Vituttaa kuitenkin olla se pelinappula, jolla pelaavat pitääkseen työpaikkansa.
Suomen menetykset tämän toimnnan takia ovat tähän asti olleet vaivaiset 2 miljardia.
Seuraavien 10 vuoden menetetty arvio olisi 1,3 triljoonaa.
Tämä tulee energialla ja teknologialla.
Mutta, mitä uhrauksia emme tekisikään viranomaisten kalliiden kahvittelujen takaamiseksi.
:/
Nainen, olen viranomaisten "lypsylehmä"
27
228
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi USA ottaa nyt vastaan yrittäjiä, joten sinne päin voisi alkaa jo sitä muuttoa suunnittelemaan.
Kontaktit löytyy jo.
:/- Anonyymi
No mutta eihän mikään estä sua muuttamasta ihanuuksien ihmemaahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eihän mikään estä sua muuttamasta ihanuuksien ihmemaahan.
Periaatteessa ei, jos käytetään erikoisoperaatioita.
Mutta normi pulliaisena toimiessa se on kiinni siitä, milloin Suomessa viranomaiset alkavat palkkansa eteen tekemään velvollisuuksiaan.
Siihen asti kun perusoikeudet ja ihmisoikeudet evätään heidän toimestaan, olen jumissa ottamassa aikaa ja keräämässä toiminnastaan todisteet.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta normi pulliaisena toimiessa se on kiinni siitä, milloin Suomessa viranomaiset alkavat palkkansa eteen tekemään velvollisuuksiaan.
Siihen asti kun perusoikeudet ja ihmisoikeudet evätään heidän toimestaan, olen jumissa ottamassa aikaa ja keräämässä toiminnastaan todisteet.
:/Ei siihen Suomen viranomaidua sen ihmeemmin tarvita. Passi kyllä tulee nopeasti ja loput selvittelet sitten sikäläisten maahanmuuttoviranomaisten kanssa. Hyvää matkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Turha kehitellä tekosyitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha kehitellä tekosyitä.
Ei ole tekosyy.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen Suomen viranomaidua sen ihmeemmin tarvita. Passi kyllä tulee nopeasti ja loput selvittelet sitten sikäläisten maahanmuuttoviranomaisten kanssa. Hyvää matkaa!
Jos on greencard sillä hoituu työlupa jenkit kiinnostaa.?
- Anonyymi
Oletko työtön? Vai miksi viranomainen lypsää?
- Anonyymi
Sairas.
Ulkomailla minut luokiteltiin neroksi, Suomessa sairaaksi hulluksi.
Minun isällä oli tapana sanoa mitä net persaukista ihmistä kiusaavat vetäköhön kätehen stna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun isällä oli tapana sanoa mitä net persaukista ihmistä kiusaavat vetäköhön kätehen stna
Koska karpolla oli asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska karpolla oli asiaa
Ennen Karpo puhui asiaa, nyt Orpo tukee mafiaa.
:/
- Anonyymi
Suomessa uutisoidaan muutamasta venekaupasta.
Pari jäänmurtajaa ehkä saadaan kaupaksi, ja mediat hehkuttaa täysillä muutaman miljoonan nappikaupoista.
Samalla aikaa meillä olisi mahdollisuudet saada Suomeen monta uutta nokiaa, mutta........
:/- Anonyymi
😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊🫡🫡🥰🥰🫡🫡😊😊💕💕
- Anonyymi
Mene töihin ja lopeta se ininä. Olet yhteiskunnan loinen.
- Anonyymi
Mä olen tuonut tähän maahan rahaa, mitään en ole sen vastineeksi saanut.
Lähden kyllä mielelläni tästä maailman persereijästä takaisin jonnekin sivistyksen pariin.
Upseerit, poliitikot ja psykiatrit ovat ihmiskunnan loisia. Enemmänkin toki löytyy virkoja jotka kalliita yhteiskunnalle mutta eivät hyödyllisiä tai hoida hommiaan rehellisesti.
