Minusta koko yritys näytti vain joltain peräkammarilta ja itse "yritysjohtaja" oli pukeutunut paskaisiin pitkiin kalsareihin, räkä valui pitkin poskia ja ruokaa oli paidalla paljon.
Johtajalla oli kädet housuissa ja se ulisi kauheaa älämölöä josta ei saanut mitään selvää, en tiedä montako työntekijää tuo yritys työllistää!! varmaan sossun, poliisin, terveyskeskuksen jne.
Ei selvinnyt tuon yrityksen toimiala!!
yksi tähti kymmenestä, yksi koska piristi päivää!!
Millaisia kokemuksia teillä on vierailusta "yritysjohtajan" yrityksessä?
14
201
Vastaukset
- Anonyymi
HAISTA SÄ RANEN TYTTÖYSTÄVÄ PASKA JA KERRO MIKSI PUOLUSTAT PEDOFILILIAA?!!!
- Anonyymi
No yritysjohtaja siivoa suusi 😄 ei noin johtajat kirjoittele 😳 mene kummilasten LEFA ja KÖSSIN luokse 😁
- Anonyymi
PIDÄ HOMO JOHTJA TURPAS KIINNI 😂
- Anonyymi
Onko tämä johtajamies sama joka eilen teki kymmeniä aloituksia illalla Ranesta jotka olivat ihan sairaita?
- Anonyymi
Sen ÄO on 127 😂 mikä lie RANEN 155 ?
- Anonyymi
Ne eilen iltaiset kymmenet aloitukset olivat kyllä ihan sairaita ja hän kirjoitti vielä pikkulapsista!!
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan sellaisia? Eli kun tuota hörhöä vähä kiusaa niin se sekoaa kunnolla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ÄO on 127 😂 mikä lie RANEN 155 ?
Miten johtajan älykkyys sitte näkyy kirjoituksissa?
- Anonyymi
UPEA YRITYS JA UPEA PALVELU JA UPEA JOHTAJA JOKA TIETÄÄ MITÄ TEKEE JA VAIN RIKKAILLA VARAA OSTAA HÄNEN YRITYKSESSÄÄ!!
- Anonyymi
MULLA ON OIKEASTI YRITYS VAIKKA RANNEN PUOLUSTAJA VAMMASET EI SIIHEN USKO!!!
KERTOO VAA MITEN SEKASI RRANNE VAMMASET TYTTÖYSTÄVÄT OVAT!!- Anonyymi
MÄ SÄ RANEN LUOKSE KUSETETTAVAKS!!
- Anonyymi
Hyvä palvelu! Dirika itse kävi siementämässä meillä kolme emakkoa. Tuli halvaksi, eikä tarvinnut kutsua kunnan keinosiementäjää. Suosittelen!
- Anonyymi
Tulikohan sika tiineeksi? 🧐
- Anonyymi
Jo vain ja poiki pahnueen potria porsaita, joiden kaikkien ÄO on 127. Esikoiskarju kirjoitti keväällä ylioppilaaksi ja menee syksyllä kauppakorkeaan. Siitäkin tulee yritysjohtaja. Isänsä poika kun on! 🐷😇
- Anonyymi
Te taidatte olla vielä tyhmempiä ja sairaampia...ei nuo ole tervejärkisten juttuja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749