(Nainen). Somessa kyllä profiilit ja paljon kavereita ja seuraajia. Epäilen onko hän todellinen. Ehkä olen kuvitellut koko jutun ja sen että kirjoittelee minulle palstalla
En ole koskaan tavannut kaivattuani
33
266
Vastaukset
- Anonyymi
Joku Sofia Belorf vai?
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
En minäkään miestä, mutta olen kyllä ollut hänen kanssaan tekemisissä irl, eli en ole mikään salainen ihailija.
- Anonyymi
Irl tarkoittaa että on tavannut. Vai tarkoitit puhelimessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl tarkoittaa että on tavannut. Vai tarkoitit puhelimessa?
Ei tarkoita. On muitakin tapoja olla tekemisissä nykypäivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarkoita. On muitakin tapoja olla tekemisissä nykypäivänä.
Sähköpostit ja some. En laskisi niitä "tekemisissä olemiseksi" Ihminen voi olla IRL ihan muuta, siis kasvokkain.
- Anonyymi
Jatkoa-> ehkä tapasin hänet yli 10 vuotta sitten eräissä juhlissa. Epäilen kuitenkin että olen nähnyt unta
- Anonyymi
Mikä kaupunki? Minkälaiset juhlat?
- Anonyymi
Naantalissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kaupunki? Minkälaiset juhlat?
Syntymäpäivät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymäpäivät
Mutta ei kai niitä oikeasti ollut. Muistan hämärästi jotain musikkia ja muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naantalissa?
Ei ollut Naantalis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut Naantalis
Turku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turku?
Tapahtui ehkä Tallinnassa yhteisen tutun luona
- Anonyymi
Me ainakin kommunikoidaan telepatian avulla täällä. Se auttaa kummasti 🩷🩶
- Anonyymi
Niinpä rakas. On kyllä muutenkin vähän huonolla menestyksellä viestitelty 🤭
- Anonyymi
En itse voisi kiinnostua ihmisestä, jota en ole tavannut IRL. Netissä voin tavallaan ihastua, mutta syvempää tunnetta siitä ei voi tulla. Pitää olla puhekontaktissa, pitää olla sitä jotain kemiaa että jutut menee yksiin ja välillä on sähköä.
Nainen- Anonyymi
Naapurissa asuu nainen- mummokin kai jo, hän sanoi lenkkipolilla moi, vasta kun olin hänelle viestin lähettänyt. Vastausta en viestiin saanut.
Myöhemmin huomasin, että tämä haki sivustolla panoja, Saunassa kävi välillä huuteli perään, onko joku vielä tulossa. Pikapano olisi ollut tarjolla kun anonyyminä kyselin, siis täysin tuntemattoman kanssa.
Luulen että jotain ongelmia menneen erotapahtuman vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurissa asuu nainen- mummokin kai jo, hän sanoi lenkkipolilla moi, vasta kun olin hänelle viestin lähettänyt. Vastausta en viestiin saanut.
Myöhemmin huomasin, että tämä haki sivustolla panoja, Saunassa kävi välillä huuteli perään, onko joku vielä tulossa. Pikapano olisi ollut tarjolla kun anonyyminä kyselin, siis täysin tuntemattoman kanssa.
Luulen että jotain ongelmia menneen erotapahtuman vuoksi.Minkä viestin naapurin mummolle oikein lähetit? Ja kyselit siis anonyyminä häneltä panoja? Oletko täällä siis joku näistä jotka kaipailee vanhempaa naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä viestin naapurin mummolle oikein lähetit? Ja kyselit siis anonyyminä häneltä panoja? Oletko täällä siis joku näistä jotka kaipailee vanhempaa naista?
Tämä kirjoitus oli jossain blogissa, ihan keksittyä fantasiaa.
- Anonyymi
Niin suurella todennäköisyydellä oletkin.
Tuollainen erehtyminen ja harhailuun havahtuminen Suomi24 ikävä palstalla on lähes joka viikkoinen ilmiö - Anonyymi
Oliko ap nainen vai kaipasiko naista? Vähän selkeyttä nyt näihin. Itse harrastin seksiä mielikuvitustyttöystäväni kanssa 12v sitten. Eli aivan tuulesta temmattua kaipaus ei ole.
- Anonyymi
Oon mies
- Anonyymi
En usko. Yrität nyt kääntää homman niin, ettet ole tällä palstalla koskaan kaivannutkaan irl tuntemaasi naista. Että se on ollut vain joku tuntematon some-stalkkaaja. Aika inhottavaa.
- Anonyymi
Ehkä tai sitten ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tai sitten ei
Arvasin, höpsö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tai sitten ei
Tuntuu ettei voi olla olemasa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu ettei voi olla olemasa
Miksei voi? Ollaanhan me tavattu monta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi? Ollaanhan me tavattu monta kertaa.
Kerran, mutta tosiaan en tiedä tapahtuiko tätä edes. Varmaan kuvittelin, mulla aika vilkas mielikuvitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran, mutta tosiaan en tiedä tapahtuiko tätä edes. Varmaan kuvittelin, mulla aika vilkas mielikuvitus
Mä uskon että me ollaan tavattu tosi usein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon että me ollaan tavattu tosi usein
Onko tää nyt jotain uskontoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää nyt jotain uskontoa
Ei oo. Antaa olla.
- Anonyymi
Too good to be true
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929