Jumalaa ei palvella lahkoissa

Anonyymi-ap

Apt 18:13:

"Tämä viettelee ihmisiä palvelemaan Jumalaa lainvastaisella tavalla"."

42

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoukset aloitetaan henkihumpalla.

• Anonyymi
        UUSI

Koita nyt jo vähitellen erottaa perinteiset helluntailaiset äärikarismaattisista seurakunnista. Ne eivät ole sama ryhmä.

Jälkimmäisissä eli äärikarismaattisissa ryhmissä usein aloitetaan ja jatketaankin "henkihumpalla".

Mitä taas tulee perinteisiin helluntaiseurakuntiin, niin niissä ollaan lähinnä paikalleen jähmettyneitä nykyään. Niissä ei yleensä tikkukaan värähdä. Ja jos värähtää, niin hyvin vähän ja vain satunnaisesti.

• Anonyymi

Juutalaiset Jeesuksen sapattirikkomuksista tappaneet syyttivät apostoleita lainvastaisuudesta.

Kyllä herjaaja aina herjan keksii.

• Anonyymi

Potaskaa !

• Anonyymi

Tuon lausunnon takana on fariseusten ja saadukeusten lahkot, jotka ovat Raamatun ilmoituksessa mainitut.

Ne, joista Stefanus puhuu näin.

51 Te niskurit ja ympärileikkaamattomat sydämeltä ja korvilta, aina te vastustatte Pyhää Henkeä-niinkuin teidän isänne, niin tekin. ( Apt 7)

Aloituskin on siis myötämielinen näiden kanssa vastustaessaan tuon sanan kautta Jumalan seurakuntaa, joka koostuu uskovista, Jeesuksen pyhistä, Herran opetuslapsista.

1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
      2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
      ( Apt 9)

Tämä fariseusten lahkosta Jeesuksen puoleen kääntyneistä todistaa sittemmin.

13 Olettehan kuulleet minun entisestä vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin ( Gal 1)

Ei ole hyvä vainota Jumalan seurakuntaa, vaikka siitä tässä ajassa mielihyvää saisikin.

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Väitätkö ettei tänä päivänä ole lahkolaisuutta ja eriseuraisuutta ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö ettei tänä päivänä ole lahkolaisuutta ja eriseuraisuutta ?

Sinä voit yllättyä, ja jopa kauhistua, jos Jeesus pääsee ilmoittamaan
        sinulle, mikä on lahko ja mikä ei sitä ole, ja mikä on Hänen seurakuntansa,
        ja mikä ei sitä ole. Mikään täällä ajassa ei ole täydellistä koska ihmiset
        ovat epätädellisiä. Mutta täällä on Jumalan prustama Jumalan srk.
        Ja Jeesus Kristus on Hän, joka määrittelee Jumalan seurakunnan,
        ei kukaan ihminen eikä kirkkokunta.

Mvh J - K

• Anonyymi

Tappamis-ja lakikiihkoiset fariseukset asialla.

Mitä on tänäkin päivänä.

• Anonyymi

Samalla tavalla hirviöluterilaiset syyttävät tänä päivänä eläviä uskovaisia.

• Anonyymi

3,5 miljoonaa pakkovauvakastettua palvelee jumalaa.
      Hah,hah... 😂😂😂😂
      Pakkovauvakastettu valehtelee aina!

• Anonyymi

Eipä ne muutkaan uuden liiton eriseuraiset Jumalan tomppelit palvele Jumalaansa juuri sen paremmin.

Jaak. 1:27
        Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta.

1. Kor. 3
        6 Ettekö tiedä, että TE OLETTE JUMALAN TEMPPELI ja että Jumalan Henki asuu teissä?
        17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.

1. Kor. 6:19
        Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on PYHÄN HENGEN TEMPPELI, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

2. Kor. 6:16
        Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä ME OLEMME ELÄVÄN JUMALAN TEMPPELI, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

Ilm. 21:22
        Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä HERRA JUMALA, KAIKKIVALTIAS, ON SEN TEMPPELI, ja Karitsa.

• Anonyymi

Miksi sitä pitäisi palvella?
      Eikö noilla valtuuksilla ja tuolla iällä pitäisi olla varaa hankkia palveluksia ihan omakustanteisesti.... jos hokkuspokkus-jumala sellaisia edes tarvitsee.

• Anonyymi

Matt.25
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.

