koneellinen auton vatkaaminen yläilmoissa kyseenalaista

Anonyymi-ap

Ko touhu jo näyttääkin pahalta,,sillä etsitään välyksiä.
Kyllä se käsivaralta pitäisi riittää välisten etsimiseen kun nyt koneellisesta löytävät välyksiä jo uusistakin nivelistä,niin touhu on vähintäänkin kyseenalaista.

9

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä nyt jaksa. Kun auton paino on nivelien päällä ja auto paikallaan, niin ei ne kaikki isotkaan välykset tule ilmi. Ei uusissa nivelissä ole liikaa välystä, ellei pärnänen ole kussut vaihtoa tai ole väärä osa.

• Anonyymi

Miten tommoiset laitteet ovat laillisia käyttää. Missäpäin suomea ravistinta käytetään ? Että tiedän että heillä sellainen laite.

• Anonyymi

Ei ole laillinen.

• Anonyymi

Miten sitten uskallatte ajaa sillä autolla jos ei se käsivaraista heiluttelua enempää kestä.

• Anonyymi

Älkää höpöttkö.
      Käytin oman auton katsastuksessa ja sanoinkin inssille että epäilen alapallonivelen väljyyttä mutta en itse sorkkaraudalla vääntelemällä saanut selvyyttä.
      No tuossa heilutustestissä tuli välys esille ja inssi yritti myös omalla kangella liikutella ja totesi ettei tosiaan kangella huomaa.
      Jos joku pelkää että auto hajoaa niin eihän niin heikolla autolla edes kannata ajaa sillä jo hidastustöyssy voisi rikkoa sen.

• Anonyymi

Toyotalla kun ajaa, niin onhan se katsastus aina jännä paikka jos ei ole käynyt katsaatushuollossa.

• Anonyymi

Tuossa testissä auton paino on omilla renkailla ja tuollaiseen rynkytykseen auto joutuu myös todellisuudessa ja oikeassa elämässä iskut ovat kovempia. Tuossa vemputuksessa liikkeet ovat hitaita ja sen takia niitä välyksiä pystyy toteamaan helposti.

• Anonyymi

Auton voimas vemputtaminen ylhäällä nosturilla näyttää jo hurjalta,se on tarpeetonta koska välykset pitää todeta käsivoimin koettamalla.Asentajat ovat kertoneet että vemputtamalla on löydetty uusistakin nivelistä välyksiä.

• Anonyymi
        UUSI

On se kumma kun sinun mielipide on niin vahva ettei edes faktat muuta sitä.
        Ihan siis faktana kuten tuossa ylempänä kerroin, tiesin että autossa on jotakin vikaa ja itse epäilin alapalloniveltä mutta en saanut itse kangella sitä vikaa selville kuten ei saanut myöskään inssi.
        Ainoa mikä paljasti vian oli tuo "vemputus".
        Olisiko minun pitänyt jatkaa ajoa niin kauan että vian olisi voinut huomata ihan kangella?
        Vika ilmoitti itsestään jo renkaiden toislaitaisena kulumisena mutta ilman vemputusta vikaa ei saatu varmennettua.

Ilmeisesti itse haluat ajaa autolla jossa nopeassa väistössä joka ikinen nivel antaa periksi välyksien takia ja auto käyttäytyy holtittomasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe