Naton ja Turkin välille syntyy konflikti, joka johtaa Turkin eroon Natosta. Raamattuhan sanoo, että Turkki on oleva Naton vastaisessa liittoutumassa, Googissa, yhdessä mm. Venäjän ja Iranin kanssa. Se johtaa lopulta viimeiseen maailmansotaan.
– Jatkossa Raamatun kohdat aiheesta. –
Tämä ei siis ole varsinaisesti politiikkaa, vaan Raamatun opetusta.
Merkkejä Naton ja Turkin välirikosta on jo nyt näkyvissä. Turkki on vahvasti venäjämyönteinen. Mutta siltikään mainittu Googin sotilasliittoutuma ei ole vielä valmis aloittamaan maailmansotaa. Turkki voi olla vielä pitkäänkin Natossa, jossa mm. Suomi on oleva. Mutta Suomi ei ole mukana Turkin kanssa enää Googin kansojen liitossa.
Nyt on meneillään vihanajan alkusoitto. Ilm. 16. Lopullisesti kaikki tapahtuu ”vuosien lopulla”, ”päivien lopulla”. Hes. 38:8,16. Israelista nähtävät merkit näyttävät, että olemme nyt lopunajassa. Israel on koottu pakanakansojen seasta: Hes. 38:8. Ja Googin sodan on sen perusteella määrä pian toteutua: ”Minä osoitan heissä pyhyyteni monien kansojen nähden, kun minä tuon heidät takaisin kansojen seasta ja kokoan heidät heidän vihamiestensä maista. He tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa, kun minä kokoan heidät omaan maahansa pakkosiirtolaisuudesta, johon olin karkottanut heidät kansojen luo, enkä jätä sinne ainoatakaan heistä. Minä en myöskään enää kätke heiltä kasvojani, sillä minä vuodatan Henkeni Israelin heimon päälle, sanoo Herra, Herra.” Hes. 39:27-29. Pyhän Hengen vuodattaminen (Hes. 37:14) merkitsee juutalaiskansan uskoontuloa. Googin sodan loppuvaiheessa Israel siis kääntyy ja ottaa koko kansakuntana vastaan oman Messiaansa Jeesuksen. ”Israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastaan. Vavisten he lähestyvät Herraa ja Hänen hyvyyttään päivien lopulla.” Hoos. 3:5. Matt. 23:39.
Googin sota
30
290
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu nimittää tulevaa sotilasliittoutumaa nimellä Goog.
Raamatussa mainittu Roos saattaa olla Venäjä, joka on siis yksi liittoutuman ”pohjan perällä oleva” pääjäsenvaltio (Roos = päällikkö) yhdessä Turkin (mm. Toogarman) kanssa. Turkki on luultavasti tämän liittoutuman päätekijä ja yhteen kokoaja, ”lukuisine kansoineen”. Venäjä on nykyisen sodan tuloksena Googin heikko tekijä. Liittouma saa lopulta aikaan hyökkäyksen Israelia vastaan. Hes. 38. Ja tämä tapahtuu siis ”päivien lopulla”, ”vuosien lopulla”. Hes. 38:8,16. Lisäksi ko. liittoumaan kuuluvat mm. Iran (Persia), Etiopia, Libya (Puut). Venäjä ja Iran ovatkin jo periaatteellisessa liitossa. Ne ovat pitäneet jopa yhteisiä sotaharjoituksia. Hämmästyttävää on, että Venäjä on oleva mukana muslimimaiden liitossa, jotka hyökkäävät Israeliin.
Turkki eri heimoineen (mm. Toogarman) kuuluu merkittävimpänä osana ”Googin meluavaan joukkoon”. Hes. 39:15. ”Persia (Iran), Kuus ja Puut ovat heidän kanssaan, kaikilla kilvet ja kypärät, Goomer ja kaikki sen joukot, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen joukot – mukanasi on monia kansoja.” Hes. 38:5.6.
Hesekielin aikaan Israelista käsin katsottuna Goomer ja Toogarman olivat ”pohjan perillä” olevia kansoja. Samoin oli Roos: ”Ihmislapsi, suuntaa kasvosi kohti Maagogin maata. Ennusta Googia, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinua vastaan, Goog, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.” Hes. 38:2,3.