UUDEN LIITON ELÄVIEN KIVIEN TEMPPELIJUMALANPALVELUS

34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'

37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'

40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

UUDEN LIITON KUOLLEIDEN KIVIEN TOMPPELIJUMALANPALVELUS

41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'

45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Matt.25
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.

34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'

37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'

40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'

45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Joopeli joo. Uskoo ken tahtoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Matt.25

Mitä tulee jos lampaat ja vuohet pökkii keskenään? Saako niitä enää jumalakaan eroteltua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joopeli joo. Uskoo ken tahtoo.

Kaikkien olisi hyvä uskoa. Silloin kun uskoo, on ymmärtänyt oman parhaansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien olisi hyvä uskoa. Silloin kun uskoo, on ymmärtänyt oman parhaansa.

Eeehehehhe...
        Ihanko aikuisen ymmärryksellä tuon vitsin murjasit.

• Anonyymi

Ei palvella ketään eikä mitään, vaan herjataan muita.

Se sitä uskoa.

Siihen kannattaa liittyä ja tehdä parannus muista synneistä.

• Anonyymi

Kaikki muu paitsi herjaaminen on feikkiä.

• Anonyymi

Luterilainen vauvakastekirkko on Suomen suurin lahko.

• Lahkolaisuus on tämän ajan hengellinen syöpä. Kaikki hengelliset lahkot ja niiden vähäinenkin toiminta tulee kieltää lailla.

• Anonyymi
        UUSI

Riittäisi, kun niiltä ottaisi kaikki maalliset etuudet pois ja jätettäisiin ne toimimaan "Pyhän Hengen" voimalla, niin ne näivettyisivät itsestään, sillä todellisuudessa raha koko toimintaa pyörittää ja ylläpitää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riittäisi, kun niiltä ottaisi kaikki maalliset etuudet pois ja jätettäisiin ne toimimaan "Pyhän Hengen" voimalla, niin ne näivettyisivät itsestään, sillä todellisuudessa raha koko toimintaa pyörittää ja ylläpitää.

Mitä etuuksia esm helluntain seurakunnilla mahtaa olla, en keksi mitään, voit varmaan valistaa !?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä etuuksia esm helluntain seurakunnilla mahtaa olla, en keksi mitään, voit varmaan valistaa !?

Luterilaisuudella on poliittisesti määritellyt etuudet jo alusta asti tässä maassa.
        On verottamizen oikeus, yli tuhat miljoonaa euroa vuosittain ja lisäksi velkavaltio lahjottaa kymmenen miljoonaa kuukausittain tuolle systeemille!

Suuret metsäomaisuudet ed lisäksi !

Eikä mitään saa aikaan kansan hengelliseen tarpeeseen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä huolimatta, että helluntaiseurakunnat eivät peri kirkollisveroa, ne voivat periä melkein verovapaasti kannatusmaksua jäseniltään. Kannatusmaksu sisältää käytännössä jäsenten maksamat kymmenykset, ns "rahauhrit", kolehdit, testamentit tms omaisuutta, jota voidaan luokitella rahanarvoiseksi.

Verottaja ei ulota yleishyödyllisyyttä uskonnollisiin yhdyskuntiin. Sen sijaan verottajan linja kiinteistöveroon on ollut tiukka ja osalle seurakunnista on langennut maksettavakseen huomattava määrä kiinteistöveroa.

• Anonyymi
        UUSI
        Henki kirjoitti:

Siitä huolimatta, että helluntaiseurakunnat eivät peri kirkollisveroa, ne voivat periä melkein verovapaasti kannatusmaksua jäseniltään. Kannatusmaksu sisältää käytännössä jäsenten maksamat kymmenykset, ns "rahauhrit", kolehdit, testamentit tms omaisuutta, jota voidaan luokitella rahanarvoiseksi.

Verottaja ei ulota yleishyödyllisyyttä uskonnollisiin yhdyskuntiin. Sen sijaan verottajan linja kiinteistöveroon on ollut tiukka ja osalle seurakunnista on langennut maksettavakseen huomattava määrä kiinteistöveroa.

Tietääkseni hellareilla ei ole mitään pakollista kannatus- tai jäsenmaksua, joka seurakunnan/yhdistyksen jäseniltä perittäisiin. Helluntaikirkosta en tiedä.

• Anonyymi
        UUSI

Kirkollisuus oli ensimmäinen lahko. Jeesus ei ole käskenyt alkuseurakunnan muotoa missään vaiheessa vaihtaa kirkollisiksi rituaaleiksi ja menoiksi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni hellareilla ei ole mitään pakollista kannatus- tai jäsenmaksua, joka seurakunnan/yhdistyksen jäseniltä perittäisiin. Helluntaikirkosta en tiedä.

