Olen itse seurannut sen takia, kun hain erästä työpaikkaa ja minut valittiin sinne. Pari päivää sen jälkeen työnantaja kysyi, että onko tällaisia kirjoituksia ollut. Tämän jälkeen hän ilmoitti, että ei ota minua töihin.
Miten olet saanut nämä viimeiset kirjoitukset tietoosi?
7
268
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kiva tietää, mikä työnantaja oli kysymyksessä. Tärkeintä oli, että hän ilmoitti, että ei ota Jarmoa töihin.
- Anonyymi
Työnantaja toimi järkevästi ja ennakoivasti. Hän ei halunnut samanlaista härdelliä, mihin Parkanon kaupunki ja sen toimialajohtaja joutuivat kirjoitusten takia.
- Anonyymi
Mitähän siitäkin olisi tullut, jos työnantaja olisi palkannut Jarmon? Tämä palsta on osoittautunut hyödylliseksi tiedonlähteeksi.
- Anonyymi
Tämä palsta siis toimii työllisyyttä ennalta ehkäisevänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta siis toimii työllisyyttä ennalta ehkäisevänä?
Lähinnä niin että oikeat työt päätyvät oikeille ja osaaville henkilöille.
- Anonyymi
Ilman palstan informaatiota työnantaja olisi saattanut tietämättömyyttään ottaa Jarmon hommiin.
- Anonyymi
Kieltämättä Jarmon kirjoittamat tekstit antavat hyvän syyn olla palkkaamatta häntä minkäänlaisiin tehtäviin. Jarmon osuus kirjoituksista on huomattava eikä kirjoitusten taso ole kovinkaan hääppönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2856381- 546292
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?955834Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....265718Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k425315Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524854Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2284204Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43991- 1513706
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393262