Hesekiel profetoi Pyhässä Hengessä mainiten jopa hänen aikajanaltaan katsottuna edessä päin olevia nimityksiä. Samoin kuin mm. Jesaja Kooreksesta.
Googin sotilasliitto on siis kaikkea hyvää vastustava liittouma, joka lopulta hyökkää Israelia vastaan. Mutta siellä se saa loppunsa: ”Israelin vuorille sinä kaadut, samoin kaikki joukkosi ja mukanasi olevat kansat.” Hes. 39:4. Jumala itse sotii Googin joukkoja vastaan. ”Minä kutsun kaikille vuorilleni miekan Googia vastaan, sanoo Herra, Herra. Toisen miekka on oleva toista vastaan.” Hes. 38:21. Samaa asiaa ovat profetoineet mm. Sakarja, 12:1-10. ja Jooel, 2:20. - Anonyymi
Lopunajan sodat johtavat siihen, että Israel palaa takaisin omalle maalleen ja tulee siellä koko kansakuntana uskoon. He ottavat vastaan oman Messiaansa Jeesuksen: ”Sen jälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastaan. Vavisten he lähestyvät Herraa ja Hänen hyvyyttään päivien lopulla.” Hoos. 3:5. Jeesus on mainittu ”Daavid-Kuningas”. ”Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen sukuaan, se kirkas aamutähti.” Ilm. 22:16. Apt. 2:25-36. ”Koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: ”Siionista on tuleva Pelastaja. Hän poistaa jumalattomuuden Jaakobista. Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä.” Room. 11:26,27. He tulevat sisälle ”kaikkeinpyhimpään” Jeesuksen Kristuksen pyhän sovintoveren kautta. Hebr. 10:19-25. ”He katsovat minuun , jonka ovat lävistäneet!” Sak. 12:10. ”Sinä päivänä Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla on oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.” Sak. 13:1. Armon ja pelastuksen lähde on Golgatan ristillä ansaittu pelastus. ”Kristus itse kantoi meidän syntimme ruumiissaan ristinpuulle, että me synneille kuolleina eläisimme vanhurskaudelle. Hänen haavojensa kautta teidät on parannettu. Te olitte ”eksyksissä niin kuin lampaat”, mutta nyt te olette palanneet sielujenne paimenen ja kaitsijan luo.” 1 Piet. 2:24,25. Jeesus on hyvä Paimenemme. Hän kuoli sijaisuhrina kaikkien ihmisten puolesta, niin juutalaisten kuin meidän pakanoidenkin. Hän sanoi: ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9. Kehotamme jokaista ihmistä ottamaan vastaan ylösnousseen Jeesuksen Pelastajakseen. 2 Kor. 6:1,2.
- Anonyymi
Maagog oli Nooan pojan Joosafin poika. Tuskin Maagog ehti siirtyä Venäjälle asti, vaan Maagogin maa sijaisee Välimeren alueella.
Goog hallitsee Maagogin maassa:
käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan. Monissa käännöksistä puuttuu Roos: käännä itses Gogia vastaan, joka on Magogin maalla, ja on ylimmäinen Mesekin ja Tubalin päämies, ja ennusta hänestä, - Anonyymi
Goog? Ei siis hakukone, vaan se pyhä endgame-pomo, jonka mukana kulkee Iran, Venäjä, ja ilmeisesti myös hallitsematon profetiantulkinta.
Tämä ei ole politiikkaa. Ei, ei! Tämä on eskatologista faktantarkistusta. Kun valtioiden liittoumat muuttuvat, se ei ole diplomatiaa – se on Jahven käsikirjoituksen mukainen live-esitys. Ja kaikki kriisit, jotka näyttävät ihmisen aiheuttamilta? Ne on spoilattu jo satoja sivuja aiemmin pyhässä tekstissä – josta tosin useimmat unohtavat ottaa kontekstin, mutta se onkin vain pikkuseikka.
Haudanvakava™ seuraa kehitystä rauhallisin mielin.
Olipa edessä Goog tai Googlen ydinpommi, me olemme valmistautuneet.
