"Kokoomusnuorten puheenjohtaja Binga Tupamäen mukaan Palestiinan tukeminen ja Pride-tapahtuma eivät ole yhteensopivia.
– Huolestuttaa aktivistien sokeus tunnustaa tosiasioita: islamisteille ja Pridelle ei voi liehuttaa lippua samaan aikaan, Tupamäki kirjoittaa ."
Päivityksensä ohessa hän jakoi ottamansa kuvan Helsinki Pride -tapahtuman yhteydessä järjestetystä Palestiina-mielenosoituksesta, jossa suuri Palestiinan lippu on levitetty Helsinkin tuomiokirkon portaille."
Ja taas täysin järjetöntä mutta niin tyypillistä punavihreää touhua: Kannatetaan aatteita ja ideologioita jotka (ainakin vähänkään pidemmällä tähtäimellä) ovat itselle ja omalle kannattajaryhmälle vahingollisia tai vaarallisia. Mutta kun päässä ei paljon pyöri.
Terv, se kokoomuslainen
Kokoomus Tupamäki: " Islamisteille ja Pridelle ei voi liehuttaa lippua samaan aikaan"
21
100
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervasemmisto = hyväuskoiset idiootit islamin asialla.
- Anonyymi
Täysin oikein.
- Anonyymi
Tupamäki voi muuttaa takaisin Aasiaan buddhalaiseksi, jos ei täkäläinen meno kelpaa!
Nimittäin me täällä kristillisessä lännessä liputamme IHAN KENELLE HALUAMME kyselemättä sitä edes kokoomukselta.- Anonyymi
Ei se ihan noinkaan mene. Pride liputus on lähes pakollista, muuten saa hirvittävän vihakampanjan niskaan
- Anonyymi
Niinhän te hamasia ja Irania tukevat äärivassut sanotte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan noinkaan mene. Pride liputus on lähes pakollista, muuten saa hirvittävän vihakampanjan niskaan
Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole saanut mitään vihakampanjaa niskaani, vaikka en koskaan ole liputtanut pride-lipulla.
Voisin sen kyllä ihan hyvin tehdä, ei minulla ole mitään sitä(kään) lippua vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän te hamasia ja Irania tukevat äärivassut sanotte.
Israelin, USA:n, Venäjän ja Unkarin lipuilla voisin pyyhkiä pers..ni, ellen epäilisi, että ovat kuitenkin valmistettu Kiinassa tai Intiassa ja päästävät väriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole saanut mitään vihakampanjaa niskaani, vaikka en koskaan ole liputtanut pride-lipulla.
Voisin sen kyllä ihan hyvin tehdä, ei minulla ole mitään sitä(kään) lippua vastaan.Jos joku silmäätekevä kritisoi Prideä, niin viharyöppy tulee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin sen kyllä ihan hyvin tehdä, ei minulla ole mitään sitä(kään) lippua vastaan.Tyhmä kommentti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku silmäätekevä kritisoi Prideä, niin viharyöppy tulee.
100%.
- Anonyymi
Gazan kansanmurhan vastustaminen ja Priden kannattaminen sopii hyvin yhteen.
- Anonyymi
...ja terrori-isku israelilaisia siviilejä vastaan 2023. Älä nyt vaan ala perustelemaan sitä Israelin hallinnon toimilla.
- Anonyymi
Ajatella että meillä oli halonnen kaksi pitkää kautta kulki afriikassa hakemassa
syötettäviä!
Ruotsissa oli jo ongelmia niin halonen sanoi MEILLÄ HOIDETAAN ASIAT
PAREMMIN!!
NYT SINUN TULEE LUNASTAA LUPAUKSET!!! - Anonyymi
Tavja nyt vaan oli onneton.
- Anonyymi
Näitä kahta yhdistää tunnetusti viha valkoihoista heteroa kohtaan, mutta muita yhdistäviä tekijöitä ei juurikaan löydy.
Ilman "yhteistä vihollista" nämä panisivat joukkosurmat toimeen ihan keskenään. - Anonyymi
Älkää ny kun liiltä lähtee muute huulet eri suuntii....
- Anonyymi
Sopii loistavasti yhteen. Molemmat hyväksikäyttää lapsia. Sekä seksuaalisesti että oman agendansa vahvistamiseen.
- Anonyymi
Ei kai tuokin kokkare taas ole jostain pääkallokasojen Kamputseasta kotoisin?
- Anonyymi
Mene joskus vassu töihin.
- Anonyymi
Aina voi liputtaa kahdella lipulla jos haluaa. Vaikka hippien rauhanmerkkiä ja swastikaa yhtä aikaa, jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650