VR kertoo että liikenne palautuu aikaisintaan klo 4 aamulla. Tuhansia matkustajia jumissa.
Venäjän sabotaasi pysäytti junat
11
137
Vastaukset
- Anonyymi
Putin pieraisi ja junat pysähtyi Suomessa. On se kova.
- Anonyymi
Kumpa vaan ei olis. Epäilys on sama... 12 junaa seisahduksissa välilä PKS—JKL.
- Anonyymi
Joo, Putte tekee kiusaa.
- Anonyymi
Venäjän Z <zpurguilumestari 300. Kl...!
https://yle.fi/a/74-20169860
<<< Ottakaa voZkaaa. &/4.
-.- Ei kai Putler..? KYLLÄ!
asdghjqwetyu.
homostus täysille. >>>. -.-
6602954011111111.11.111.11.11.1.1.1..... .... .. . .. . - Anonyymi
Paikalliset ukrainalsiset asialla.
- Anonyymi
Supo ryhtyy tutkimaan asiaa maanantaina klo 9, tai heti aamukahvin jälkeen.
- Anonyymi
Kiusa se on pienikin kiusa.
- Anonyymi
Nyt se järjesti myräkkää Hesaan, paha Putin!
- Anonyymi
Oli luokatonta toimintaa vr:ltä. Ei minkäänlaista kuljetusta radoille hylätyistä junista. Itse sai soitella takseja ja järjästää kyytetä. Taksienkin hinnoittelu karkasi käsistä kun kuulivat ettei asiakkailla ollut valinnan varaa. Alkuillasta Ryttylästä pääsi reilulla sadalla eurolla Helsinkiin ja puolilta öiltä hinta oli noussut jo 400 euroon.. eihän tuollaisia rahoja eläkeläisillä ole. Junassa jouduttiin värjöttelemään koko yö ja aamupäivä, wc oli täynnä eikä junassa ollut mitään juotavaa tai syötävää jäljellä. Aivan hirveää toimintaa valtion rautateiltä. En matkusta enää ikinä junalla.
- Anonyymi
Päästettiin niitä maahantunkijoita tänne ilman minkään lajin kontrollia , maailmanvallankumouksen haikailijat eräästä rajantakaisesta konkurssipesästä paikallisten pölvästien kera kyllä järjestävät yhtä sun toista ...
- Anonyymi
Ei vieläkään mitään tietoa vaurion syystä tai aiheuttajasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839