Huoltovarmuuden takaamiseksi siellä missä se on kannattavaa eli Hämeenlinnan eteläpuolella.
Muualta kansalliset tuet eli kepun kusetus nyt rahaa syydetään Kainuun korpiin pois.
Samalla saadaan kuntarakenne terveemmäksi ja muuttoliikettä kasvukeskuksiin.
Nyt aluetukia maksetaan että maalaisliittolaiset voivat kunnantalolla käydä "töissä".
Eli vääntelemässä klemmareita ja siirtelemässä papereita.
Kaikki on Kekkosen ja haja-asutuspolitiikan syytä.
Maataloutta ei tarvita kuin
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Mites reikä makarooniin porataan ja mistä valot leikkuupuimuriin Kapi? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Palstan maatalouden erikoisaiantuntija, Mielipidepankki, on viisaasti vaatinut, että koko maatalous ajetaan alas, ja ihmiset ryhtyvät kasvattamaan tarvitsemansa ruuan parvekkeilla.
Erityisen erikoistunut MPP on parvekemakaronien viljelyyn, mutta myös ranskanperunoista ja riisistä hän odottaa mellevää satoa.- Anonyymi
Oikeiston.sos.dem kirjoitti:
Puuttuuko MAALAISLIITTO-MTK hieman itsekritiikkiä?
MPP on MTK:n salainen agentti
Kannattaisi hieman opetella sisälukutaitoa vaikka maamieskoulun koulutus olisikin.
Onko tukiaispuuhastelulla Kainuun korvessa jotain tekemistä huoltovarmuuden kanssa?
Maalaisliitto juuri ajoi nämä kansalliset tuet kehitysalueille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929