Ihminen on syntinen.
Riippumatta minkä ikäinen hän on.
Ainoastaan Jeesus oli synnitön ihminen.
Lahkojen synnittömyysoppi
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
"Kuka onkaan synnitön ja Jumalan kirkkautta vailla?" Apostoli Paavali? Ja miksi hän olisi niin sanonutkaan? Miettikääpä sitä saatananpistimininne. Ettekö huomaa asiayhteyttä? Mokomatkin Tuomaat. Puhutte Raamatusta ja monen kirjan kirjoittajan olette valmiit heittämään mappi Öö:hön. Voi pyhäidiotismi!
Ei oikein idä ei. Vaikka miten kastelis.- Anonyymi
Lahkoliha ei taivu.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat ?
- Anonyymi
Joh.9:1-3
- Anonyymi
Jeesuksen opetuslapsia on aina pilkattu lahkoiksi.
Apt. 24:
13. . Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
Ap. t. 26:22
15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
Dan. 12:2; Joh. 5:28-29
16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919