Eräänä yönä kun olin yksin kotona aloin mennä nukkumaan pesin hampaita kunnes vessan ovi meni kiinni itsestään mun mielestä siinä kohtaa se oli tavallista mutta kun lopetin hammas pesun ja katoin peiliin näin kuinka vessan ovella oli nukke katoin taakse ja sielä ei ollut ketään luulin että olin liian väsynyt ja menin nukkumaan yöllä kello 2.30 heräsin kun tunsin että mun jalkoja kosketellaan nousin ja ei sielä ollut kun nalle jatkoin unia kello 3.15 katoin eteeni ja NÄIN kun nalle seisoo siinä ja katsoi ikkunasta ulos se hyppäsi mä olin ihan paniikissa ja rauhoituin ja aloin taas nukkua Aamulla kello 8.45 heräsin ja mun vanhemmat tuli kotiin minä kerroin niille että mitä tapahtui mutta ne ei uskonut kun katsoin samasta ikkunasta ulos näin NE puussa katsomassa mua ja meni 1vko en enään nähnyt niitä siihen tää loppu.
Minun uni lelut liikkuvat
11
134
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla jotain hallusinaatioita.
- Anonyymi
Tuota on liikkeellä.
- Anonyymi
oli sellinen iso nukke ja sanoin nyt toi lähtee 🤣
- Anonyymi
oletko uskovaisten sukua , jeesuksellakin oli paha skitsofrenia
- Anonyymi
Unilelut kannattaa huolellisesti peitellä nukkumaan ja toivottaa hyvää yötä ja ehkä jättää vesilasi yöpöydälle niin ne ei lähde mihinkään vaikka yöllä tulisi jano
- AnonyymiUUSI
90-luvulla näin pirun peilistä ja eteisen tuoli hyökki päälle 😎mutta syynä oli kaljoittelut ja valvominen.Siitä pirullisia harhanäyt kun tuntuu todellisilta.Huimausaineiden käyttäjillä voi olla vaiks mitä näkyjä.
- AnonyymiUUSI
Se oli se kuuluisa "Hat Man" joka ilmestyy pimeään makkariin yöllä!
https://monster.fandom.com/wiki/Hat_Man
The Hat Man: Documented Cases of Pure Evil
https://www.imdb.com/title/tt8438388/ - AnonyymiUUSI
Minä heräsin kerran kun olin liikkumassa huoneessa kohti valonkatkaisijaa pimeässä. Siinä lampussa ei edes ollut polttimoa.
- AnonyymiUUSI
Pari vuotta sitten kävi sama tilanne, vaikka olen asunut jo pitkään eri osoitteessa., jotenkin kuvittelin unessa olevani entisessä paikassa. Heräsin juuri kun aioin nousta sängystä ja suunnata valon katkaisijaa kohti. Tuntui odolta, että en ollutkaan siellä paikassa jossa kuvitteli olevani. - Jatkoin unia ja heräsin aamulla.
- AnonyymiUUSI
unen ja valveen sekoittuminen
- AnonyymiUUSI
Pahinta on kun tavarat, sukat tai hanskat liikkuvat. Aina niitä saa olla etsimässä kun on kiire.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839