Kokoomus Tupamäki: " Islamisteille ja Pridelle ei voi liehuttaa lippua samaan aikaan"

Anonyymi-ap

"Kokoomusnuorten puheenjohtaja Binga Tupamäen mukaan Palestiinan tukeminen ja Pride-tapahtuma eivät ole yhteensopivia.

– Huolestuttaa aktivistien sokeus tunnustaa tosiasioita: islamisteille ja Pridelle ei voi liehuttaa lippua samaan aikaan, Tupamäki kirjoittaa ."

Päivityksensä ohessa hän jakoi ottamansa kuvan Helsinki Pride -tapahtuman yhteydessä järjestetystä Palestiina-mielenosoituksesta, jossa suuri Palestiinan lippu on levitetty Helsinkin tuomiokirkon portaille."

Ja taas täysin järjetöntä mutta niin tyypillistä punavihreää touhua: Kannatetaan aatteita ja ideologioita jotka (ainakin vähänkään pidemmällä tähtäimellä) ovat itselle ja omalle kannattajaryhmälle vahingollisia tai vaarallisia. Mutta kun päässä ei paljon pyöri.

Terv, se kokoomuslainen

21

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihervasemmisto = hyväuskoiset idiootit islamin asialla.

• Anonyymi

Täysin oikein.

• Anonyymi

Tupamäki voi muuttaa takaisin Aasiaan buddhalaiseksi, jos ei täkäläinen meno kelpaa!

Nimittäin me täällä kristillisessä lännessä liputamme IHAN KENELLE HALUAMME kyselemättä sitä edes kokoomukselta.

• Anonyymi

Ei se ihan noinkaan mene. Pride liputus on lähes pakollista, muuten saa hirvittävän vihakampanjan niskaan

• Anonyymi

Niinhän te hamasia ja Irania tukevat äärivassut sanotte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ihan noinkaan mene. Pride liputus on lähes pakollista, muuten saa hirvittävän vihakampanjan niskaan

Hyvä kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole saanut mitään vihakampanjaa niskaani, vaikka en koskaan ole liputtanut pride-lipulla.

Voisin sen kyllä ihan hyvin tehdä, ei minulla ole mitään sitä(kään) lippua vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te hamasia ja Irania tukevat äärivassut sanotte.

Israelin, USA:n, Venäjän ja Unkarin lipuilla voisin pyyhkiä pers..ni, ellen epäilisi, että ovat kuitenkin valmistettu Kiinassa tai Intiassa ja päästävät väriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole saanut mitään vihakampanjaa niskaani, vaikka en koskaan ole liputtanut pride-lipulla.

Voisin sen kyllä ihan hyvin tehdä, ei minulla ole mitään sitä(kään) lippua vastaan.

Jos joku silmäätekevä kritisoi Prideä, niin viharyöppy tulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä kommentti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku silmäätekevä kritisoi Prideä, niin viharyöppy tulee.

100%.

• Anonyymi

Gazan kansanmurhan vastustaminen ja Priden kannattaminen sopii hyvin yhteen.

• Anonyymi

...ja terrori-isku israelilaisia siviilejä vastaan 2023. Älä nyt vaan ala perustelemaan sitä Israelin hallinnon toimilla.

• Anonyymi

Ajatella että meillä oli halonnen kaksi pitkää kautta kulki afriikassa hakemassa
      syötettäviä!
      Ruotsissa oli jo ongelmia niin halonen sanoi MEILLÄ HOIDETAAN ASIAT
      PAREMMIN!!
      NYT SINUN TULEE LUNASTAA LUPAUKSET!!!

• Anonyymi

Tavja nyt vaan oli onneton.

• Anonyymi

Näitä kahta yhdistää tunnetusti viha valkoihoista heteroa kohtaan, mutta muita yhdistäviä tekijöitä ei juurikaan löydy.

Ilman "yhteistä vihollista" nämä panisivat joukkosurmat toimeen ihan keskenään.

• Anonyymi

Älkää ny kun liiltä lähtee muute huulet eri suuntii....

• Anonyymi

Sopii loistavasti yhteen. Molemmat hyväksikäyttää lapsia. Sekä seksuaalisesti että oman agendansa vahvistamiseen.

• Anonyymi

Ei kai tuokin kokkare taas ole jostain pääkallokasojen Kamputseasta kotoisin?

• Anonyymi

Mene joskus vassu töihin.

• Anonyymi

Aina voi liputtaa kahdella lipulla jos haluaa. Vaikka hippien rauhanmerkkiä ja swastikaa yhtä aikaa, jos siltä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe