VR on suojatyöpaikka

Anonyymi-ap

Valtion Rautatiet eli VR pitää yksityistää ja näin saadaa vastuullinen toimija rautateille. Ny siellä enimmäkseen pyörii räpeltäjiä. VR korvaa puuttuvat junayhteydet "busseilla" joita ei ole todellisuudessa edes saatavilla. Itse kuljen aina Onni/ValkeekoskenL-busseilla.

18

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro viisaana miten se yksityinen, vastuullinen toimija kulki raiteille, jos esim. sähköt ovat poikki?

Vr ajaa Vain junia ja ratainfra on Väyläviraston eli he vastaavat siitä.

Vai onko niin, kun aja esim. moottoritiellä ja silta pettää, niin onko se sinun vika? Ei taida olla!

Miten VR onnistuu hankkimaan satoja busseja pienessä ajassa, vaikka heillä on sopimuksia eri yhtiöiden kanssa, mistä voi kysyä?

Eilen oli erittäin isoja tapahtumia täällä Pääkaupunkiseudun lähistöllä, missä oli busseja "kiinni". N. 100 000 ihmistä Suviseuroissa, joista osa asui siellä paikan päällä., mutta alueella oli oma sisäinen liikenne. Lisäksi oli kuljetuksia Riihimäen asemalta. Pride tapahtumat, jossa oli n. 100 000 ihmistä, Tuska -Festivaali n. 20 000 ihmistä.

Onko sinun mielestä bussiyhtiöillä varaa seisottaa satoja busseja ja pitää saman verran henkilöitä varalla, jos VR sattuisi heitä tarvitsemaan muutamia kertoja vuodessa?

Itse en koskaan kulje Onnibussilla, sillä ensiksi tulee HSL kulkuneuvot, VR tai sitten joku kunnon bussiyhtiö.

Niin vain ne Onnibussit rikkoutuvat, ajavat ojiin, ajavat kaiteiden lävitse, syttyvät palamaan jne.

• Anonyymi

Paunun selvitysmieskin oli Tuska-festareilla, yksi 20000:sta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olin minäkin, ja näin siellä ihan sattumoisin Pyhän Laurin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olin minäkin, ja näin siellä ihan sattumoisin Pyhän Laurin.

Pyhä nimi ei tuskaile.

• Anonyymi

Näköjään on varaa seisottaa busseja ja odotella että festarit ja suviseurat loppuu.

Fakta nyt on että VR on joka kk jossain päin Suomea sössinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään on varaa seisottaa busseja ja odotella että festarit ja suviseurat loppuu.

Olet siis sitä mieltä, jos busseja on vuokrattu, siis vuokrattu, kuljetuksiin festereihin ja suviseuroihin jne niin ne pitää sieltä hakea?

Et todennäköisesti haluaisi, että jos olet vuokrannut busseja, niin ne voidaan hakea sinulta noin vain pois?

Ratainfraa ei VR hoida! Se näyttää olevan monille ongelma ymmärtää!

Suomeksi: Ratainfran hoitaa VÄYLÄVIRASTO

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä näette vastuut:

https://vayla.fi/vaylista/rataverkko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menisit Paunu-pöljä jo vihdoin hoitoon.

• Anonyymi

Tässä taas viikonloppuna nähtiin mikä on tämän joukkoliikenteen taso, välillä toimii mutta VR on julmetun kallista? Viime kesänä laitettiin rautatieaseman metro vaan kylmästi kiinni, ilmoitettiin vaan? Aika moni ei juuri välitä näistä ilmastotoimista kun ne vaan haittaa suomalaisten liikkumista? Itse olen todennut että kulkemaan pääsee parhaiten kun omistaa auton ja huolehtii että se on kunnossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taas viikonloppuna nähtiin mikä on tämän joukkoliikenteen taso, välillä toimii mutta VR on julmetun kallista? Viime kesänä laitettiin rautatieaseman metro vaan kylmästi kiinni, ilmoitettiin vaan? Aika moni ei juuri välitä näistä ilmastotoimista kun ne vaan haittaa suomalaisten liikkumista? Itse olen todennut että kulkemaan pääsee parhaiten kun omistaa auton ja huolehtii että se on kunnossa?

"Viime kesänä laitettiin rautatieaseman metro vaan kylmästi kiinni, ilmoitettiin vaan?"

Siitä ilmoitettiin kuukausia aikaisemmin!

Eikö sinun mielestä tule korjauksia tehdä?

" Itse olen todennut että kulkemaan pääsee parhaiten kun omistaa auton ja huolehtii että se on kunnossa?"

Täällä pääkaupunkiseudulla te autoilijat ajatte paljon kolareita, kun kuuntelee liikennetiedoksia. Te myös seisotte jonoissa; vaikka tien nopeus on esim. 50-60 km/h, niin saatetaan ajaa vain 20-30 km/h!

• Anonyymi

Kovin on sinun maailmasi pieni.

• Anonyymi

Niin, Lauri on siellä pöllipinon vieressä grillailemassa Wilhelmiä.

• Anonyymi

Näinhän sitä haluttiin yksityistää sähköverkotkin ja aika mukavasti menee.
      Samoin on mukava, kun on sähkökauppiaita, jotka eivät tuota wattiakaan sähköä ja tekevät kivoja sopimuksia, joita on vielä nastempi rikkoa tai pistää pulju nurin ja perustaa uusi. Ja kiva kun asiakas on maksanut etupainoisesti ja sitten ei sopimustakaan ole eikä rahojakaan tule takaisin.
      Myös vanhan TVH:n hävitys oli parasta ever, teiden hoito ja ylläpito on nyt loistavaa vai mitä?

• Anonyymi

Kiva lueskella niiden kirjoituksia, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, miten yhteiskunta ja yleensä julkinen talous toimii.

• Anonyymi

MUTTA onhan Koiviston Autollakin ainakin yksi suojatöissä.

• Anonyymi

Ei enää, ainokainen meni junapuuhiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei enää, ainokainen meni junapuuhiin.

Britit yksityisti junaliikenteen. Se mikä siellä nykyään toimii hyvin, on kolmioleipien myynti.

• Anonyymi

Olipa taas kerran mitä typerin avaus ja tietämättömyyden julistusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3725
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      117
      2738
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      620
      2394
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2087
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      85
      2002
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1721
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1678
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1642
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1506
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1476
    Aihe