoitteko tänään viestiä?
Ei 💔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei 💔
Okei. Tässä ketjussa on jo paljon porukkaa soveltamassa, että kannattaa tosiaan olla varauksella.
Pieni vinkki.
Oletko aloittaja? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Tässä ketjussa on jo paljon porukkaa soveltamassa, että kannattaa tosiaan olla varauksella.
Pieni vinkki.
Oletko aloittaja?Olen. Laitan vaikka perään 🌱
- AnonyymiUUSI
Katse ja lempeys osuu ja tiedän, että olet varattu. Anna selvä merkki niin edetään sopivin askelin sinun tahtiin. Vahingossa, joskus eksyin tänne.
- AnonyymiUUSI
Tänne eksyy ne jotka etsii netistä ihastumiseen liittyviä juttuja ja artikkeleita. Nimimerkillä tiedän kokemuksella. 🤭
- AnonyymiUUSI
Tää on kyllä aivan älytöntä ja tässä pelottaa niin moni asia. Miten tämä oikein selvitetään ilman, että kaikki hajoaa? Oon varmaan aivan yhtä herkkäkin vaikkei välttämättä näy ulospäin. Just sun lempeys on yksi asia mikä saa tähän jäämään myös. En tiedä mitä tähän nyt laittaa. Meen ihan sanattomaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kyllä aivan älytöntä ja tässä pelottaa niin moni asia. Miten tämä oikein selvitetään ilman, että kaikki hajoaa? Oon varmaan aivan yhtä herkkäkin vaikkei välttämättä näy ulospäin. Just sun lempeys on yksi asia mikä saa tähän jäämään myös. En tiedä mitä tähän nyt laittaa. Meen ihan sanattomaksi.
Tuttu tunne. Kyllä meidän tilanne selviää vielä, mää luotan ja mää tiiän.
Näin sanoisin hänelle.
/🌻❤️ - AnonyymiUUSI
Jos laitat satunnaisen viestin käyttämäämme ryhmään. Tietäisin, että olet sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo enää mukana sellaisessa. Eli ei mulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mut lisätään takaisin, tiedän että olet sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä nyt sinne ryhmään voi mitään laittaa. Sano milloin ja missä tavattiin viimeksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen siis ei liity enää mitään draamaa. Sitä ryhmää ei varmaan ees kauheesti enää oo käytetty. 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävi todella sydän hakkaamaan. Helpotus, ehkä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä nyt sinne ryhmään voi mitään laittaa. Sano milloin ja missä tavattiin viimeksi?
No siis voihan sinne laittaa jotai muuta.. Joku tyyliin hyvää lauantaita ryhmään juttu. Varsinkin jos ei muuten mitää pahemmin laiteta..
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävi todella sydän hakkaamaan. Helpotus, ehkä.
Niin, kumpi on helpotus.. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siis voihan sinne laittaa jotai muuta.. Joku tyyliin hyvää lauantaita ryhmään juttu. Varsinkin jos ei muuten mitää pahemmin laiteta..
SivustaÄlä nyt viitti! 😂 Hyvää lauantaita. 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitti! 😂 Hyvää lauantaita. 🤣
Heheh🤙🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitti! 😂 Hyvää lauantaita. 🤣
No hei, kaunis maisema, ötökkä, kasvi, uutinen. Mitä vaan tai ihan vaan yv.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hei, kaunis maisema, ötökkä, kasvi, uutinen. Mitä vaan tai ihan vaan yv.
No laittakaa, jos ootte jossain ryhmässä. 🥀💔
/🌻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen noin 15.45
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen noin 15.45
Aika hyvin osuu.. Me sanottiin heipat eilen noin suunnilleen tohon aikaan. Vähän ehkä jälkeen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin osuu.. Me sanottiin heipat eilen noin suunnilleen tohon aikaan. Vähän ehkä jälkeen..
Ja taas hakkaa sydän ihan hullun lailla 🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas hakkaa sydän ihan hullun lailla 🌱
Ooho. 🤭 Ounouu. Haluatko antaa lisää tunnisteita viime kohtaamisesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooho. 🤭 Ounouu. Haluatko antaa lisää tunnisteita viime kohtaamisesta?
Pallo 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pallo 😅
Liittyykö tää ny johonkin harrastukseen jossa kohtaatte vai työjuttuu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pallo 😅
Anteeksi siis pallo 🌱 (merkki aloittajalta)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi siis pallo 🌱 (merkki aloittajalta)
Juuu.... Pallo sopii yleisestikin melkolailla häneen, mutta viime kohtaamiseen ei välttämättä.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuu.... Pallo sopii yleisestikin melkolailla häneen, mutta viime kohtaamiseen ei välttämättä.
SivustaÄlkääkä käsittäkö väärin.. Hän ei ole pallo. 🤣❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö tää ny johonkin harrastukseen jossa kohtaatte vai työjuttuu?