Pakollisuus on suhteellinen käsite. Ihmisiä ei tietenkään pakoteta pankkiautomaatille ase ohimolla uhaten. Huomattavasti helpompi tapa on esim. aivopestä jäseniä uskomaan, että kyseessä ei ole pakollinen maksu, vaan sijoitus Jumalan valtakuntaan. Paavalin sanoin: "iloista antajaa Jumala rakastaa".

• Anonyymi
        UUSI
        Henki kirjoitti:

Pakollisuus on suhteellinen käsite. Ihmisiä ei tietenkään pakoteta pankkiautomaatille ase ohimolla uhaten. Huomattavasti helpompi tapa on esim. aivopestä jäseniä uskomaan, että kyseessä ei ole pakollinen maksu, vaan sijoitus Jumalan valtakuntaan. Paavalin sanoin: "iloista antajaa Jumala rakastaa".

Sijoitus Jumalan valtakuntaan se yleensä onkin, jos raha menee seurakunnan ylläpitoon ja varsinkin jos se menee seurakuntaisten aktivoimiseen, jotta nämä veisivät evankeliumia. Liikaa se raha kyllä nykyään menee vain seinien pystyssä pitämiseen. Sen takia minustakin on tullut kitsaampi antaja, koska olen havainnut, ettei sitä annettua rahaa käytetä muuhun kuin omiin seurakuntalaisiin.

Ns. aivopesuakin kyllä varmasti on, tai ainakin seurakunnissa luodaan sosiaaista painetta antaa sitä kolehtia.

Mutta pakollisella tarkoitin kommentissani sitä, että jäsenelle ojennetaan lasku tai tilisiirtolomake jäsenmaksua varten. Sellaista ei tietääkseni ole.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sijoitus Jumalan valtakuntaan se yleensä onkin, jos raha menee seurakunnan ylläpitoon ja varsinkin jos se menee seurakuntaisten aktivoimiseen, jotta nämä veisivät evankeliumia. Liikaa se raha kyllä nykyään menee vain seinien pystyssä pitämiseen. Sen takia minustakin on tullut kitsaampi antaja, koska olen havainnut, ettei sitä annettua rahaa käytetä muuhun kuin omiin seurakuntalaisiin.

Ns. aivopesuakin kyllä varmasti on, tai ainakin seurakunnissa luodaan sosiaaista painetta antaa sitä kolehtia.

Mutta pakollisella tarkoitin kommentissani sitä, että jäsenelle ojennetaan lasku tai tilisiirtolomake jäsenmaksua varten. Sellaista ei tietääkseni ole.

Hengellisten jobbareiden toiminta voidaan verhota taitavasti erilaisilla epämääräisillä käsitteillä tai käyttämällä monimutkaista kieltä.

Totuus kuitenkin on, että olipa kyseessä "sijoitus Jumalan valtakuntaan", "Jumalan siunaus" tai jokin muu veruke, niin hengellisten varkaiden tarkoituksena on ainoastaan tyhjentää uskovaisten lompakot. Ei siihen mitään tilisiirtolomakkeita tarvita. Maksupääte ulko-oven vieressä ja pastorin kaitseva katse riittävät.

💰 💰 💰
        https://www.youtube.com/watch?v=EuY6t5GKBPg&t=8445s

• Anonyymi
        UUSI
        Henki kirjoitti:

"Siitä huolimatta, että helluntaiseurakunnat eivät peri kirkollisveroa, ne voivat periä melkein verovapaasti kannatusmaksua jäseniltään. Kannatusmaksu sisältää käytännössä jäsenten maksamat kymmenykset, ns "rahauhrit", kolehdit, testamentit tms omaisuutta, jota voidaan luokitella rahanarvoiseksi."

Tätä juuri tarkoitin.

Vaikka hellarit ja muut tytärseurakunnat eivät istukaan Katolisen Äitikirkon tavoin "kuningattarena maan kuningasten rinnalla", niin ne huoraavat kuitenkin maallisen vallan kanssa hedelmällisen Äitikirkkonsa tavoin saadakseen maallisia etuja. Ne ovat maallisia organisaatioita jäsenrekistereineen, eivät mitään "Hengestä syntyneitä Jumalan seurakuntia".

Ilm.17
        1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
        2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".

