Lehijärven kurssikeskus?

Anonyymi-ap

Voiko joku kertoa, missä kohtaa sijaitsi aikoinaan Lehijärven kurssikeskus?
Vastaukseksi ei valitettavasti riitä, että se oli Lehijärven rannalla. Sen tiedän kyllä.
Kävin siellä aikoinaan itsekin, mutta en osaa sijoittaa sitä enää kartalle.
Onko esim. Golf-kenttä siinä lähellä?

20

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sattulan kylä. Tarkemmin en osaa sanoa. Vanhat rakennukset on saatettu purkaa.

• Anonyymi

Ok. Sekö on varma tieto?

• Anonyymi

Varma tieto. Kurssikeskus oli itse asutetusta kylästä jonkin matkaa "kohti Hämeenlinnaa". Arvioisin... n. 1 km, tai hiukan päälle? Kurssikeskus Sattulantien (?) "rannan puolella", valkea, muist. 2 kerroksinen pitkänomainen rakennus.

Kylä on niistä ajoista voinut laajentua, eli kurssikeskustalo nykyään olla lähempänä asutusta.

Sitä vastapäätä, ajotien toisella puolella oli tuolloin jokin korkea navettarakennus. Se on saatettu jo purkaa.

• Anonyymi

Selvä. Kiitos ystävällisestä vastauksesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Kiitos ystävällisestä vastauksesta!

Katsoin street wiev- karttaa. Luullakseni sillä alueella, lähellä golfia, on nyt Road house cafe. Tieltä kohti rantaa näkyy valkea rakennus, on luult. vanha kurssikeskus. Siihen on rakennettu joitain punaisia mökkejä eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin street wiev- karttaa. Luullakseni sillä alueella, lähellä golfia, on nyt Road house cafe. Tieltä kohti rantaa näkyy valkea rakennus, on luult. vanha kurssikeskus. Siihen on rakennettu joitain punaisia mökkejä eteen.

Kiitos paljon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon!

Löytyikö? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyikö? 🙂

En ole vielä katsonut. Ajattelin käydä paikan päällä lähiaikoina. Olemme muuttaneet hiljattain lähistölle ja Katinalan kävimme jo katsomassa. Kävimme syyskurssin -81.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä katsonut. Ajattelin käydä paikan päällä lähiaikoina. Olemme muuttaneet hiljattain lähistölle ja Katinalan kävimme jo katsomassa. Kävimme syyskurssin -81.

Katinala onkin täysin muuttunut. Oli lapsuudestani hyvin tuttu. Vietimme siellä joskus aikaa kesävieraina. Myös useissa konferensseissa. Olen street viewillä katsonut sitä. Muistan sen paikan aikoinaan hyvin elävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katinala onkin täysin muuttunut. Oli lapsuudestani hyvin tuttu. Vietimme siellä joskus aikaa kesävieraina. Myös useissa konferensseissa. Olen street viewillä katsonut sitä. Muistan sen paikan aikoinaan hyvin elävästi.

Onhan se joo. Paikat voi silti jotenkin vielä paikallistaa. Pellon kulma näyttää pieneltä. Siinä vietettiin aikoinaan, ehkä -81 mutakonferenssikin. Päärakennuksen paikkaa saa hieman arvuutella noin 20 metrin säteellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö muuten, minkä ajan Lehijärvi oli konferenssipaikkana? Ehkä vain muutaman vuoden? Kävin vain 1-2 kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö muuten, minkä ajan Lehijärvi oli konferenssipaikkana? Ehkä vain muutaman vuoden? Kävin vain 1-2 kertaa.

Oliskohan ollut ehkä v. 1985-87?
        Sitten jo valmistui Iso Kirja.

En ole koskaan käynyt Iso Kirjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliskohan ollut ehkä v. 1985-87?
        Sitten jo valmistui Iso Kirja.

En ole koskaan käynyt Iso Kirjassa.

Niin että vain niin vähän aikaa. No sitten en ihmettele, ettei ole jäänyt muistikuvaa sieltä. Arvelen, että jäi vain kertakäynniksi. Katinalasta käsin olimme kurssilaisina siellä talkoohommissa.
        Iso Kirjassa olen käynyt muutaman kerran, vaikka sehän onkin ollut jo pitkään siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että vain niin vähän aikaa. No sitten en ihmettele, ettei ole jäänyt muistikuvaa sieltä. Arvelen, että jäi vain kertakäynniksi. Katinalasta käsin olimme kurssilaisina siellä talkoohommissa.
        Iso Kirjassa olen käynyt muutaman kerran, vaikka sehän onkin ollut jo pitkään siellä.

Muistin ehkä vuodet väärin. Saattoikin olla 1983-85 tai -86 ne konfa-vuodet siellä.

• Anonyymi

Kun kartasta etsii Lehijärven eteläpuolelta tilan nimen 'Nikkilä', on paikka ollut siinä. Yleinen tie menee ja on mennytkin alueen läpi. Rakennukset ovat suht´ ennallaan.

• Anonyymi

Ei siellä tuollaista paikkaa ole. Älä aloittaja usko.

• Anonyymi

Selvä. Kiitos sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä tuollaista paikkaa ole. Älä aloittaja usko.

No selvä. En ainakaan saanut näkyviin tuota Nikkilää.

• Anonyymi

Tuo Nikkilän tila on siis juuri tuo sama paikka, jonka myös itse street viewillä kuvailin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      92
      2017
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1490
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1279
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      72
      1127
    5. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      230
      1112
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      87
      1054
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      991
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      237
      938
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      906
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      881
    Aihe