Elokuun alusta runnotaan asumistuet opiskelijoilta pohjamutiin, onko sponsoreilla jo hommat vireillä ja käteistä varattu?
Onko niitä?
17
329
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka!
On on, vastaatko mulle 😉 Laitoin viimeksi tänään viestiä 😅 Riitä kyl kelle "Hyvin on menny lomailu, uimapaikka on rantasaunan laitirin päässä 🏊" - Anonyymi
Siis tiiät kyl kelle 😉
- Anonyymi
Mullakin ollu tuo ajatus mielessä.
Opiskelijagimma hki 18v- Anonyymi
Mee vessan pönttöjä puunaamaan pirihoro
- Anonyymi
Opiskelijagimma hki 18v miten sinuun saisi yhteyden?
Olisi sponssia tarjolla juuri sinulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijagimma hki 18v miten sinuun saisi yhteyden?
Olisi sponssia tarjolla juuri sinulleMä en laita tähän osoitetta näkyviin mutta jos sinä laitat niin vastaan kyllä.
- Anonyymi
Rovaniemelle opiskelemaan tulevia naisia,niin ottakaa yhteys,helppoa rahaa sponsorilta
- Anonyymi
Olisiko Turun seudulla sponssi apua tarvitsevia.Mies kyselee.
- Anonyymi
Laitatko vaikka sposti osoitteen
- Anonyymi
Onko sulla kik.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kik.
On, mikä sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mikä sun?
Ota ihmeessä yhteyttä tuolla nimimerkillä.hoitovoide mies kyselee
- Anonyymi
Millä rahalla nykyään onnistuu?
- Anonyymi
hoitovoide
- Anonyymi
Saakohan satasella mitään?
Hinnoista en niin tiedä mutta ainakin kannattaa sopia etukäteen. Minä olin vain aluksi sopinut kahville menosta! Mutta
minun ensitreffit vanhemman miehen kanssa oli eilen rantakalliolla kainalossa istumista vaatteet päällä n. 2h, istumista ja tulevista tapaamisista sopimista, hänen edellinen "kainaloinen" oli ollut ennen kuin minä synnyin, ymmärrän nyt hiusteni nuuhkimisen ja käden rintani päällä.
Kun poistuimme sain 150!- Anonyymi
Yxkaxyxin kirjoitti:
Hinnoista en niin tiedä mutta ainakin kannattaa sopia etukäteen. Minä olin vain aluksi sopinut kahville menosta! Mutta
minun ensitreffit vanhemman miehen kanssa oli eilen rantakalliolla kainalossa istumista vaatteet päällä n. 2h, istumista ja tulevista tapaamisista sopimista, hänen edellinen "kainaloinen" oli ollut ennen kuin minä synnyin, ymmärrän nyt hiusteni nuuhkimisen ja käden rintani päällä.
Kun poistuimme sain 150!Mistä olet olis mukava tutustua. Vanhempi mies.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894