Missä on kylmis?

Anonyymi-ap

Puohitie on nyt haudattu, niin joko sosiaalihuolto on saanut sankarillimme uuden kämpän?

43

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keijolla on video, jossa se etsii seuraavaa nukkumapaikkaa ja löysi sellaisen Oulun keskustassa olevasta rakennuksesta, jossa ensimmäisen kerroksen parkelleen alla on pieni tila, jonne ryömiä makuupussin kanssa nukkumaan yön yli.

      Aamulla sitten lähtee kiertelemään kirkkojen järjestämiä aamupuuro-paikkoja ja SPR:än järjestämiä hävikki-ruoka-jakelupaikkoja.

      -Faktaa vakioista

    • Anonyymi

      Kolme teoriaa kuullut monissa viestiketjuissa:

      a) Sai häädön ja on asunnoton
      b) Sai häädön jälkeen solukämpän Oulun Tuirasta.
      c) Lavasti koko häädön, jotta saisi jatkaa rauhassa Puohitie-elämäänsä

      Tottakai muitakin vaihtoehtoja voi olla, kuten Liinavarasto 101 1hoitsun armoilla.

      • Anonyymi

        Solu-asunto poikkeaa kimppa-kämpästä siten, ettei vuokralaiset ole kämppiksiensä laiminlyönneistä vastuussa. Jos joku ei maksa vuokraansa, ei se ole muilta poissa, se on vuokranantajan ongelma.


    • Anonyymi

      Intiöllä se on lahonnut jo monta vuotta.

      • Anonyymi

        Sekin on mahdollinen vaihtoehto. Myöskin se, että on pysyvästi Oulun Peltolan suljetulla osastolla, koska erään väitteen mukaan Kylmis möi persustaan Maikkulan Alepan tuulikaapissa Nobelaneria vastaan.

        Stategia oli, että vaati salkun ensin ja kun sai sen 24-packin, lähti juoksemaan sen kanssa karkuun. Petetty asiakas ei mitenkään pystynyt juoksemaan heppi tanassa sen perässä.

        Yritäppä itse juoksea, kun sinulla on erektio.

        -Kuolema Kylmäkädelle Ry


    • Anonyymi

      Todella korkeat vuokrat Puohitiellä, paljon vapaita asuntoja.

      Kylmis sai häädön maksamattomien vuokrien takia, sillä ei ollut enää varaa maksaa niitä, koska kaikki raha menee kaljaan. Kyllä se kesän pärjää irtolaisena. Talvi on sitten asia erikseen, hankkiutuu todennäköisesti linnaan. Ei ne pikkurikollisia pistä muslimien ja mustaloisten raiskattavaksi samalle osastolle, vaan muiden pikkurikollisten sekaan.

      -Yksi teoria

      • Anonyymi

        MENE TÖIHIN!


    • Anonyymi

      Eikö Hauka/ASD asu siinä samassa rapussa, jossa Kylmis? Ne remontoi sen kämpän viimeisen päälle ja lähettivät laskun Kylmikselle.

      Keijo välitä paskaakaan, koska se meni suoraan ulosottoon muiden velkojen jatkeeksi.

    • Anonyymi

      Kun Kylmis sai lievän sydänkohtauksen ja makasi tuskissaan lattialla, se vain kuvasi. Miksi sillä on niin kiero nenä? Johtuuko se siitä, että ikänsä saanut turpaansa?

      Miten se voi olla noin vino ja omituinen:
      https://www.youtube.com/shorts/JQkwWeyZjPo

    • Anonyymi

      Onko totta, että Kylmis möi percettään Alepan tuulikaapissa kaljaa vastaan, kunnes joutui lopullisesti Peltolan suljetulle?

      Vai onko tämä vain joku tornihuhu?

      :O

      • Anonyymi

        Oulun Peltolan mielisairaala on karmiva paikka.

        Siellä on vain kaksi vessaa kokonaista osastoa kohden ja vain yksi suihkutila. Monesti kahden hengen huoneeseen joudutaan sullomaan jopa KUUSI potilasta. Vankilassakin paljon paremmat oltavat, mutta jostain syystä EU-direktiivit ja vaatimukset ei koske Oulun Peltolaa.

        -Kk


      • Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulun Peltolan mielisairaala on karmiva paikka.

        Siellä on vain kaksi vessaa kokonaista osastoa kohden ja vain yksi suihkutila. Monesti kahden hengen huoneeseen joudutaan sullomaan jopa KUUSI potilasta. Vankilassakin paljon paremmat oltavat, mutta jostain syystä EU-direktiivit ja vaatimukset ei koske Oulun Peltolaa.

        -Kk

        Ei kai se ole mikään ihme että joudutaan sullomaan potilaita, koska Oulu on täynnä sekopäitä. Suuri osa niistä ei edes ole hoidossa, vaikka sinne kuuluisi.

        Piruako se EU:lle kuuluu, jos jossakin Suomen persläpi-kaupungissa ei ole riittävästi sairaalapaikkoja?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ei kai se ole mikään ihme että joudutaan sullomaan potilaita, koska Oulu on täynnä sekopäitä. Suuri osa niistä ei edes ole hoidossa, vaikka sinne kuuluisi.

