Tuo Pride-kulkueisiin osallistuva ja ääntä pitävä porukka valehtelee lähes kaikesta. Heillä ei muka ole samoja oikeuksia kuin muilla. Mitä sontaa, heillä on tasan tarkasti samat oikeudet kuin kaikilla muillakin vaikka esim. lakeja ollaankin muutettu heitä varten. Homous ei ole enää rikos kuten se oli aikaisemmin joten nyt tuo Pride porukka tunkee esim. homouttaan kaikkialle lastentarhoista lähtien. Ei ole ihme, että nuoremme ovat päästään sekaisin kun Pride väki tuputtaa perversioitaan puoliväkisin joka tuutista.
Tasa-arvoa, suvaitsevuutta jne. ollaan mukamas vailla mutta kun joku on eri mieltä noiden perversien kanssa niin heti leimataan natsiksi tms. USA:n ja Venäjän presidentit siinä kuin Unkarin Orbankin ovat täysin oikeassa suitsiessaan seksuaalisesti perversien harjoittamaa pakkotuputusta. Olkaa mitä olette ja tehkää kotonanne mitä huvittaa mutta jättäkää meidät ja lapsemme rauhaan perverssisanomaltanne niin mediassa kuin kaduilakin..
Pride väki valehtelee ja tuputtaa perversioitaan
27
198
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän oikeuksia noilta pervoilta tosiaan puuttuu mitä muilla mukamas on?
- Anonyymi
Rasismin vastustus on käännetty ylösalaisin vaatimalla rasismia valkoisia kohtaan.
Tässä ne tekee kai saman.
Kääntävät muinaisen homojen sorron ylösalaisin vaatien heterojen sortoa homojen kustannuksella, eli prideläisille suuremmat oikeudet kuin muilla.- Anonyymi
Mitä heteroiden sortoa he vaativat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä heteroiden sortoa he vaativat?
Minulle on syntynyt mielikuva siitä, että sateenkaariväki edellyttää muilta tiettyä käytöstä ja, jos siihen ei taivu, niin saa vihat päälleen.
Hyvä esimerkki on presidentti, joka suostui priden suojelijaksi, mutta sen sijaan, että se olisi ollut hyvä asia, kuraa tuli päälle siityä, ettei ollut mukana marssissa. Jos olisi ollut, niin sitten kuraa olisi tullut siityä, ettei maalannut naamaansa sateenkaaren väreillä, jos olisi maalanut, niin ei kuitenkaan olisi tanssinut tai laulanut oikealla tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on syntynyt mielikuva siitä, että sateenkaariväki edellyttää muilta tiettyä käytöstä ja, jos siihen ei taivu, niin saa vihat päälleen.
Hyvä esimerkki on presidentti, joka suostui priden suojelijaksi, mutta sen sijaan, että se olisi ollut hyvä asia, kuraa tuli päälle siityä, ettei ollut mukana marssissa. Jos olisi ollut, niin sitten kuraa olisi tullut siityä, ettei maalannut naamaansa sateenkaaren väreillä, jos olisi maalanut, niin ei kuitenkaan olisi tanssinut tai laulanut oikealla tavalla.Jep.
Kaiken kukkuraksi sateenkaariväki ei itsekään tiedä, mikä on oikea tapa olla sateenkaariväkeä. Jos sanoo kuuluvansa siihen, niin voi tehdä ja puhua asioita, joita ei sallita niiltä, jotka eivät sano kuuluvansa. Se on kuin gestapon jäsenkirja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esimerkki on presidentti, joka suostui priden suojelijaksi, mutta sen sijaan, että se olisi ollut hyvä asia, kuraa tuli päälle siityä, ettei ollut mukana marssissa. Jos olisi ollut, niin sitten kuraa olisi tullut siityä, ettei maalannut naamaansa sateenkaaren väreillä, jos olisi maalanut, niin ei kuitenkaan olisi tanssinut tai laulanut oikealla tavalla.Totta. Jos Alexander olisi kieltäynyt, olisi saattanut alkaa paha maalitus. Tämä vasemmiston aktivistiporukka on sellaista.
He ovat kuin jostain zombie painajaisesta. Kaikki luuserihomot löysi toisensa netin avulla ja kostaa ihmiskunnalle. Kaikkien pitää taipua heidän tahtoonsa tai tapahtuu kamalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esimerkki on presidentti, joka suostui priden suojelijaksi, mutta sen sijaan, että se olisi ollut hyvä asia, kuraa tuli päälle siityä, ettei ollut mukana marssissa. Jos olisi ollut, niin sitten kuraa olisi tullut siityä, ettei maalannut naamaansa sateenkaaren väreillä, jos olisi maalanut, niin ei kuitenkaan olisi tanssinut tai laulanut oikealla tavalla.Eipä siinä silloinkaan mitään sortoa esiinny. Harva hetero antaa sateenkaariväen sanella, miten tulee käyttäytyä, ja tuskin ketään kiinnostaa jos sitten saakin vihat päälleen. Olkoot vihaisia keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esimerkki on presidentti, joka suostui priden suojelijaksi, mutta sen sijaan, että se olisi ollut hyvä asia, kuraa tuli päälle siityä, ettei ollut mukana marssissa. Jos olisi ollut, niin sitten kuraa olisi tullut siityä, ettei maalannut naamaansa sateenkaaren väreillä, jos olisi maalanut, niin ei kuitenkaan olisi tanssinut tai laulanut oikealla tavalla.Tuskin sateenkaariväki mitään tiettyä käytöstä edellyttää muilta.
He haluavat vain tulla hyväksytyiksi omana itsenään, kuten meillä ihan kaikilla, heteroillakin, on tarpeena, että meidät hyväksytään sellaisina kuin olemme. Riippumatta esim. siitä, miltä me näytämme, mitä teemme tai emme tee, mitä omistamme vai omistammeko mitään, olemmeko rikkaita vai köyhempiä, jne. jne. listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Jos Alexander olisi kieltäynyt, olisi saattanut alkaa paha maalitus. Tämä vasemmiston aktivistiporukka on sellaista.
He ovat kuin jostain zombie painajaisesta. Kaikki luuserihomot löysi toisensa netin avulla ja kostaa ihmiskunnalle. Kaikkien pitää taipua heidän tahtoonsa tai tapahtuu kamalia.Et sinäkään varmaan aina saa tahtoasi läpi.
Haukkuvatko jotkut sitten sinua, kun haluat jotain, eikä onnistu ?
Emme me ole toinen toistamme parempia kun tarkkaan ajattelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sateenkaariväki mitään tiettyä käytöstä edellyttää muilta.
He haluavat vain tulla hyväksytyiksi omana itsenään, kuten meillä ihan kaikilla, heteroillakin, on tarpeena, että meidät hyväksytään sellaisina kuin olemme. Riippumatta esim. siitä, miltä me näytämme, mitä teemme tai emme tee, mitä omistamme vai omistammeko mitään, olemmeko rikkaita vai köyhempiä, jne. jne. listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.Kaikkein kovimmin noita asioita ääneen huutavat ovat juuri niitä samoja jotka ensimmäiseksi ovat huutamassa alas perinteisistä arvoista kiinni pitäviä, isänmaallisia ja kaikkia muita jotka uskaltavat olla eri mieltä kuin nämä Pride-pervertikot.
Jos nämä homot yms. ovat niin ylpeitä omasta itsestään niin kyllä heille pitäisi kelvata myös omat nimityksensä ettei tarvitse niitä varastaa perinteisiä arvoja kunnioittavilta. Esim. avioliitto on perinteikäs nimitys miehen ja naisen väliselle liitolle joka yleensä on perusta myös lasten hankkimiselle. Avioliitto instituutiona on monelle hyvin vahva, tai se oli hyvin vahva ennen kuin se vesitettiin näillä homoliitoilla. Vesitys sen kuin jatkuu, kohta on moniavioisia, sitten avioliittoon vihitään varmaan jo eläimetkin. Avoliitto, susipari, kämppikset, homo- tai lesbopari tms., keksikää itse mutta jättäkää perinteiset arvot niitä kunnioittaville ja lapset vouhotuksenne ulkopuolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sateenkaariväki mitään tiettyä käytöstä edellyttää muilta.