Työ 🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työ 🌱
Keskusteltiin kyl sivuavasti siihenkin liittyvästä.. Pelistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työ 🌱
Millä alalla te ootte?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä alalla te ootte?
Nyt ei tuu vastausta et alko vissii jännittää..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä alalla te ootte?
Taitaa olla liikaa sanottu, ettei kukaan ulkopuolinen läheltä tunnista. Aika herkkä aihe kuitenkin. 🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla liikaa sanottu, ettei kukaan ulkopuolinen läheltä tunnista. Aika herkkä aihe kuitenkin. 🌱
Okei, ymmärrän. Eli ei liikaa tunnisteita, mutta vähän voi..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, ymmärrän. Eli ei liikaa tunnisteita, mutta vähän voi..
Siis pallo.. vaiko pullo?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen penkin alla oli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon aistinut meissä molemmissa jotain samanlaista sopivalla tavalla.
Se vielä puuttuisi jos molemmat herkkikset ois täällä samaan aikaan ja kirjottas toisilleen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pallon pitäisi olla hyvin selkeä merkki viime tapaamisesta. ⚽️ /🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pallon pitäisi olla hyvin selkeä merkki viime tapaamisesta. ⚽️ /🌱
Pallo ⚽ vaiko pallo 🏈
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen penkin alla oli.
Riippuu minkä penkin? 🤔🧐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pallo ⚽ vaiko pallo 🏈
⚽️ /🌱 Ps. On tää nyt aika koodaamista
- AnonyymiUUSI
No en enää tiiä, kun täällä hämmennetään sen verran. 🤦🏼♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
⚽️ /🌱 Ps. On tää nyt aika koodaamista
No, antaa olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon aistinut meissä molemmissa jotain samanlaista sopivalla tavalla.
Se vielä puuttuisi jos molemmat herkkikset ois täällä samaan aikaan ja kirjottas toisilleen.No se ois ihmeiden ihme. Sitä Disney-taikaa just /🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu minkä penkin? 🤔🧐
En kerro. Voi olla minkä vaan. Saa tulla tähän ite sanomaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pallo ⚽ vaiko pallo 🏈
Kukas täällä kalastelee nyt. 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, antaa olla.
Annan kans. Hyvää jatkoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työ 🌱
Sininen pallo? Piipahdit siis?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sininen pallo? Piipahdit siis?
Siinä sanottiin hyvät viikonloput. En todellakaan muista pallon väriä kun ei nyt siihen voinut keskittyä /🌱
- AnonyymiUUSI
Katsoin erästä miestä eilen silmiin ja häntä alkoi selvästi hymyilyttää ja hämmentää. Naurahti..aivomme koki hetkellisen midä viddua hetken.
Sivusta ehkä- AnonyymiUUSI
Shöpööö🤗
- AnonyymiUUSI
Kyllä melkeen kaikki kortit on käännettävä ja kivet ja kannot.
Ota vaan riski ja kokeile mitä huominen tuo tullessaan.- AnonyymiUUSI
Näin mäkin tekisin, mutta kyllähän tuo jänskättää.
- AnonyymiUUSI
Joskus se the ihminen tulee vastaan ja sitä vain yllättyy. Ei siinä ole mitään pahaa. Kauniita tunteita. Ihmisen pitää saada tuntea ja ilmaista tunteitaan.
- AnonyymiUUSI
Toi ehkä tiedät mun tilanteen ei sovi omaan juttuun. Kumpikin tiedetty tilanteet alusta alkaen.
Ollaan tunnettu jo keskimäärin puoli vuotta.
Mut tsemppiä teille 🌻- AnonyymiUUSI
Tosin tuntemisen taso on sit toinen juttu. Pitäskö sanoa tiedetty.. En mä tiedä miten sanois. 😄
- AnonyymiUUSI
Mitäköhän tästä nyt tulee. No suurin piirtein puoli vuotta. En ole utelias luonteeltani ja monet asiat menevät itseltä ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän tästä nyt tulee. No suurin piirtein puoli vuotta. En ole utelias luonteeltani ja monet asiat menevät itseltä ohi.
Aivan...kylläpäs lämpeää nyt.. 😲
- AnonyymiUUSI
En sanois, että tuntea vaan tietää. Niin paljon päästä juttelemaan.
- AnonyymiUUSI
Tämä. Pitäs päästä keskustelemaan rennosti ja rauhassa. 🌻❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Pitäs päästä keskustelemaan rennosti ja rauhassa. 🌻❤️
Varsinkin rauhassa 🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin rauhassa 🌱
No onks teillä yhteistä? Ala jutella esim whatsappissa jostain yhteisestä asiasta. Harrastuksia tai jotain, tikusta tai laudasta asiaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onks teillä yhteistä? Ala jutella esim whatsappissa jostain yhteisestä asiasta. Harrastuksia tai jotain, tikusta tai laudasta asiaa?
En halua ottaa riskiä jos hän ei tunne mitään. Oon herkkä ja toivon ihmeen kautta et tän löytäisi. Pakko jättää tää nyt hetkeksi. Ehkä palaan illalla 💚
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua ottaa riskiä jos hän ei tunne mitään. Oon herkkä ja toivon ihmeen kautta et tän löytäisi. Pakko jättää tää nyt hetkeksi. Ehkä palaan illalla 💚
Eli siis haluat, et hän laittaa sitä viestii eka? Voi teitä. Toivottavasti ens kohtaamisella asia vähän etenee.
Hei ja sä voit hyvin laittaa sitä ihan normi viestiä, se ei oo vie mikään riski! Huomaat kyl pian alkaako jutella.. Jos alkaa niin häntä kiinnostaa jutella sun kanssa. *laulelee* - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis haluat, et hän laittaa sitä viestii eka? Voi teitä. Toivottavasti ens kohtaamisella asia vähän etenee.
Hei ja sä voit hyvin laittaa sitä ihan normi viestiä, se ei oo vie mikään riski! Huomaat kyl pian alkaako jutella.. Jos alkaa niin häntä kiinnostaa jutella sun kanssa. *laulelee*No oon kyllä aika surkeena tässä ja odotan ihmettä kuin mikäkin Disney-hahmo 😭😅 /🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No oon kyllä aika surkeena tässä ja odotan ihmettä kuin mikäkin Disney-hahmo 😭😅 /🌱
Miksei ite oo se rohkee?!!? Oikeesti muuten ei välttämättä koskaan tapahdu mitään. Pahimmassa tapauksessa molemmat odottaa samaa ja lopulta tilaisuus on ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ite oo se rohkee?!!? Oikeesti muuten ei välttämättä koskaan tapahdu mitään. Pahimmassa tapauksessa molemmat odottaa samaa ja lopulta tilaisuus on ohi.
Suututtaa tämä!!!! Pääsee ainakin sit eteenpäin jos tulee pakit. Sitähän ihmisen ego pelkää.
Aikuiset ihmiset osaa olla ymmärtäviä kyllä vaik ei tunne samoin..
Ihminen elää mieluummin pilvilinnoissa vai? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska tilanne on mikä on ja ite niin herkkä kuin oon. Mieluummin leijaile ja haaveilen kuin kärsin. Mielenterveyden puolesta näin /🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska tilanne on mikä on ja ite niin herkkä kuin oon. Mieluummin leijaile ja haaveilen kuin kärsin. Mielenterveyden puolesta näin /🌱
Voin kertoo et se leijailu tulee käymään mielenrauhan ja terveyden päälle myös. Kokemuksella sanon, kaikella rakkaudella. Ennemminkin otan sen tuskan kerralla vastaan, käsittelen sen ja menen eteenpäin. Vain siten on tilaa kaikelle ihanalle elämässään..
Ihmiset on hassuja.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa varauksella suhtautua sit näihin, koska tosi moni soveltaa ja ei kerro olevansa kommentoija sivusta, eli ei ap.
- AnonyymiUUSI
Tää kannattaa tääl anonyymi suovas muistaa plus se että jotkut hämmentää tahallaan random juttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää kannattaa tääl anonyymi suovas muistaa plus se että jotkut hämmentää tahallaan random juttuja.
Niitä tuntuu olevan paljon 😥🌱
- AnonyymiUUSI
Miia ajattelen sua ihan aina.
T - AnonyymiUUSI
Se on semmonen juttu. Että täällä ei tahdota pyörrepäisiä ymmärtää:(
- AnonyymiUUSI
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
- AnonyymiUUSI
Mitä meinaat? 🌱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat? 🌱
Älä nyt ainakaan loukkaannu tuosta. En mäkään kyl ymmärtänyt. 😄
- AnonyymiUUSI
Et sitte ravistele mun pulloja, tai pörrötän sun hiuksia! Eli miten haluat..
- AnonyymiUUSI
😊😊😊😊😊😊😊
- AnonyymiUUSI
Vihree kesämekko kävelin tien yli. 😂
- AnonyymiUUSI
Näin eilen kaks.🤔😂
- AnonyymiUUSI
Sukupuoli keneltä kenelle?
- AnonyymiUUSI
Tääl pyörii vaan naisii enimmäkseen salee.
- AnonyymiUUSI
Onko ap:n kirjoitus naiselle vai miehelle?
- AnonyymiUUSI
Miehelle /🌱
- AnonyymiUUSI
Seuraava taktiikka päästä selvyyteen. Pidän katseen häneen pidempään. Eikö katse kerro juuri paljon vaikkei olisi sanoja ja liikun lähemmäs. Tiedän sitten mikäli hän väistelee et missä mennään, vai mitä? /🌱
Ei tule nimittäin unikaan tämän vuoksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1934220
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421946- 591577
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331313Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581307Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93919SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä24873Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10859Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170808Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186686