        Piruako se EU:lle kuuluu, jos jossakin Suomen persläpi-kaupungissa ei ole riittävästi sairaalapaikkoja?

        Oulu on iso, kasvava kaupunni ja meitä on moneen junaan. Suhteellisesti täällä on vähemmän sekopäitä kuin esim. Helsingissä.

        -Yksi teoria


    • Anonyymi00015

      Sitähän tässä ollaan mietitty, että onko maa niellyt ukon. Näyttäydy ukko!

      • Anonyymi00016

        Eihän siitä niin kovin kauaa ole, kun julkaisi videon. On se messissä.


    • Anonyymi00018

      Puohitietä ei ole haudattu. Puohitie on edelleen käytössä ja sen varrella on kerrostaloja.

      Aloittajan väite on epätosi.

    • Anonyymi00019

      Missä Kylmiksen vappupuhe viipyy?

      • Anonyymi00022

        Kylmis viettää vieläkin juhannusta, joka alkoi vuonna 1997.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kylmis viettää vieläkin juhannusta, joka alkoi vuonna 1997.

        2009. Ei mitenkään voisi enää olla hengissä, jos ryyppyputki olisi alkanut noin kauan sitten jo. 1997 se asui opiskelijoiden solukämpässä ja ryyppäsi vain satunnaisesti, ehkä 3 kertaa kuukaudessa.


    • Anonyymi00020

      Romanttinen ilta 1hoitsun kanssa hänen Ullanlinnan kämpällään kiehtoo. Partasuu imee hyvin ja laatuviinit takaavat sen, ettei ole alkoholisti vaan harrastaa viinejä. Tyylikkäästi koristen mielihyvästä kynttilän himmeässä valossa patukka löytää paikkansa,niin eri luokkaa kuin sontisilta lähikaupan jäisellä takapihalla

      Asd

      • Anonyymi00021

        Asia täysin selvä.


    • Anonyymi00024

      Ajoin juuri äskön polkupyörällä puohitien päästä päähän. Tällä kertaa ei näkyny sattua, jonka nöin viime kesänä puohitiellä. Mutta puohitie oli kehittymässä, kun pitseria rakennus oli purettu ja siihen ollaan ilmeisesti kauppaa rakentamassa.

      • Anonyymi00025

        Nehän on tosiaan raivannut metsää ja purkanut valtavasti rakennuksia, koska sinne ilmeisesti aiotaan rakentaa valtava hypermarketti Kainuuntien viereen.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Nehän on tosiaan raivannut metsää ja purkanut valtavasti rakennuksia, koska sinne ilmeisesti aiotaan rakentaa valtava hypermarketti Kainuuntien viereen.

        Parkkipaikat vievät suurimman osan tilasta, siksi raivaavat metsää ja purkavat rakennuksia. Milan oli tosi hyvä ravintola. RIP.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Parkkipaikat vievät suurimman osan tilasta, siksi raivaavat metsää ja purkavat rakennuksia. Milan oli tosi hyvä ravintola. RIP.

        Mutta jos kylmis asuis vielä puohitiellä, niin kyllä tuo kätevä ois, kun vois käydä kaljat hakemassa 100 metrin päästä, kun nyt on pitänyt ahkiolla vetää hiirosest asti.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mutta jos kylmis asuis vielä puohitiellä, niin kyllä tuo kätevä ois, kun vois käydä kaljat hakemassa 100 metrin päästä, kun nyt on pitänyt ahkiolla vetää hiirosest asti.

        Ehkä se lavasti häätönsä, jotta porukka ei enää tekisi sille ovihyökkäyksiä?


    • Anonyymi00042

      hoootanan samo

      • Anonyymi00044

        Ei ole, vaan valkoinen lihaa syövä valkoinen heteromies, eli toisin sanoen rasisti.


    • Anonyymi00046

      Eikö puohitien potkijiset ole yleensä olleet siinä juhannuksen korvilla?

      Tuntuu niin lopulliselta, kun Kylmis ei enää näyttäydy, eikä edes shortseja tule ja kaikki perinteiset tapahtumat on lopetettu.

      • Anonyymi00047

        Osallistuon vuoden 2014 potkijaisiin. Hävisin Kylmikselle ja patamäen hullulle, mutta voitin santun. Silloin ukot oli vielä todalla hyvässä kunnossa ja ryyppäyskuntokin oli huipussaan j ukot jaksoi pitkiä putkia. Kyllä sitä potkijaistenkin jälkeen ainakin se viikko juhlittiin.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Osallistuon vuoden 2014 potkijaisiin. Hävisin Kylmikselle ja patamäen hullulle, mutta voitin santun. Silloin ukot oli vielä todalla hyvässä kunnossa ja ryyppäyskuntokin oli huipussaan j ukot jaksoi pitkiä putkia. Kyllä sitä potkijaistenkin jälkeen ainakin se viikko juhlittiin.

