He ovat taas hirveästi huutaneet persuista, ja kaikki on heille persuja, mutta eivät vaan tajua yhtä asiaa.
Eli vaikka persut jäisi 10%, tai 5% tai mihin vaan, niin kokoomuksen kannatus on ja pysyy. Ja kokoomuslaista talouspolitiikkaa nytkin tehdään, sen hyväksyivät muut puolueet, persut hyväksyi koska saivat paljon kiristyksiä mamupolitiikkaan.
Ja jos SDP voittaa seuraavat vaalit, niin vaikeaa on sen vasemmistohallitusta rakentaa, jos se onnistuu kokoomuksen kanssa mikä on todella vaikeaa, niin sitten onkin hauska nähdä mitä vasemmistolaiset sitten sanoo. Kokoomus tulee viemään SDP:tä kuin kuoriämpäriä.
Mutta siis nämä vasemmistolaiset eivät vaan tajua, että kokoomus on se joka vasemmistoa kyykyttää, ja haluaa kyykyttää. Ja se tulee jatkumaan. SDP:n kannatus laskee rajusti jos se on seuraavassa hallituksessa, mutta jos siellä on myös kokoomus, niin sen kannatus ei laske, ja demarien edustajat eivät pärjää kokoomuslaisille.
Oikeistolainen:)
Siis onhan nämä vasemmistolaiset todella tyhmiä, ei juuri älyä ole
39
179
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus voi voittaa seuraavatkin vaalit, ei mahdotonta.
Terv, se kokoomuslainen- Anonyymi
Parempi se kuin SDP.
- Anonyymi
Minä olen ihmetellyt, että miksi palstan vassarit eivät sano kokoomuksesta yhtään mitään, vain persuista huutavat. Kokoomushan se on pääministeripuolue.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mutta tekee mitä tekee vain siksi että persut sallivat ihan kaiken.
Mitä sitten, salliihan esim. myös RKP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#eriasia 🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#eriasia 🤷♂️
Niinhän se vassun mielestä on.
- Anonyymi
Siksi että erityisesti persut ovat kunnostautuneet ay-liikkeen vastustamisella ja koska itse ainakin arvelen ettei kokoomuslaiset juuri esitä rasistisia kommentteja ja öyhötä väestönvaihdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että erityisesti persut ovat kunnostautuneet ay-liikkeen vastustamisella ja koska itse ainakin arvelen ettei kokoomuslaiset juuri esitä rasistisia kommentteja ja öyhötä väestönvaihdosta.
Vasurit näkee rasismia joka paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja KD.
- Anonyymi
Montako kymmentä avausta vassareistasi aiot taas tänään väsätä? Riittääkö 15?
- Anonyymi
Oletko jotenkin harhainen, MT vassari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jotenkin harhainen, MT vassari?
Onhan se, eihän se osaa vastata itse avaukseen, sen on sama aina näillä härikkö vasureilla.
- Anonyymi
Vastaatko vaikka itse avaukseen?
- Anonyymi
Sata mutta persuista vaan. Ytollaus on punikkina oloni perusta.
- Anonyymi
Vasemmistolaisilla on paljon mt-ongelmia, sen huomaa palstallakin.
- Anonyymi
Jos tehtäisiin tilasto, niin tosiasiassa noita häiriintyneiden persujen huuteluita on paljon paljon enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tehtäisiin tilasto, niin tosiasiassa noita häiriintyneiden persujen huuteluita on paljon paljon enemmän.
Katsos kun et tiedä kuka on persu, ja kuka ei.
Miksi olet noin tyhmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun et tiedä kuka on persu, ja kuka ei.
Miksi olet noin tyhmä?Ei, en minä ole tyhmä, en suinkaan.
Minä olen demari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en minä ole tyhmä, en suinkaan.
Minä olen demari.Just just...
- Anonyymi
Ihan selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en minä ole tyhmä, en suinkaan.
Minä olen demari.Demarien ÄO 80.
- Anonyymi
En käsitä miksi ne luulee kaikkia persuiksi.
- Anonyymi
MoktarrrrrGubtaaaaaaaaa
- Anonyymi
Koomuksesta ei huudeta koska demarit ja kokoomus kumpikin haluavat maahan kehitysmaa muslimeja.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin ole.
Se on ihan noin.
- Anonyymi
Ei kokoomus enää halua.
- Anonyymi
Kokoomus on hyvä puolue.
- Anonyymi
Aika hyvä.
- Anonyymi
Asiaa asiaa!!
- Anonyymi
Nyt on täyttä asiaa.
- Anonyymi
Kokoomuksen kannatus on 100% vaikka Suomi olisi konkurssissa. xD Ja syy on tietysti persujen!
- Anonyymi
Se kyllä hieman tuntuu pahalta, sillä hallitushan on muitakin puolueita sisällään pitävä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä hieman tuntuu pahalta, sillä hallitushan on muitakin puolueita sisällään pitävä...
Mutta nää päävikaiset vassut näkevät vaan persut.
- Anonyymi
Kokoomus kyykyttää myös persuja. Sinne meni kannatus kun menivät hallitukseen kokoomuksen kanssa. Niin käy kaikille, jotka menevät kokkareiden kanssa samoihin hallituksiin.
- Anonyymi
Kyllä kyykyttää, kuten se tekee kaikille jotka kokoomuksen kanssa on hallituksessa.
- Anonyymi
Mutta kun parilla tapatyöttömällä vassarilla on persupakkomielle.
- Anonyymi
Siksi oikeisto nauraa vasemmistolle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637