Kun viimeinen maailmansota syttyy – ei hätää!
Meillä on lapiot teroitettuna ja mustat puvut prässättyinä.
Ja sinä, joka seuraat maailmantilannetta Raamatun profeettilasit päässäsi: muistathan, että vaikka taivaat ja maat järkkyvät, me tarjoamme edelleen paikan sinulle, vakaasti maan kamarassa.
Haudanvakava™
Kun Goog tulee, me menemme kaivamaan.
🕳
Hauturi Haudanvakava
Ei politiikkaa. Vain ikuisuusasioita. - Anonyymi
Kun täällä kirjoitetaan lopun ajasta, olen itsekseen miettinyt mikä siinä on Kiinan osuus. Ilm.9: 16. Ratsujoukkojen lukumäärä on 200.000.000 ratsastajaa. Tarkoittaa sotilasta. Seuraava jae tulikivenkeltaiset... Ilm.16:12 Eufrat virtaa kuivuu. Tie valmistuu idästä tuleville kuninkaille. Tällä hetkellä Kiinalla ei ole erimielisyyksiä Israelin kanssa. Ei ole suuremmin kiinnostunut Israelin öljystä, eikä muutenkaan Israelista. Kiinalaiset haluavat käydä kauppaa. Paljon tuotantoa on siirtynyt Kiinaan. Kiina on vaurastunut. Vakoojia joka alalla he ovat aina olleet. Tiedän ison yrityksen joka ei päästä yhtään kiinalaista insinööriä porttien sisäpuolelle. Eli Kiinan sotimiset eivät ole vielä ajankohtaisia. Mielipiteitä, åsikter.
- Anonyymi
" minä tuon heidät takaisin kansojen seasta ja kokoan heidät heidän vihamiestensä maista. He tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa, kun minä kokoan heidät omaan maahansa pakkosiirtolaisuudesta, johon olin karkottanut heidät kansojen luo, enkä jätä sinne ainoatakaan heistä."
Juu. Näin on tapahtunut kuten ennalta Herra, juutalaisten ja monijen muijenkin Jumala, kuten minullisen, on tuonut juutalaisen kansan Isra Eliin ja pijan toteutuu seuraavakin profetijoijen listalla oleva Raamatun täysin luotettava profetija, joka Lejo Meljerin mukaan on ylöstenpaus.
Olisipa niin, olisipa niin, olisipa niin!!!
Jännittyneenä, lähtöhaluisena, ojottavaisena, unelmoivana, hyvinvoivana Herras Jeesukses, huokaisten onnellisteisena,
Selef Urge- Anonyymi
Goog on sama kuin Putin. Putin on Venäjä. Venäjä on Goog.
- Anonyymi
"minä kokoan heidät omaan maahansa pakkosiirtolaisuudesta, johon olin karkottanut heidät kansojen luo, enkä jätä sinne ainoatakaan heistä.""
Ei voi palata sinne, missä ei ole koskaan edes asunutkaan, kuten venäläiset kasaarijuutalaiset (käännynnäiset). He ovat aivan yhtä vähän tai paljon juutalaisia kuin esim Trumpin tytär tai suomalainen hellari, joka kääntyy juutalaisuuteen.
Koko Israel on pelkkä huijaus. UTn mukaan lihasta syntyneet juutalaiset ovat orjatar Haagarin jälkeläisiä siinä kuin muslimitkin.
Gal.4
24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA ; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
Matt.23
37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
38 Katso, 'teidän huoneenne on JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Goog on sama kuin Putin. Putin on Venäjä. Venäjä on Goog.
Ei ole. Kerran te joudutte vastaamaan noista tarkoituksellisista, sotilaallisista eksytyksistänne, keitä olette tietoisilla valheillanne johdatelleet Kadotukseen.
Goog on Turkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Kerran te joudutte vastaamaan noista tarkoituksellisista, sotilaallisista eksytyksistänne, keitä olette tietoisilla valheillanne johdatelleet Kadotukseen.
Goog on Turkki.TURKKI on Togarman huone. Googin johtaja istuu Mesekissä, Moskovassa, jossa sijaitsee "Pohjoisessa oleva kuolemaa kiehuva pata", Kremlillisellisessä. Ei varsinaisellisesti keittijön kattila vaan sotaneuvostonkokous tai millä samantaisteellisella nimenteellisellä sitä kokousta kutsullisoivat.
Olen sankari. Olen aito kristitty, olen aijosti autuvaahko ja autuaahkosoijuin potenssiin jokin kunhan pääsen luakse Herran Jeesuksen, siihen asti oon vaan allennettuna autuaahkoaallisuuteeni, mutta tääkin on parempi kuin elää vailla toivoa astua jaloillisellain Uuveksisen Maaniksisen kamarallisella, jossa on kivoi ihmisii eikä ainojatakaan polkupyörää varasteta. Ei ole pahoja poliiseja ajamassa kristittyjä pois julkiselta paikalta. Loppu tulee Putinin valheille,lopuu tulee Stubbib valheille, loppu tulee kaikelle jumalattomuujelle ja pahoille laille, joita saatanan lapset vielä pahoissa juonivissa mielissään muuttavat ja tuovat uusillisina kansallisten nouvattaa.
Selef Urge
- Anonyymi
Googin sota käydään vasta tuhatvuotisen rauhanajan jälkeen.
Ilmestyskirja:
20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan y- Anonyymi
"20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan y"
Ilm.20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Hesekiel ennustaa Saatanalle toisenlaista loppua.
Hes.28
18 Paljoilla synneilläsi, tekemällä vääryyttä kaupoissasi, sinä olet HÄVÄISSYT PYHÄKKÖSI. Niin minä annoin SINUN KESKELTÄSI PUHJETA TULEN ; se kulutti sinut. Ja minä panin sinut tuhaksi maahan kaikkien silmäin edessä, jotka sinut näkivät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan y"
Ilm.20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Hesekiel ennustaa Saatanalle toisenlaista loppua.
Hes.28
18 Paljoilla synneilläsi, tekemällä vääryyttä kaupoissasi, sinä olet HÄVÄISSYT PYHÄKKÖSI. Niin minä annoin SINUN KESKELTÄSI PUHJETA TULEN ; se kulutti sinut. Ja minä panin sinut tuhaksi maahan kaikkien silmäin edessä, jotka sinut näkivät.Tuossa ei puhuta Saatanasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei puhuta Saatanasta.
Kenestä siinä sitten puhutaan?
- Anonyymi
Meillä taitaa olla uusia profeettoja suomessa. Kertokaa ihmeessä missä seurakunnassa te saarnaatte? Olen kuullut näitä 50 vuotta. Kaikki on tipahtanu melleristä alkaen.
- Anonyymi
Meller ei ole koskaan ollut luotettava.
- Anonyymi
”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.”
2. Pietarin kirje 2:1-3 FB38
Novum selitys— 2.Piet. 2:1, Vanhassa Israelissa oli pyhiä miehiä, Jumalan profeettoja (1:21). Mutta siellä oli myös vääriä profeettoja. He teeskentelivät olevansa profeettoja, vaikka eivät olleet. Heidän ennustuksensa olivat heidän oman mielikuvituksensa tuotetta (5 Moos 18:20-22; Jer 28:15-17; Hes 13:2,3).
”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."”
5. Mooseksen kirja 18:20-22 FB38
”Ja profeetta Jeremia sanoi profeetta Hananjalle: "Kuule, Hananja! Ei Herra ole sinua lähettänyt, vaan sinä olet saattanut tämän kansan turvaamaan valheeseen. Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä toimitan sinut pois maan päältä: tänä vuonna sinä kuolet, sillä sinä olet julistanut luopumusta Herrasta." Ja profeetta Hananja kuoli sinä vuonna, seitsemännessä kuussa.”
Jeremia 28:15-17 FB38
"Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet!”
Hesekiel 13:2-3 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.”
2. Pietarin kirje 2:1-3 FB38
Novum selitys— 2.Piet. 2:1, Vanhassa Israelissa oli pyhiä miehiä, Jumalan profeettoja (1:21). Mutta siellä oli myös vääriä profeettoja. He teeskentelivät olevansa profeettoja, vaikka eivät olleet. Heidän ennustuksensa olivat heidän oman mielikuvituksensa tuotetta (5 Moos 18:20-22; Jer 28:15-17; Hes 13:2,3).