- Anonyymi
Korona aikaan ihan alkumetreillä julkistin Suomessa erään idean nopeaan testaukseen.
No, Suomessa se tyrmättiin heti "asiantuntijoiden" toimesta ja selitettiin ja perusteltiin toimimattomaksi, mutta samaan aikaan Aasiassa se rakennettiin, testattiin ja otettiin käyttöön.
Sitten mitä tällä hetkellä muuta nokiaa olisi ollut, niin viranomaiset tyrmäsivät ja selittivät ummet ja lammet ym. asioita miksi sellaista ei Suomessa pystyisi toteuttamaan.
No, sitä jatkui kunnes sitten hullun diagnooseja keräillessä lääkärin sanoi heille: "niin, onhan se täysin mahdollinen ja tapa jolla hän sen toiminnan toteuttaisi on tunnettu ja ollut käytössä Suomessa jo vuosikymmeniä....."
Niin siinä käy, kun viranomaiset eivät pysy omalla tontillaan hoitamassa omaa tehtäväänsä vaan sotkeutuvat asioihin joista he eivät mitään tiedä.
Menetykset lasketaan miljardeissa.....
Jos kerran sulla kaikki on niin täydellistä siel jossain ulkomailla, niin mikset sit mee sinne?
Kai se täydellinen nainenkin sieltä löytyy.
Kiltti, tottelevainen, viaton.........- Anonyymi
Joo, mä lähden kun pääsen lähtemään.
Kyse on vaan siitä, kauanko mua estetään.
Eihän ne voi enää kauan estää, koska muutkin näkee jo ettei mun tilanne ole normaali vaan sisältää järjestäytynyttä toimintaa mm. sabotaasia ja asiani kiinnostaa rajojen ulkopuolella.
Suomella on maailmalla hyvä maine, maailman vähiten korruptoituneena oikeusvaltiona.
Nyt kun maailmalla jo tietävät mitä niiden kulissien takana tehdään ja tapahtuu, niin jäädään jo Kongon jalkoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne voi enää kauan estää, koska muutkin näkee jo ettei mun tilanne ole normaali vaan sisältää järjestäytynyttä toimintaa mm. sabotaasia ja asiani kiinnostaa rajojen ulkopuolella.
Suomella on maailmalla hyvä maine, maailman vähiten korruptoituneena oikeusvaltiona.
Nyt kun maailmalla jo tietävät mitä niiden kulissien takana tehdään ja tapahtuu, niin jäädään jo Kongon jalkoihin.
:/Sen odottelun aikanahan sä olisit voinut tehdä muutakin kun ainoastaan palstailla. Vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Ootko vankilassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko vankilassa?
Tuo olisi parasta jos VANKILASTA VANKINA KIRJOITTAA SUOMI24.
Minua ainakin vitutti vankilassa kuunnella, kun vangit soittelivat vankilasta sekä valittivat, kun heidän kanssa ei halunnut kukaan puhua puhelimessa.
Minun piti siirtää työvoimatoimiston aika niin minä kävin sossun kanssa hoitamassa ja samalla sain käydä tietokoneella.
Asunto hakemuksia laitoin ja sanoin, että: En minä kyllä jaksa näitä täyttää.
Olisin saanut rullata netissä sen loppuajan.
Tunti oli varattu minulle.
Sanoin, että: En mie jaksa olla täällä ja en mie ees ymmärrä mihin vankilassa vangit nettiä tarvii.
Minä aina vain sanoin, että: KYLLÄ NÄMÄ PATA-LAISKAT JOUTAIS ALKAA OIKEISIIN TÖIHIN, KOSKA EIHÄN TÄMÄ OLE MIKÄÄN RANGAISTUS.
Oli vangit paikalla, kun minä sanoin: Jos vangin ylläpito maksaa yli 6000euroa kuussa niin nämä maksut pitäis korvata myös yhteiskunnalle.
Kaikki nais vangit olivat minun kanssa samaa mieltä, että KYLLÄ MEIDÄN PITÄÄ TÖIHIN PÄÄSTÄ JA KORVATA YHTEISKUNNALLE.