He haluavat vain tulla hyväksytyiksi omana itsenään, kuten meillä ihan kaikilla, heteroillakin, on tarpeena, että meidät hyväksytään sellaisina kuin olemme. Riippumatta esim. siitä, miltä me näytämme, mitä teemme tai emme tee, mitä omistamme vai omistammeko mitään, olemmeko rikkaita vai köyhempiä, jne. jne. listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.Se on nimenomaan sitä vaatimista
Ei riitä, että ihminen on sinut oman itsensä kanssa vaan pitää väen vängällä ottaa kantaa asioihin, joihin ei halua puuttua.
On kaksinaamaista julistaa aseksuaslisen oikeuksia, mutta ei hyväksyä sitä, että joku haluaa pitää oman seksuaslisuutensa ja näkemyksensä omana asianaan.
Jos julistaisin että olen salaseksuaalinen, niin olisin hyvä tyyppi, mutta kun minun seksuaalisuuteeni kuuluu se, että en puhu siitä muille, olenkin perseestä. Siis symbolisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein kovimmin noita asioita ääneen huutavat ovat juuri niitä samoja jotka ensimmäiseksi ovat huutamassa alas perinteisistä arvoista kiinni pitäviä, isänmaallisia ja kaikkia muita jotka uskaltavat olla eri mieltä kuin nämä Pride-pervertikot.
Jos nämä homot yms. ovat niin ylpeitä omasta itsestään niin kyllä heille pitäisi kelvata myös omat nimityksensä ettei tarvitse niitä varastaa perinteisiä arvoja kunnioittavilta. Esim. avioliitto on perinteikäs nimitys miehen ja naisen väliselle liitolle joka yleensä on perusta myös lasten hankkimiselle. Avioliitto instituutiona on monelle hyvin vahva, tai se oli hyvin vahva ennen kuin se vesitettiin näillä homoliitoilla. Vesitys sen kuin jatkuu, kohta on moniavioisia, sitten avioliittoon vihitään varmaan jo eläimetkin. Avoliitto, susipari, kämppikset, homo- tai lesbopari tms., keksikää itse mutta jättäkää perinteiset arvot niitä kunnioittaville ja lapset vouhotuksenne ulkopuolelle.Sallittakoon mielipiteesi, mutta salli sinäkin muiden olla sitä mieltä mitä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nimenomaan sitä vaatimista
Ei riitä, että ihminen on sinut oman itsensä kanssa vaan pitää väen vängällä ottaa kantaa asioihin, joihin ei halua puuttua.
On kaksinaamaista julistaa aseksuaslisen oikeuksia, mutta ei hyväksyä sitä, että joku haluaa pitää oman seksuaslisuutensa ja näkemyksensä omana asianaan.
Jos julistaisin että olen salaseksuaalinen, niin olisin hyvä tyyppi, mutta kun minun seksuaalisuuteeni kuuluu se, että en puhu siitä muille, olenkin perseestä. Siis symbolisestiEi ole koskaan tullut tuttujen kanssa kauheasti omasta seksuaalisuudesta puhuttua, se kun on aika henkilökohtainen asia, eikä kamalasti muille kuulu.
Jos joku haluaa julistaa omaansa, niin siitä vaan. Ei se ole minulta mitään pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallittakoon mielipiteesi, mutta salli sinäkin muiden olla sitä mieltä mitä ovat.
Ehdottomasti sallin.
Mutta minä en syyllistä muita siitä, että eivät tunnusta julkisesti minun ajatuksiani oikeiksi enkä minä halua toistaa muiden.
Minun mielestäni eri seksuaalisuutta on yhtä monta kuin on ihmisiäkin. Se on hyvä asia eikä se loukkaa minua lainkaan.
Minä haluan olla rauhassa omani kanssa enkä keskustella tai marssia sen enkä muidenkaan seksuaslisuuden takia.
Minua vituttaa, ettei itse itseään suvaitdevaisiksi kutsuvat suvaitse sitä.