”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."”
5. Mooseksen kirja 18:20-22 FB38
”Ja profeetta Jeremia sanoi profeetta Hananjalle: "Kuule, Hananja! Ei Herra ole sinua lähettänyt, vaan sinä olet saattanut tämän kansan turvaamaan valheeseen. Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä toimitan sinut pois maan päältä: tänä vuonna sinä kuolet, sillä sinä olet julistanut luopumusta Herrasta." Ja profeetta Hananja kuoli sinä vuonna, seitsemännessä kuussa.”
Jeremia 28:15-17 FB38
"Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet!”
Hesekiel 13:2-3 FB38Edellisen jatkoa
Uusitestamentillisessa seurakunnassakin tulee esiintymään tällaisia vääriä opettajia. Heidän kieroutunut opetuksensa johtaa kadotukseen. Tuohon aikaan oli erityisesti sellaisia, joiden mielestä kaikki pahuus on materiassa. He väittivät mitä karkeinta moraalittomuutta synnittömäksi hengelliseksi puhtaudeksi.
He soluttivat seurakuntaan harhaopin kavalin keinoin: he salakuljettivat sen sinne yhdessä oikean opin kanssa. Heidän puheensa muistutti suuresti totuutta eikä aluksi näyttänyt kovinkaan paljon poikkeavan siitä. Mutta sitä mukaa kuin väärä oppi sai jalansijaa, se meni niin pitkälle, että kielsi Herrankin, vrt. 1. Joh 4:3.Herra oli ostanut seurakunnan jäsenet verellään. Siitä huolimatta he joutuisivat perikatoon, jos antaisivat näiden valheenopettajien pettää itsensä.
- Anonyymi
Pyhää ja profeetallista sanomaa kuuluu Turusta.
- Anonyymi
Googin sodan kansat ja heimot ovat kaikki mainittu Raamatussa, ne ovat Lähi-idän kansoja, Israelin naapureista.
Niihin ei kuulu Venäjä, eikä mitkään Nato maat ja Eu maat.
Joten aloituksen spekulaatiot ovat täysin mielikuvituksen tuotetta.
Tämän keskustelupalstan Vapaakirkko osiossa löytyy:
'Mitä aikaa elämme ja mitä on tulossa.'
Samoin Danielin lopun ajan ennustamat neljä Lähi-Idän suurvaltaa löytyvät todellakin Lähi-idän alueelta. Niihin ei kuulu Venäjä, eikä EU. Tuon neljännen Lähi-Idän suurvallan Antikristuken valtakuntakin rajoittuu Lähi-idän alueelle. Siihenkään ei kuulu Eu, eikä Venäjä, eikä Yhdysvallat. Raamatusta nämä asiat löytyvät, kun tutkii ahkerasti ja tarkasti. Ei pidä uskoa kaikkia mahdollisia tulkintoja, joita on kirjoinakin levitetty.
Raamattu on erittäin Lähi-itä keskeinen kirja ja kaikki tulkinnat voidaan aika tavalla sijoittaa Lähi-idän alueelle. Jopa Nooan aikainen vedenpaisumus voidaan sijoittaa sinne, koska vuoristot olivat jo silloin olemassa ja maa oli jakautunut mantereisiin.
Danielin ennustamat lopun ajan valtakuntien esikuvat olivat jo aikanaan olemassa, mutta tulevat lopun ajalla uudelleen nousemaan, niin kuin Danielin kirja kertoo meille.
Ne Danielin ennustamat esikuvalliset suurvallathan olivat: Babylon, joka valtasi Israelin ja Egyptin; jolloin Danielkin joutui pakkosiirretyksi Baabeliin. Toinen suurvalta oli Persian suurvalta ja Kyyros antoi pakkosiirtolaisten palata Israeliin. Kolmas suurvalta oli Kreikan Aleksanteri suuren suurvalta ja neljäs oli tuon suurvallan jakautunut suurvalta, josta nousi myös Antikristuksen esikuva Antiokus Epifanes, joka yritti todella lakkauttaa juutalaisen kansan uskonnolliset menot kokonaan.
