Tänäänkin kävin töissä sukulaisissa ja tienasin 400 euroa yhden päivän hommasta. Yks sukulainen jota en ole aikoihin nähnyt, soitteli että olisi töitä. Sillä on hieno omakotitalot ja tontti jossa hommia piisasi. Se antoi 400 euroa noin vaan, ei siis sovittu mistään tuntipalkasta vaan se sanoi että maksaa kyllä. Yhdelle toiselle sukulaiselle olen tehnyt hommia kymmeniä kertoja ja sillä on hevostila joten hommia riittää. Ovat niin vanhoja että eivät itse jaksa tehdä mitään enää.
Minulla on rikkaita sukulaisia.
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
Mustattehan vakuutukset, verot ja eläkemaksut.
- Anonyymi
Ja sitten aloittaja heräsi unesta pah onkin yksin persaukisena kaikki rahat mennyt ryyppäämiseen ja pelaamiseen.
- Anonyymi
Haisee ns laiturin maalaajan satutovilta.
- Anonyymi
Hyvä jos jaksat töitä tehdä! Arvostan.
Minä en ole koskaan jaksanut. Ei polla kestä pitää työhanskoja. - Anonyymi
Aloittaja ei ole kotoa poistunut mihinkään vähään aikaan mutta 400eur on kylläkin velkaa niimpä niin kun realiteettitaju pettää pirin käytön myötä.Helvettiä mitään köyhyyspalstalle sillon ihminen kirjoita jos oikeesti rahaa saa vaan on turpa täynnä.5 päivän työstä joku voi maksaa 400eur ilman verokorttia on fakta.
- Anonyymi
Mahdat olla aika ruma, kyllä h*uorat yleensä nettoavat enemmän päivän työstä vaikka välittäjä lohkaisee siivunsa.
- Anonyymi
Hi hi hi sinä se tienaat pyllyreijän myymisellä vaude mahtavaa.Elämänsä virheen ihminen sillon tekee jos alkaa itseään myymään.
- Anonyymi
Miksi antaa ilmaiseksi jos voi tienata ?
Varhaiseläkeläinen, savo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115347Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493422Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933288Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403246- 811867
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281607Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311606Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431600Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1461286- 161169