Olikohan meillä hullu-hitlerin operaatio barbarossan, eli sen "jatko" ja "erillis" sodan aikana maassamme paljonkin nazipropagandaa?
Meillähän oli äänessä radiossa nonstoppina silloin päscäcöccäre "pressa" rytin saksalainen(!!!!!) gerda emäntä. (mikäpäs/kukapas muukaan?)
Ja toitotti sitä nazipropagandaansa ikäänkuin "yksinoikeudella" 7/24/365.
Manipuloiko se akka ryti nazin(päzccöc) siihen operaatio barbarossaan vai oliko heillä yhteinen diili?
Oliko samaa skeidaa kuin sakemanni nazien propaganda"ministerillä" joseph göbbelsillä?
Nytkin esim. meillä iltahuuhaat toitottaa muka" uutisia" jotka poikkeuksetta, ovat brittien reutersin ja bbc:n ja tietenkien jenkkien hömppää, joita meille "uutisoidaan" muka "totena" 😂😂😂😂
Ihan 100% aseveljemme nazi-saksan meininkiä.
Ei niille voi kuin nauraa vaan 😂😂😂😂
Olikohan meillä
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
niin sitä tuntematon sotilaskin koettaa opettaa vuosikymmen toiseen "nyt ollaan Rosvo Retkellä", silti natsien kumppani "veteraaneja" kutsutaan jopa linnaan juhlimaan?
ristiriita luokkaa : mega.- AnonyymiUUSI
Eihän he ole mitään saavuttanut, vain suomi sotakorvaukset maksanut lisäksi
rikollisista sodista.
Neuvostoliitto oli äärimmäinen voittaja WW2 ja liittoutuneet vannoi ikuista ja lupasi kiitollisuuden velkaa natsien kukistamisesta.
Tiedä sitteä mitä nykyinen venäjä mutta ennen oli noin.
- AnonyymiUUSI
Tiltu puhui fasismin puolesta silloin ihan suomeksi.
Itse kuuntelin paskapuhetta ja panettelua suomenkielisistä lähetyksistä 70-luvulla. Viimeistään silloin ymmärsin ettei venäloisiin voi koskaan luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869