Me sovittiin, että aletaan tekemään porukalla PERUSSIIVOUS VANKILAN OSASTOLLE jossa me oltiin.
En ollut yhtään yllättynyt, että minä tein yksin tuon. Minä konttaamalla kävin listat ja ala-seinät läpi. Tiesin että minä en pääse ylös sieltä lattialta, kun aikani konttaan.
Olin vanhin meistä ja minulla oli vielä HARMAAT hiukset sekä reilusti YLIPAINOA.
Kyllä minä MUMMOSTA ULKONÄKÖNI PUOLESTA MENIN.
KAMERAT KUVASI KOKOAJAN JA VANGIT ALKO HUUTAMAAN MINULLE, KUN MINÄ SANOIN MITÄ PITÄÄ VIELÄ SIIVOOTA.
VARTIJA TULI SANOMAAN, ETTÄ: KYLLÄ TÄÄLLÄ SAA SIIVOOTA.
Valittivat, kun viemärit oli tukossa.
Minä sanoin heille, että: Pitää pestä kaikki viemärit.
Keittiön lavuaariin kaadoin kiehuvaa vettä, koska se irrottaa rasvat putkista.
Tuo on varmaan 100 vuotta vanha niksi niin ihmiset eivät osaa tuon vertaa käyttää päätään vaan pitää ostaa MYRKKYÄ jolla avataan keittiön lavuaariin viemärit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi parasta jos VANKILASTA VANKINA KIRJOITTAA SUOMI24.
Minua ainakin vitutti vankilassa kuunnella, kun vangit soittelivat vankilasta sekä valittivat, kun heidän kanssa ei halunnut kukaan puhua puhelimessa.
Minun piti siirtää työvoimatoimiston aika niin minä kävin sossun kanssa hoitamassa ja samalla sain käydä tietokoneella.
Asunto hakemuksia laitoin ja sanoin, että: En minä kyllä jaksa näitä täyttää.
Olisin saanut rullata netissä sen loppuajan.
Tunti oli varattu minulle.
Sanoin, että: En mie jaksa olla täällä ja en mie ees ymmärrä mihin vankilassa vangit nettiä tarvii.
Minä aina vain sanoin, että: KYLLÄ NÄMÄ PATA-LAISKAT JOUTAIS ALKAA OIKEISIIN TÖIHIN, KOSKA EIHÄN TÄMÄ OLE MIKÄÄN RANGAISTUS.
Oli vangit paikalla, kun minä sanoin: Jos vangin ylläpito maksaa yli 6000euroa kuussa niin nämä maksut pitäis korvata myös yhteiskunnalle.
Kaikki nais vangit olivat minun kanssa samaa mieltä, että KYLLÄ MEIDÄN PITÄÄ TÖIHIN PÄÄSTÄ JA KORVATA YHTEISKUNNALLE.
Me sovittiin, että aletaan tekemään porukalla PERUSSIIVOUS VANKILAN OSASTOLLE jossa me oltiin.
En ollut yhtään yllättynyt, että minä tein yksin tuon. Minä konttaamalla kävin listat ja ala-seinät läpi. Tiesin että minä en pääse ylös sieltä lattialta, kun aikani konttaan.
Olin vanhin meistä ja minulla oli vielä HARMAAT hiukset sekä reilusti YLIPAINOA.
Kyllä minä MUMMOSTA ULKONÄKÖNI PUOLESTA MENIN.
KAMERAT KUVASI KOKOAJAN JA VANGIT ALKO HUUTAMAAN MINULLE, KUN MINÄ SANOIN MITÄ PITÄÄ VIELÄ SIIVOOTA.
VARTIJA TULI SANOMAAN, ETTÄ: KYLLÄ TÄÄLLÄ SAA SIIVOOTA.
Valittivat, kun viemärit oli tukossa.
Minä sanoin heille, että: Pitää pestä kaikki viemärit.
Keittiön lavuaariin kaadoin kiehuvaa vettä, koska se irrottaa rasvat putkista.
