Olen itse seurannut sen takia, kun hain erästä työpaikkaa ja minut valittiin sinne. Pari päivää sen jälkeen työnantaja kysyi, että onko tällaisia kirjoituksia ollut. Tämän jälkeen hän ilmoitti, että ei ota minua töihin.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Olisi kiva tietää, mikä työnantaja oli kysymyksessä. Tärkeintä oli, että hän ilmoitti, että ei ota Jarmoa töihin.
- Anonyymi
Työnantaja toimi järkevästi ja ennakoivasti. Hän ei halunnut samanlaista härdelliä, mihin Parkanon kaupunki ja sen toimialajohtaja joutuivat kirjoitusten takia.
- Anonyymi
Mitähän siitäkin olisi tullut, jos työnantaja olisi palkannut Jarmon? Tämä palsta on osoittautunut hyödylliseksi tiedonlähteeksi.
- Anonyymi
Tämä palsta siis toimii työllisyyttä ennalta ehkäisevänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta siis toimii työllisyyttä ennalta ehkäisevänä?
Lähinnä niin että oikeat työt päätyvät oikeille ja osaaville henkilöille.
- Anonyymi
Ilman palstan informaatiota työnantaja olisi saattanut tietämättömyyttään ottaa Jarmon hommiin.
- Anonyymi
Kieltämättä Jarmon kirjoittamat tekstit antavat hyvän syyn olla palkkaamatta häntä minkäänlaisiin tehtäviin. Jarmon osuus kirjoituksista on huomattava eikä kirjoitusten taso ole kovinkaan hääppönen.
- Anonyymi00009
Mutta niitä on tosi hauska lukea. Jarmo on ollut palstan parhain ja rohkein kirjoittaja jo kohta 15 vuotta. Kumpa hän lopettaisi viimeaikaiset siansaksa kirjoituksensa. Tosin niistä hänen tuotoksensa tunnistetaan parhaiten.
- Anonyymi00010
Oli onni onnettomuudessa, että työnantaja oli perehtynyt palstan kirjoituksiin. Tietämättömyyttään hän olisi saattanut palkata Jarmon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811183- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234694Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga54623Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571- 45538
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️76526- 23488
- 25464
- 34455