        Oi niitä aikoja :'D


    • Anonyymi00049

      On teilläkin fantasiat jos kylmiksen raiskaamaks haluatte kaikki tulla buhahahahahahaah

      • Anonyymi00050

        WTF tälllaiset kommentit? Kylmis ei todellakaan ole mikään raiskaaja.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        WTF tälllaiset kommentit? Kylmis ei todellakaan ole mikään raiskaaja.

        Kylmis on a-seksuaali eli kokee vetoa vain alkoholiin. Kylmis on ehkä viimeisin ihminen joka raiskais ketään, kun ei se koe seksuaalista vetoa ihmisiin tai eläimiin tai ihmistenkaltaisiin olentoihin.


    • Anonyymi00052

      Suljettu osasto päihdesairaalassa. Ei pääse välttämättä koskaan ulos.
      Ryyppäsi molemmat jalat.

      • Anonyymi00053

        Onko tämä muka totta? Jalat sillä oli kyllä kamalassa kunnossa jo vuosi tai pari sitten.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Onko tämä muka totta? Jalat sillä oli kyllä kamalassa kunnossa jo vuosi tai pari sitten.

        Siinä videossa jonka julkaisi näytti selvästi, että vasen jalka on jo polveen asti kuoliossa.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Siinä videossa jonka julkaisi näytti selvästi, että vasen jalka on jo polveen asti kuoliossa.

        Tää video olisi k-18 kamaa, jos kylmiksen kännykän kamera olisi parempi. Tuohan on hyvää vauhtia menemässä kuolioon, joka tarkoittaa sitä, että se pitää amputoida.

        https://www.youtube.com/watch?v=qPURGU0NVF4

        Lopettakaa hyvät ihmiset ryypääminen, ettei teille käy samoin kuin Keijolle.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Onko tämä muka totta? Jalat sillä oli kyllä kamalassa kunnossa jo vuosi tai pari sitten.

        En usko, että on totta. Kylmis on vetäytynyt julkisuudesta, joka ruokkii huhuja. Minusta olisi hyvä jos Kylmis pitäis tiedotustilaisuuden niin saadaan selvyys tilanteeseen.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        En usko, että on totta. Kylmis on vetäytynyt julkisuudesta, joka ruokkii huhuja. Minusta olisi hyvä jos Kylmis pitäis tiedotustilaisuuden niin saadaan selvyys tilanteeseen.

        Kyllä se on messissä. On vain tosi huonossa kunnossa. Sille on tullut pahoja infektio-oireita sydämen ja maksan vakavasta vajaatoiminnasta ja koko ajan tosi väsynyt. Kun aivan pakosta joutuu lähtemään ulos hoitamaan asioitaan, oksentaa verta.

        Lopettakaa hyvät ihmiset ryyppääminen ajoissa.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Kyllä se on messissä. On vain tosi huonossa kunnossa. Sille on tullut pahoja infektio-oireita sydämen ja maksan vakavasta vajaatoiminnasta ja koko ajan tosi väsynyt. Kun aivan pakosta joutuu lähtemään ulos hoitamaan asioitaan, oksentaa verta.

        Lopettakaa hyvät ihmiset ryyppääminen ajoissa.

        Alkoholi tappaa hitaasti ja tuskallisesti, mutta varmasti.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Kyllä se on messissä. On vain tosi huonossa kunnossa. Sille on tullut pahoja infektio-oireita sydämen ja maksan vakavasta vajaatoiminnasta ja koko ajan tosi väsynyt. Kun aivan pakosta joutuu lähtemään ulos hoitamaan asioitaan, oksentaa verta.

        Lopettakaa hyvät ihmiset ryyppääminen ajoissa.

        Perhana kun pistää masentamaan, jos on totta. Kyllähän Kylmis on paljon ryypänny, mutta aika paljon olutlinjalla ollut ja satunnaisesti viinaksia ja viiniksiä? Joillekin ei samalla tavalla käy, mutta Kylmiksellä kävi nyt huono tuuri, mutta ehkä taustalla muutakin. Itsemurhan hän aikoikin tehdä alkoholilla ja ei sen takiai jaksanut panosta yhtään omaan terveyteen tai yhtään mihinkään, mutta äärimmäisen harmillista on.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Perhana kun pistää masentamaan, jos on totta. Kyllähän Kylmis on paljon ryypänny, mutta aika paljon olutlinjalla ollut ja satunnaisesti viinaksia ja viiniksiä? Joillekin ei samalla tavalla käy, mutta Kylmiksellä kävi nyt huono tuuri, mutta ehkä taustalla muutakin. Itsemurhan hän aikoikin tehdä alkoholilla ja ei sen takiai jaksanut panosta yhtään omaan terveyteen tai yhtään mihinkään, mutta äärimmäisen harmillista on.

        Alkoholismi on täyttä Helevettiä ja Kylmis on elävä todiste siitä. Hän itse toivoo, että pitäisitte sitä varoittavana esimerkkinä siitä, mitä ei kannata harrastaa.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe