Kesäkausi jatkuu myös uiden ja saunoen ymz. kivaa. Nythän täällä menossa yhä 'avoimen ilman' allasuinnit ja vesijuoksut nyt ainakin.
Mutta myös ns. alaston uinnit ja nahan grillaus, jotka siitä tykkää omissa nakuilijoiden rannoilla eri puolilla.
Aurinkoa ja paahdetta en sinänsä kaipaa kunhan on muuten siedettävän lämmintä.
Siksi käynkin mieluiten avo-allas uinnilla sateisena tai pilvisinä päivinä. Etuna on mm. ettei altailla ole ruuhkaa ja samoin saunaosatolla jne. ehtii paremmin bongaamaan komeimmat vartalot ja kookkaimmat.... hmmm. "hauikset" 🤘😜 💪😆 💪😋
💦💦🏊♂️🏊♀️...
Nähdäänkö siellä loppukesän mittaan...taas?
Miehet ja nuorukaiset - tulkaa uimalaan näette munut alasti!
5
173
Vastaukset
- Anonyymi
Koska mennään, kertokaa se seuraava päivä?
- Anonyymi
Heinäkuu alkoi nyt varsin hyvässä säässä ( ei puhuta kelistä joka vedessä aina lähes samanlainen lämpötilan vaihdellessa).
Aurinko paistaa myös rannoilla viihtyville ja ulkouimaloissa, mitkä ovat fiilikset?
Mutta ruuhkaiset paikat ei kiinnosta... siksi pilvisellä säällä on myös hyvä uiskennella. - Anonyymi
Juuuh! Siellä nähdään... tunnussana tai nerkki?
- Anonyymi
Joo, huomenna esim. pe. 4.7. jos ei ihan kauhea sääilmiö ja ukkosmyrsky osu päivään!
Pieni sadeon vaan hyvästä ja karsii " ylimääräiset" ja on tosiaan tilaa uida yms. !
😘👌 - Anonyymi
Hitsi jos tulee koko päivän myrsky ja sade jora ennustellaan...
Joskus ennusteet menee pieleen, mutta niitä ei selitellä sittemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842