Tuo on varmaan 100 vuotta vanha niksi niin ihmiset eivät osaa tuon vertaa käyttää päätään vaan pitää ostaa MYRKKYÄ jolla avataan keittiön lavuaariin viemärit.Vangit olivat siivous pesuaineita vailla.
Minä sanoin, että: Laittakaa tiskiainetta ja kloorittia sekasin niin se on desinfiovaa pesuainetta jossa on sitä saippua mukana joka saa vaahdon aikaan.
Kauramaito ohjeen annoin ja sanoin, että siitä saa puuroa mitä voitte aamulla syödä.
Kyllä kai se kauramaito vangeille kelpaa.
Yksi ravitsemusterapeutti aikoinaan, kun minä jouduin lapsen kanssa käymään sanoi, että; 10 kertaa, kun maistaa niin siihen makuun tottuu.
Kyllä minä olen tehnyt sitä kauramaito ja ihan vaan kokeilu mielessä.
Minä teen välillä vieläkin OIVARIINIÄ itse.
Teen vain koska minä sanoin, että; Miksi me ei voida tehdä itse ja kokeilla miltä se maistuu.
Sotkusta hommaa, mutta oli parempaa mitä kaupasta ostettu.
Me ollaan sentään tehty KAURAJAUHOJAKIN IHAN ITSE. KAURAHIUTALEITA LAITETTIIN KUIVANA TEHOSEKOTTIMEEN JA SAATIIN JAUHOJA. ME OLLAAN SENTÄÄN NÄIN VITUN TYHMIÄ, ETTÄ ME OSATAAN TEHDÄ ITSE ASIOITA MYÖS. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vangit olivat siivous pesuaineita vailla.
Minä sanoin, että: Laittakaa tiskiainetta ja kloorittia sekasin niin se on desinfiovaa pesuainetta jossa on sitä saippua mukana joka saa vaahdon aikaan.
Kauramaito ohjeen annoin ja sanoin, että siitä saa puuroa mitä voitte aamulla syödä.
Kyllä kai se kauramaito vangeille kelpaa.
Yksi ravitsemusterapeutti aikoinaan, kun minä jouduin lapsen kanssa käymään sanoi, että; 10 kertaa, kun maistaa niin siihen makuun tottuu.
Kyllä minä olen tehnyt sitä kauramaito ja ihan vaan kokeilu mielessä.
Minä teen välillä vieläkin OIVARIINIÄ itse.
Teen vain koska minä sanoin, että; Miksi me ei voida tehdä itse ja kokeilla miltä se maistuu.
Sotkusta hommaa, mutta oli parempaa mitä kaupasta ostettu.
Me ollaan sentään tehty KAURAJAUHOJAKIN IHAN ITSE. KAURAHIUTALEITA LAITETTIIN KUIVANA TEHOSEKOTTIMEEN JA SAATIIN JAUHOJA. ME OLLAAN SENTÄÄN NÄIN VITUN TYHMIÄ, ETTÄ ME OSATAAN TEHDÄ ITSE ASIOITA MYÖS.Kyllä niitä SÄÄSTÖJÄ VOI VANKILASSA TEHDÄ JA MINÄ OLEN SENTÄÄN HYVÄ KEKSIMÄÄN MITÄ PATA-LAISKAT JOUTAIS ALKAA IHAN ITSE TEKEMÄÄN.
MINÄ OLIN SENTÄÄN VAIN MAKUURAHALLA, MUTTA EN MINÄ JAKSANUT MAATA SILLÄ HUONOLLA SÄNGYLLÄ. KYLLÄ SE VANGEILLE KELPAA.
- Anonyymi
Älä sitten välitä.
Mä luovutan.- Anonyymi
Niinhän se on, että ketään ei voi pakottaa välittämään kenestä tahansa! Ihan jokaisella on oikeus olla tekemisissä vain sellaisten ihmisten kanssa jotka kokee omanlaisikseen! Se takaa onnellisen elämän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028