Oli hyvää häränpataa, tietysti jätin salaatit kokonaan väliin, ja kauhoin mahdollisimman paljon sitä härkäpataa kauhalla.
Yritin valuttaakin paljon kastiketta pois ja keräillä lautaselle pelkästään ne lihat kastikkeesta, joka osoittautui vaikeaksi koska se kastike oli aika paksuhkoa.
Hyvää oli, jäin vain ihmettelemään missä hammastikut koska jos on liharuokaa niin yleensä pitäisi olla. Silloin joku selitti että ihmiset eivät halua nähdä ravintoloissa ihmisiä kaivelemassa hampaitaan tikuilla.
Tuollainen osoittaa kyllä jo jonkinlaista PERVERSIOTA jos ravintolassa syödessä tuijottelee toisten ihmisten naamoja jolloin huomioi asioita onko jollain hammastikku... tai oikein hammasharjakin mukana Plackers-hammasväliharja kullatussa rasiassa.
- Omat eben-puuta olevat syömätikuthan ovat kiinalaisessa aina rikkaan merkki, nekin ovat omassa kotelossaan, omat aterimet koska ravintolalla niin huonot..
Olin buffetissa syömässä pitkästä aikaa.
9
131
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan oikea ote puffettipöydässä.
Miksi niitä rehuja, kaalinlehtiä pitäisi ottaa, kun ne ei kaupassakaan maksa paljonkaan, eikä varsinkaan perunoita lpata lautanen täyteen, kun peuna maksaa alle euron/kg.
Häränlihaa lautanen täyteen, kun kerta puffetti ei ole mikään halpa paikka syödä.
Jos menee puffettiin syömään, niin edellisenä päivänä jättää syömättä ja sitten on sopivasti kova nälkä, niin jaksaa syödä mahdollisimman paljon.
Puffetiin ei mennä koskaan, että syödään nyt ensin kotona vähän, että jaksaa mennä puffettiin.
Täälläkin maksaa puffetti 15€.- Anonyymi
Tuossa olet hieman erehtynyt. Ilmeisesti et varmaan käy paljon hevi osastolla, mutta tuoreet kasvikset on aivan hirmu kalliita.
Toki jos ostaa pelkästään jonkun kaalinkerän, niin se ei paljoa maksa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa olet hieman erehtynyt. Ilmeisesti et varmaan käy paljon hevi osastolla, mutta tuoreet kasvikset on aivan hirmu kalliita.
Toki jos ostaa pelkästään jonkun kaalinkerän, niin se ei paljoa maksa.
>simiti<Juu, kyllähän luomuhedelmät ja eksoottiset hedelmät on tosi kalliita, kuten kärsimyshedelmät.
Buffetit ovat kyllä kivoja paikkoja. Ja vaikka niillä on huono maine, on niissä hyviäkin vaihtoehtoja kun jaksaa nähdä vähän vaivaa etsimisessä.
Mutta tuohon härkäpataan kommentoin sen verran, että yleensä buffettien "härkä" on todellisuudessa vähän hassusti maustettua nautaa.- Anonyymi
Se on ylämäkeen tapettua lehmää, että saadaan jäljiteltyä oikeaa koostumusta.
Toisaalta huono kokki herkästi pilaa häränlihan.
>simiti<
- Anonyymi
Tikkuja on monenlaisia, japanilaiset, kiinalaiset, thaimaalaiset, korealaiset ja päälle vielä kaikki koristeet.
- Anonyymi
tiedän että "härkä" on yleensä nautaa joku kokkimies kertoi jo aikoinaan että on vain jotain muutama ravintola Suomessa missä on oikeaa härkää.
niin no sinänsä ei-possua. - Anonyymi
ostin möhkäleen eli kilon naudan ulkofilettä, mökille, tein pihvejä kuin pippuripihvejä rouhitulla mustalla pippurills, itse leikkasin ja pehmeytin "moukaroin, mureutin", hyviäkin :)
- Anonyymi
Olen tehnyt saman naudan ulkofileestä. Kyllä! Hirmu hyvää tuli ja se nuijimen on yllättävän tärkeää. Itse nuijin sillä nuijan rypyläisellä puolella, en sileällä.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675