Voiko joku kertoa, missä kohtaa sijaitsi aikoinaan Lehijärven kurssikeskus?
Vastaukseksi ei valitettavasti riitä, että se oli Lehijärven rannalla. Sen tiedän kyllä.
Kävin siellä aikoinaan itsekin, mutta en osaa sijoittaa sitä enää kartalle.
Onko esim. Golf-kenttä siinä lähellä?
Lehijärven kurssikeskus?
20
141
Vastaukset
- Anonyymi
Sattulan kylä. Tarkemmin en osaa sanoa. Vanhat rakennukset on saatettu purkaa.
- Anonyymi
Ok. Sekö on varma tieto?
- Anonyymi
Varma tieto. Kurssikeskus oli itse asutetusta kylästä jonkin matkaa "kohti Hämeenlinnaa". Arvioisin... n. 1 km, tai hiukan päälle? Kurssikeskus Sattulantien (?) "rannan puolella", valkea, muist. 2 kerroksinen pitkänomainen rakennus.
Kylä on niistä ajoista voinut laajentua, eli kurssikeskustalo nykyään olla lähempänä asutusta.
Sitä vastapäätä, ajotien toisella puolella oli tuolloin jokin korkea navettarakennus. Se on saatettu jo purkaa.- Anonyymi
Selvä. Kiitos ystävällisestä vastauksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Kiitos ystävällisestä vastauksesta!
Katsoin street wiev- karttaa. Luullakseni sillä alueella, lähellä golfia, on nyt Road house cafe. Tieltä kohti rantaa näkyy valkea rakennus, on luult. vanha kurssikeskus. Siihen on rakennettu joitain punaisia mökkejä eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin street wiev- karttaa. Luullakseni sillä alueella, lähellä golfia, on nyt Road house cafe. Tieltä kohti rantaa näkyy valkea rakennus, on luult. vanha kurssikeskus. Siihen on rakennettu joitain punaisia mökkejä eteen.
Kiitos paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon!
Löytyikö? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyikö? 🙂
En ole vielä katsonut. Ajattelin käydä paikan päällä lähiaikoina. Olemme muuttaneet hiljattain lähistölle ja Katinalan kävimme jo katsomassa. Kävimme syyskurssin -81.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä katsonut. Ajattelin käydä paikan päällä lähiaikoina. Olemme muuttaneet hiljattain lähistölle ja Katinalan kävimme jo katsomassa. Kävimme syyskurssin -81.
Katinala onkin täysin muuttunut. Oli lapsuudestani hyvin tuttu. Vietimme siellä joskus aikaa kesävieraina. Myös useissa konferensseissa. Olen street viewillä katsonut sitä. Muistan sen paikan aikoinaan hyvin elävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katinala onkin täysin muuttunut. Oli lapsuudestani hyvin tuttu. Vietimme siellä joskus aikaa kesävieraina. Myös useissa konferensseissa. Olen street viewillä katsonut sitä. Muistan sen paikan aikoinaan hyvin elävästi.
Onhan se joo. Paikat voi silti jotenkin vielä paikallistaa. Pellon kulma näyttää pieneltä. Siinä vietettiin aikoinaan, ehkä -81 mutakonferenssikin. Päärakennuksen paikkaa saa hieman arvuutella noin 20 metrin säteellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö muuten, minkä ajan Lehijärvi oli konferenssipaikkana? Ehkä vain muutaman vuoden? Kävin vain 1-2 kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö muuten, minkä ajan Lehijärvi oli konferenssipaikkana? Ehkä vain muutaman vuoden? Kävin vain 1-2 kertaa.
Oliskohan ollut ehkä v. 1985-87?
Sitten jo valmistui Iso Kirja.
En ole koskaan käynyt Iso Kirjassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan ollut ehkä v. 1985-87?
Sitten jo valmistui Iso Kirja.
En ole koskaan käynyt Iso Kirjassa.Niin että vain niin vähän aikaa. No sitten en ihmettele, ettei ole jäänyt muistikuvaa sieltä. Arvelen, että jäi vain kertakäynniksi. Katinalasta käsin olimme kurssilaisina siellä talkoohommissa.
Iso Kirjassa olen käynyt muutaman kerran, vaikka sehän onkin ollut jo pitkään siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että vain niin vähän aikaa. No sitten en ihmettele, ettei ole jäänyt muistikuvaa sieltä. Arvelen, että jäi vain kertakäynniksi. Katinalasta käsin olimme kurssilaisina siellä talkoohommissa.
Iso Kirjassa olen käynyt muutaman kerran, vaikka sehän onkin ollut jo pitkään siellä.Muistin ehkä vuodet väärin. Saattoikin olla 1983-85 tai -86 ne konfa-vuodet siellä.
- Anonyymi
Kun kartasta etsii Lehijärven eteläpuolelta tilan nimen 'Nikkilä', on paikka ollut siinä. Yleinen tie menee ja on mennytkin alueen läpi. Rakennukset ovat suht´ ennallaan.
- Anonyymi
Ei siellä tuollaista paikkaa ole. Älä aloittaja usko.
- Anonyymi
Selvä. Kiitos sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä tuollaista paikkaa ole. Älä aloittaja usko.
No selvä. En ainakaan saanut näkyviin tuota Nikkilää.
- Anonyymi
Tuo Nikkilän tila on siis juuri tuo sama paikka, jonka myös itse street viewillä kuvailin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881