Se on kaksinaamaista
- Anonyymi
Homoa hiertää alitajuisesti totuus omasta perversiosta ja syyllisyydestä.
- Anonyymi
Mikä homovastaisia hiertää, kun muiden tekemiset ovat niin vaikeita hyväksyä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä homovastaisia hiertää, kun muiden tekemiset ovat niin vaikeita hyväksyä ?
Yhteiskunta asettaa aina rajat sallitulle ja hyväksytylle käytökselle. Joku haluaa olla nudisti mutta kyllä se muita haittaa jos nudistit ovat lähikaupassa alasti ostoksilla häpykarvojaan levittämässä yhtäaikaa kanssasi. Moni haluaisi naida paukuttaa menemään yleisön edessä puistikon nurmella mutta sitäkin yhteiskunta rajoittaa. Monet ovat rakastuneet jopa sisaruksiinsa mutta ei heidän kanssaan avioliittoa sallita.
Mihin yhteiskunnassa yleensäkin rajat vedetään. Liikennemerkein osoitetaan esim. nopeusrajoitukset joita täytyy noudattaa, osa pitää aivan liian alhaisina jopa turhina, osa haluaisi pudottaa rajoituksia vielä alemmas. Kaikille löytyy puolustajansa ja sama se on seksuaalisuuteenkin liittyvissä kysymyksissä. Miksi moniavioisuutta ei hyväksytä, onhan se pelkkää raukkautta? Miksi esim. avioliitto-instituutiota ei kunnioiteta vaan annetaan nimitys kohta kaikkien sitä vaativien käyttöön?
Homot, lesbot, moniavioiset, transut, ruumiiden kanssa makaavat, pedofiilit ja kaikki muut perverssit ovat päässeet yhteiskunnassa aivan liian paljon ääneen. Nykyisin media tekee julkkikseksi sen varmemmin mitä erikoisempi friikki esität olevasi. Televisioonkin pääset jopa omaan ohjelmaan kun olet vähintään homo tai rikollinen. Siinä sitten pestään entisaikana rikollisiksi julistetuista homoista nykyajan julkkiksia siinä kuin nykyaikana linnassa istuneista rikollisistakin (esim. juuri niistä jotka myivät huumeet niihin menehtyneille nuorillemme). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunta asettaa aina rajat sallitulle ja hyväksytylle käytökselle. Joku haluaa olla nudisti mutta kyllä se muita haittaa jos nudistit ovat lähikaupassa alasti ostoksilla häpykarvojaan levittämässä yhtäaikaa kanssasi. Moni haluaisi naida paukuttaa menemään yleisön edessä puistikon nurmella mutta sitäkin yhteiskunta rajoittaa. Monet ovat rakastuneet jopa sisaruksiinsa mutta ei heidän kanssaan avioliittoa sallita.
Mihin yhteiskunnassa yleensäkin rajat vedetään. Liikennemerkein osoitetaan esim. nopeusrajoitukset joita täytyy noudattaa, osa pitää aivan liian alhaisina jopa turhina, osa haluaisi pudottaa rajoituksia vielä alemmas. Kaikille löytyy puolustajansa ja sama se on seksuaalisuuteenkin liittyvissä kysymyksissä. Miksi moniavioisuutta ei hyväksytä, onhan se pelkkää raukkautta? Miksi esim. avioliitto-instituutiota ei kunnioiteta vaan annetaan nimitys kohta kaikkien sitä vaativien käyttöön?
Homot, lesbot, moniavioiset, transut, ruumiiden kanssa makaavat, pedofiilit ja kaikki muut perverssit ovat päässeet yhteiskunnassa aivan liian paljon ääneen. Nykyisin media tekee julkkikseksi sen varmemmin mitä erikoisempi friikki esität olevasi. Televisioonkin pääset jopa omaan ohjelmaan kun olet vähintään homo tai rikollinen. Siinä sitten pestään entisaikana rikollisiksi julistetuista homoista nykyajan julkkiksia siinä kuin nykyaikana linnassa istuneista rikollisistakin (esim. juuri niistä jotka myivät huumeet niihin menehtyneille nuorillemme).Olen osittain samaa mieltä, mutta en samasta syystä.
Mielestäni on ihan yhdentekevää, minkälaiseksi kukin oman seksuaalisuutensa kokee. Jokaisella on omansa.
Samalla, kun eri yhteisöt nostavat esille seksuaalisuuden muotoja ja määrittelevät niitä pitkillä kirjainlyhenteillä, he esittävät tyrmistyneitä, jos ilman "klubikorttia" olevat tekevät samoin omilla termeillään.
Järkevintä olisi vain todeta, että seksuaalisuutta ja identiteettiä on yhtä monta kuin on ihmisiä eikä niitä tarvitse niputtaa eri ryhmiin. Kaikki pääsisivät helpommalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen osittain samaa mieltä, mutta en samasta syystä.
Mielestäni on ihan yhdentekevää, minkälaiseksi kukin oman seksuaalisuutensa kokee. Jokaisella on omansa.
Samalla, kun eri yhteisöt nostavat esille seksuaalisuuden muotoja ja määrittelevät niitä pitkillä kirjainlyhenteillä, he esittävät tyrmistyneitä, jos ilman "klubikorttia" olevat tekevät samoin omilla termeillään.
Järkevintä olisi vain todeta, että seksuaalisuutta ja identiteettiä on yhtä monta kuin on ihmisiä eikä niitä tarvitse niputtaa eri ryhmiin. Kaikki pääsisivät helpommalla.Hitlerin Saksassa nuoret aivopestiin valtion ohjauksella natsiaatteen kannatajiksi, Neuvostoliitossa nuoret kasvatettiin ihannoimaan kommunismia ja nyt länsimaissa nuoret kasvatetaan ihannoimaan perversiyttä. Ihmisistä tosiaan saadaan kannattajia mille asialle vaan kunhan sitä tarpeeksi tuputetaan.
- Anonyymi
Minusta sukupuolisuuden eri muotojen hyväksyminen ei voi enää nykyisestä kasvaa. Laithan eivät ole paljoa Suomessa paljoa aikuisten välistä puuhastelua rajoita.
Niitä, jotka ovat ahdasmielisiä ei ainakaan Pridellä käännytetä. Tapahtumasta on tullut pakkopullaa, joka toistuu vuodesta toiseen.- Anonyymi
Huomaatko? Syytät ihmisiä ahdasmielisiksi jotka eivät hyväksy esim. Pride-marsseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko? Syytät ihmisiä ahdasmielisiksi jotka eivät hyväksy esim. Pride-marsseja.
Tarkoitin, että ahdasmielisiin eivät Pride -tapahtumat tehoa järjestäjien haluamalla tavalla. Saavat pikemminkin aikaan vastareaktion eli asenteiden jyrkistymisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että ahdasmielisiin eivät Pride -tapahtumat tehoa järjestäjien haluamalla tavalla. Saavat pikemminkin aikaan vastareaktion eli asenteiden jyrkistymisen.
Määrittele ahdasmielinen.
Minusta sinä olet ahdasmielinen koska et hyväksy muiden suhdetta seksuaalisuuteen.
Kaikilla ihmisillä on oikeus siihen omalla tavallaan ja siihen kuuluu myös se, että on mielipide muista. Onhan kaikilla mielipide, myös prideväellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveellä järjellä toimivat eivät Pride-tuputukseen alistukaan joten olet kommentissasi oikeassa.
- AnonyymiUUSI
Surreyn Pride-tapahtuman järjestäjä (Ireland) ainakin näyttänyt esimerkkiä monimuotoisuudesta ja suvaitsevaisuudesta.. kertovat ulkomaiden uutislähteet, mm. BBC (ehkä ei YLE, vielä).
- AnonyymiUUSI
Mitä sillä tarkoitetaan?
- AnonyymiUUSI
Pride väki nostaa ihmiset vastustamaan perversiyden jatkuvaa leviämistä. Niinpä valtaan nousee Putinin, Orbanin, Trumpin jne. kaltaiset poliitikot kun Pride vastaiset ihmiset äänillään nousevat heitä kannattamaan. Liika on liikaa, niin myös perversien tuputtaessa ajatuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117