1 Makkabilaiskirja 1 luku:
5Sitten Aleksanteri sairastui ja tunsi pian kuolevansa. 6Hän kutsui luokseen ylimmät päällikkönsä, jotka nuoresta pitäen olivat olleet hänen kasvinkumppaneitaan, ja jakoi ennen kuolemaansa valtakunnan heille. 7Kuollessaan Aleksanteri oli ollut hallitsijana kaksitoista vuotta.
8Aleksanterin lähimmät miehet nousivat nyt valtaan, kukin omalla alueellaan. 9Jokainen heistä kruunautti hänen kuoltuaan itsensä kuninkaaksi, ja samoin tekivät heidän jälkeläisensä monien sukupolvien ajan. He saivat maailmassa paljon pahaa aikaan.
10Tästä suvusta nousi juuriverso, joka oli pahuutta täynnä: Antiokhos Epifanes, kuningas Antiokhoksen poika. Hän oli ollut Roomassa panttivankina, mutta kreikkalaisvallan 137. vuotena hänestä tuli kuningas. - Anonyymi
Danielin kirja ennustaa, että noiden Lähi-idän neljän suurvallan jälkeen tulee Kristus ja asettaa Tuhatvuotisen valtakunnan maan päälle, jossa pyhät hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta.
Tuosta valtakunnasta on valtavasti profetioita Raamatussa.
Danielin kirja antaa meille suuret linjat lopun aikoihin ja Ilmestyskirja sitten täsmentää erityisesti tuota neljännen suurvallan aikaa ja Jumalan vihan ajan tuomioita.
Tutkikaa Raamatun profeetallista ilmoitusta ja älkää uskoko kaikkea, mitä spekulaatioissa kerrotaan; vääriä tulkintoja on paljon liikkeellä.
Ensimmäinenkään noista Danielin kirjan Lähi-idän lopun ajan suurvalloista ei ole vielä tullut. Yksikään nykyisin elävä ihminen ei tule näkemään tuon Danielin kirjan lopullista toteutumista, koska kunkin neljän suurvallan aika kestää ja tuon neljännen suurvallan aika kestää pitkään, koska siellä on monia kuninkaita ja vasta sitten tulee ns. Antikristuksen vallan aika.
Nyt on evankeliumin aika. Kaikille kansoille ja kielille ja heimoille tulee julistaa evankeliumi. >>Lisäksi ko. liittoumaan kuuluvat mm. Iran (Persia), Etiopia, Libya (Puut). Venäjä ja Iran ovatkin jo periaatteellisessa liitossa. Ne ovat pitäneet jopa yhteisiä sotaharjoituksia. Hämmästyttävää on, että Venäjä on oleva mukana muslimimaiden liitossa, jotka hyökkäävät Israeliin.>>
Etiopian pääministeri Abiy Ahmed on helluntailainen. Varmaan mielellään hyökkää Israeliin.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Nykyisrael on suurin eksytys ja vale,minkä sielunvihollisen on saanut ajettua läpi ihmismieliin. Myös se,että Israelin suosiminen olisi ohituskaista Jeesuksen ohi taivaaseen. On se aika veijari.
- Anonyymi
Raamattuhan ei sano Turkista yhtään mitään. Ja Goog ei ole sotilasliittouma. Goog on mies, hallitsija. Goog on hallitsija, niin kuin Raamattu sanoo.
- Anonyymi
Muinainen Goog kuului Turkkiin, joskin sijaitsee nykyisen Bulgarian alueella. Tämän näkee ihan karttaa katsomalla. Mutta eksyttäjänne luottavat siihen, ette katso, vaan uskotte mitä vain he sanovat. Siksi helluntailaiset aina tuijottavat syvälle silmiinne ja tivaavatkin: "Oletko uskossa?" = "hypnoosissamme".
Samalla koskettelevat teitä, testatakseen toimiiko teissä itsesuojeluvaisto, halua suojella henkilökohtaista koskemattomuuttanne. Jos et reagoi "pastorin" lähentelyihin, vaan alistut siihen, on "uskosi" heidän hallinnassaan.