5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin

Ilm. 18:7
        Niin paljon kuin hän on itselleen kunniaa ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. Koska hän sanoo sydämessään: 'Minä istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä',

Jes.47
        8 Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta! Minä en ole leskenä istuva enkä LAPSETTOMUUDESTA tietävä."
        9 Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: LAPSETTOMUUS ja leskeys...

Raamatun mukaan Jumalan Hengestä syntynyt seurakunta taas on hedelmätön (vrt Saara) eli se ei synnyttele hedelmällisiä "Ylkäänsä odottelevia" porttomorsiamia eli lihasta syntyneitä eriseuroja, jotka synnyttelevät ja kastavat "Jumalan lapsia" omiin nimiinsä.

Gal.4
        22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
        23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
        24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
        25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME.
        27 SILLÄ KIRJOITETTU ON: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
        28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
        29 Mutta niinkuin LIHAN MUKAAN SYNTYNYT silloin vainosi HENGEN MUKAAN SYNTYNYTTÄ, niin nytkin.
        30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei herjaa, ei usko. On uskotontakin pahempi silloin.

• Anonyymi
      UUSI

Jumalan palveleminen ei katso paikkaa.

Jumalan palvelemisen halu kumpuaa uudestisyntyneen sydämestä ja palvelemisen halua joko on tai ei ole, olipa uskova missä paikassa tahansa.

• Anonyymi
        UUSI

Jumalan elävien kivien temppelit palvelevat aina siellä, missä kulloinkin ovat ja missä tarvetta on.

"Jumalan" tomppelit taas menevät kuolleiden kivien kirkkotemppeleihin ynnä muihin seurakuntaorganisaatioihin itseään viihdyttelemään ja kuuntelemaan leipäpappien ja -pastoreiden rahankeräyssaarnoja.

• Anonyymi
      UUSI

Ei Jumala tarvitse meidän palveluksia. Kyllä Jumala on antavalla puolella.

Herjauksia ei tarvitse eikä kaipaa kukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Herran tahto on, että uskova myös palvelee häntä, eikä vain istu perse leveänä penkissä. Lue Raamattusi paremmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herran tahto on, että uskova myös palvelee häntä, eikä vain istu perse leveänä penkissä. Lue Raamattusi paremmin.

Mitä pitää tehdä?

Käydä siivoamassa Jumalan luona?

Käytännössä kuitenkin herjataan muita, kenenkään pyytämättä tai kenenkään sitä tarvitsematta

• UUSI

Putinin Kirkossa palvellaan Jumalaa.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi
      UUSI

Eihän syntymätön voi nähdä?

”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".”
      ‭‭Johannes‬ ‭3‬:‭3‬ ‭FB38‬‬

Kukaan ei ole itse itseänsä synnyttänyt, itse alettu uskonnollisuus ei ketään synnytö uudesti ylhäältä. Veden ripottelu ihmisen päälle ei ketään synnytä . Se on tyhjä sisältöinen uskonnollinen seremonia .

Syntymään tarvitaan siemen , miehen siemen vaimon kanssa yhdynnässä.
      Uudesti syntymässä Jumalan Sanan siemen( evankeliumi)

”Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,

te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee, mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.”
      ‭‭1. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭22‬-‭25‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
      UUSI

Miksi et noudata Jumalan käskyjä ?
      - Jumala ei ole kiinnostunut selityksistä ja tyhmistä neisyistä vaan niistä jotka tekevät Jumalan tahdon.

1Joh 5:2-3:

"Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä. Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;"

• Anonyymi
      UUSI

Jumalanpalveluksen nimi Jumalanpalvelus.
      Monessa lahkossa tämä on päässyt unohtumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Voisitko sinä lukea sen, miten sen Jumalanpalveluksen / pyhien yhteyden tulisi Raamatun mukaan toteutua ?

1. Korinttolaiskirje 14

26 Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.
        27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
        28 mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
        29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;
        30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
        31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.
        32 Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset;
        33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,

Noinko se siis toteutuu teidän "jumalanpalveluksessanne" ???

Vai paasaako pappi vaan vuosisuunnitelman mukaan ja "seurakuntalaiset" istuvat vain pehvat penkissä, korkeintaan välillä laulavat tai toistelevat samoja fraaseja joka "jumalanpalveluksessa" ?

Joten, kuka tässä ei ymmärrä edes sitä, että mitä on Seurakunta ja Seurakunnan kokous ja miten siellä tulisi toimia ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6604
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1598
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1029
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      879
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      871
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe