Niin paljon negaa et teillä repeilee kulissitkin jo IRL:ssä eipä muuta jatkakee
Harhaisia ja toksisia ihmisiä täällä
15
197
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä menee koko yö?
Toksibaby...😘 - Anonyymi
Pari pilleriä vielä ja 😵💫
😜🤭🤗❤️- Anonyymi
Yritä eres männä sinne peiton alle...😴😴😴😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä eres männä sinne peiton alle...😴😴😴😴
❤️katotaan onnistuuko vai onko mies yli laidan?
Oon kyl oikeesti nainen - Anonyymi
Joo vois vetää pillereitä nassuun koko purkillisen nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vois vetää pillereitä nassuun koko purkillisen nyt.
Pillerinpyörittäjien kylä 🤗🤭❤️😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillerinpyörittäjien kylä 🤗🤭❤️😂
En tiedä missä sellaisessa kylässä sä asut mut ei se mitään.
- Anonyymi
Joo onneksi varoitit. Seinilläkin on korvat ja pilkka osuu omaan nilkkaan. Hyvää yötä nyt sitten vaan kaikille
- Anonyymi
Juu Jallu Pusulan sarjapostaaja ollut kiireisenä.
- Anonyymi
Mielisairaaloissa pitäs ottaa puhelimet yöks pois
- Anonyymi
Ei tääl muuta ookkaan ahistavia ihmisiä jotka stalkkaa ja haukkuu muita
- Anonyymi
siellä kylässä ole muuta kuin maaseudun haasteita, ihmisiä jotka kaipaa kaupunkia ja uraa mutta haluaa pitää kiinni hyvistä jutuista siellä ja saada lisää mutta ei löydy oikeita keinoja, ja tietyissä suvuissa noudatetaan sitä tirtyä tapaa mikä on hyväksi joillekin ja toisille ei.
- Anonyymi
ja paljon nyt ongelmaa, alkoholiongelmaa, ja sosialisteja ja maaseudun kapitalismia josta eivät ymmärrä mitään. ja selkään puukotusta.
- Anonyymi
ja joissakin paikoissa sosialismi ottaa voittoa koska niin sanotut vanhan tavan mukaan, valkoiset, eivät tee nykyajan kapitalismia ja ei ole enää vanhaa tilallisten maatilatoimintaa ja matkustelu maksaa ja ruotsin tyyli on Suomessa liian kallis, ja vie paljon mutta ei anna. eli yksinkertaisesti vajaus.
- Anonyymi
No mutta juuri ennen valomerkkiä on hyvä nähdä ketä jää ääliöiden selän taakse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810