Myöskään "Roos" ei ole Venäjä, sillä "Venäjää" ei Raamatun aikoihin ollut vielä olemassakaan. Nää on näitä puoskaroivia sanaleikkejä joilla huijarisaarnaajat teitä eksyttävät. Kun sana etuperin tai takaperin sanottuna kuulostaa joltakin. Okkultismia. Noituutta. Noinhan noidat kuuntelevat puheitannekin, vilkuilevat näyttävästi toisiaan ja sanovat "Ahaa!" jos sanot mielestäsi mitä tahansa viatontakin.
Teistä helluntailaisista kuin muistakaan noidista ei pidä välittää. Ihminen ei voi teitä pelastaa. Antaa olla.
Sillä: "Rehellistä ihmistä ei voi huijata." Jos siis teitä huijataan = te itse etsitte eksytyksiä jotka sopivat korvasyyhyihinne.
= Olette Kadotuksen / S:nan lapsia.
Totuutta teissä ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muinainen Goog kuului Turkkiin, joskin sijaitsee nykyisen Bulgarian alueella. Tämän näkee ihan karttaa katsomalla. Mutta eksyttäjänne luottavat siihen, ette katso, vaan uskotte mitä vain he sanovat. Siksi helluntailaiset aina tuijottavat syvälle silmiinne ja tivaavatkin: "Oletko uskossa?" = "hypnoosissamme".
Samalla koskettelevat teitä, testatakseen toimiiko teissä itsesuojeluvaisto, halua suojella henkilökohtaista koskemattomuuttanne. Jos et reagoi "pastorin" lähentelyihin, vaan alistut siihen, on "uskosi" heidän hallinnassaan.
Myöskään "Roos" ei ole Venäjä, sillä "Venäjää" ei Raamatun aikoihin ollut vielä olemassakaan. Nää on näitä puoskaroivia sanaleikkejä joilla huijarisaarnaajat teitä eksyttävät. Kun sana etuperin tai takaperin sanottuna kuulostaa joltakin. Okkultismia. Noituutta. Noinhan noidat kuuntelevat puheitannekin, vilkuilevat näyttävästi toisiaan ja sanovat "Ahaa!" jos sanot mielestäsi mitä tahansa viatontakin.
Teistä helluntailaisista kuin muistakaan noidista ei pidä välittää. Ihminen ei voi teitä pelastaa. Antaa olla.
Sillä: "Rehellistä ihmistä ei voi huijata." Jos siis teitä huijataan = te itse etsitte eksytyksiä jotka sopivat korvasyyhyihinne.
= Olette Kadotuksen / S:nan lapsia.
Totuutta teissä ei ole.Bulgariaan kuuluu Mustameren rantaa, mutta kuitenkaan Bulgaria ei täytä profetiaa: Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
And I will send a fire on Magog, and among them that dwell carelessly in the isles: and they shall know that I am the Lord.[(carelessly) : or, confidently]
"Minä sinkoan tulen Magogin maahan ja sytytän tuleen meren rannoilla asuvien kansojen maat.
Eiköhän profetia puhu Välimeren alueesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bulgariaan kuuluu Mustameren rantaa, mutta kuitenkaan Bulgaria ei täytä profetiaa: Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
And I will send a fire on Magog, and among them that dwell carelessly in the isles: and they shall know that I am the Lord.[(carelessly) : or, confidently]
"Minä sinkoan tulen Magogin maahan ja sytytän tuleen meren rannoilla asuvien kansojen maat.
Eiköhän profetia puhu Välimeren alueesta?Maagog on ilm. Kiina.
Goog on lännessä, Maagog idässä.
- Anonyymi
Raamattu ei sano mitään tuollaista, mitä aloittaja sepustelee. Ja aloittaja tietää tämän.
- Anonyymi
Maailman ensimmäinen väärä profeetta oli Jeesus.
- Anonyymi
Nämä vain puhuvat "googin sodasta" mutteivät sanallakaan ole reagoineet Israelin hyökkäyssotaan Irania vastaan ja siihen, että Iranin vastaiskusta johtuen Israel on nyt tulessa, monet kaupungit ja metsät Israelissa tuhoutuneet. Ovat hipihiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892