Lehijärven kurssikeskus?

Anonyymi-ap

Voiko joku kertoa, missä kohtaa sijaitsi aikoinaan Lehijärven kurssikeskus?
Vastaukseksi ei valitettavasti riitä, että se oli Lehijärven rannalla. Sen tiedän kyllä.
Kävin siellä aikoinaan itsekin, mutta en osaa sijoittaa sitä enää kartalle.
Onko esim. Golf-kenttä siinä lähellä?

20

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sattulan kylä. Tarkemmin en osaa sanoa. Vanhat rakennukset on saatettu purkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ok. Sekö on varma tieto?

• Anonyymi
      UUSI

Varma tieto. Kurssikeskus oli itse asutetusta kylästä jonkin matkaa "kohti Hämeenlinnaa". Arvioisin... n. 1 km, tai hiukan päälle? Kurssikeskus Sattulantien (?) "rannan puolella", valkea, muist. 2 kerroksinen pitkänomainen rakennus.

Kylä on niistä ajoista voinut laajentua, eli kurssikeskustalo nykyään olla lähempänä asutusta.

Sitä vastapäätä, ajotien toisella puolella oli tuolloin jokin korkea navettarakennus. Se on saatettu jo purkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Selvä. Kiitos ystävällisestä vastauksesta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Kiitos ystävällisestä vastauksesta!

Katsoin street wiev- karttaa. Luullakseni sillä alueella, lähellä golfia, on nyt Road house cafe. Tieltä kohti rantaa näkyy valkea rakennus, on luult. vanha kurssikeskus. Siihen on rakennettu joitain punaisia mökkejä eteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin street wiev- karttaa. Luullakseni sillä alueella, lähellä golfia, on nyt Road house cafe. Tieltä kohti rantaa näkyy valkea rakennus, on luult. vanha kurssikeskus. Siihen on rakennettu joitain punaisia mökkejä eteen.

Kiitos paljon!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon!

Löytyikö? 🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyikö? 🙂

En ole vielä katsonut. Ajattelin käydä paikan päällä lähiaikoina. Olemme muuttaneet hiljattain lähistölle ja Katinalan kävimme jo katsomassa. Kävimme syyskurssin -81.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä katsonut. Ajattelin käydä paikan päällä lähiaikoina. Olemme muuttaneet hiljattain lähistölle ja Katinalan kävimme jo katsomassa. Kävimme syyskurssin -81.

Katinala onkin täysin muuttunut. Oli lapsuudestani hyvin tuttu. Vietimme siellä joskus aikaa kesävieraina. Myös useissa konferensseissa. Olen street viewillä katsonut sitä. Muistan sen paikan aikoinaan hyvin elävästi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katinala onkin täysin muuttunut. Oli lapsuudestani hyvin tuttu. Vietimme siellä joskus aikaa kesävieraina. Myös useissa konferensseissa. Olen street viewillä katsonut sitä. Muistan sen paikan aikoinaan hyvin elävästi.

Onhan se joo. Paikat voi silti jotenkin vielä paikallistaa. Pellon kulma näyttää pieneltä. Siinä vietettiin aikoinaan, ehkä -81 mutakonferenssikin. Päärakennuksen paikkaa saa hieman arvuutella noin 20 metrin säteellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö muuten, minkä ajan Lehijärvi oli konferenssipaikkana? Ehkä vain muutaman vuoden? Kävin vain 1-2 kertaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö muuten, minkä ajan Lehijärvi oli konferenssipaikkana? Ehkä vain muutaman vuoden? Kävin vain 1-2 kertaa.

Oliskohan ollut ehkä v. 1985-87?
        Sitten jo valmistui Iso Kirja.

En ole koskaan käynyt Iso Kirjassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliskohan ollut ehkä v. 1985-87?
        Sitten jo valmistui Iso Kirja.

En ole koskaan käynyt Iso Kirjassa.

Niin että vain niin vähän aikaa. No sitten en ihmettele, ettei ole jäänyt muistikuvaa sieltä. Arvelen, että jäi vain kertakäynniksi. Katinalasta käsin olimme kurssilaisina siellä talkoohommissa.
        Iso Kirjassa olen käynyt muutaman kerran, vaikka sehän onkin ollut jo pitkään siellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että vain niin vähän aikaa. No sitten en ihmettele, ettei ole jäänyt muistikuvaa sieltä. Arvelen, että jäi vain kertakäynniksi. Katinalasta käsin olimme kurssilaisina siellä talkoohommissa.
        Iso Kirjassa olen käynyt muutaman kerran, vaikka sehän onkin ollut jo pitkään siellä.

Muistin ehkä vuodet väärin. Saattoikin olla 1983-85 tai -86 ne konfa-vuodet siellä.

• Anonyymi
      UUSI

Kun kartasta etsii Lehijärven eteläpuolelta tilan nimen 'Nikkilä', on paikka ollut siinä. Yleinen tie menee ja on mennytkin alueen läpi. Rakennukset ovat suht´ ennallaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ei siellä tuollaista paikkaa ole. Älä aloittaja usko.

• Anonyymi
        UUSI

Selvä. Kiitos sinulle!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä tuollaista paikkaa ole. Älä aloittaja usko.

No selvä. En ainakaan saanut näkyviin tuota Nikkilää.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo Nikkilän tila on siis juuri tuo sama paikka, jonka myös itse street viewillä kuvailin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe