Pöksyt puolitangossa - Mitä muotia tämä on?

Anonyymi-ap

Näköjään porilaisen nuorisomuotiin on taas hiipimässä hopparityyli, jossa housujen vyötärö on ihan oikeasti pepun alapuolella. Alushousujen resori jää siis noin 30 cm housujen vyötäröä ylemmäs.

Onko tämä kaunista, voi jokainen itse päättää. Itse toivon tämän muodin siirtyvän nuorista miehistä naisiin. En niin kovin välitä nähdä miehiä housujen vyötärö pepun alle vedettynä, kun asioin K-Supermarketissa. Jotenkin ruokotonta ja asiatonta. Miehen seurassa ollut nuori nainen oli selvästi innoissaan miesystävänsä räväyttävästä tyylistä.

Päivittäin mietin, mikä ***tu meitä porilaisia oikein vaivaa. Homma menee päivä päivältä hullummaksi. Asuuko tässä kaupungissa yhtään normaalia ihmistä?

16

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikki ole muodin seurausta. Sattui filttihousujen kumminauha pettämään kesken päivän, joten sillai kai sitten persettä vilkuttelin loppupäivän. Sattuuhan näitä tapaturmia.

• Anonyymi

Tämä vaikutti harkitulta hommalta. Nuorukainen meni kuin amerikkalainen rap-artisti housut roikkuen. Luulisi kävelyn olevan epämukavaa. Housujen roikuttajan naisystävä oli kuitenkin sangen viehättävä. Häntä olisi katsellut pidempäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vaikutti harkitulta hommalta. Nuorukainen meni kuin amerikkalainen rap-artisti housut roikkuen. Luulisi kävelyn olevan epämukavaa. Housujen roikuttajan naisystävä oli kuitenkin sangen viehättävä. Häntä olisi katsellut pidempäänkin.

Niillä on vaippa ihan täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä on vaippa ihan täynnä.

Kävelytyyli oli sen mukainen kuin vaipassa olisi ollut tavaraa. Ilmeisesti pitää kävellä hullunkurisesti, jotta housut eivät rojahda nilkkoihin asti.

• Anonyymi

Wannaberäppärin alkuja on pori pullollaan.Katsellaan jotain tummia amerikasta kun kultakettingit heiluu kaulassa ja ollaan niin polleaa.Milan jaffat ja muut homot perustaa jotain jengejä jossa esitetään isompaa kuin ollaankaan.Asiaan kuuluu riitely ja tappelu toisen vastaavan idariryhmän kanssa.Katsokaa jotain idiootti will smithin mukulaakin, perse vilkkuu kulkiessa ja saa kävellä varovasti että ne ei valahda nilkkoihin.On joutunut varmaan harjoittelemaan kävelyn uudelleen kotona ettei tupsahda nokalleen kadulla.Aina kun luulee ettei perseempää muotia voi enää olla, sitä yllättyy.

• Anonyymi

Ymmärsit varsin hyvin, mitä aloituksessa tarkoitettiin. Nykymuoti on sitä, mitä se on. Nuorten naisten osalta en tosin valita nykymuodin mukaisista korkeavyötäröisistä pakaravakoon uppoavista leggingseistä. Oikean mittaisten leggingsien vyötärön yläosa on juuri navan alapuolella. Se on täydellinen mitoitus. Mutta siinäkin mennään jonkun lanseeraamaan muodin mukana. Mistä lie tullut alun perin?

College-housut tuntuvat olevan toinen aikamme muoti-ilmiö. Kaikilla niillä, joilla ei ole leggingsit, on college-housut. Mukavampi collareissa on istua koulupäivän ajan kuin kiristävissä farkuissa.

Jos miehet alkavat laskea housujaan puolitankoon, niin se on valitettava suuntaus. Miesten alushousut eivät ole kaunis näky kaupan kassajonossa tai missään muuallakaan julkisella paikalla.

• Anonyymi

Nuoriso on siitä kummallista, että niitä voi vedättää muodin mukaan. Esim. vuosia sitten ei nuoriso missään nimessä suostunut käyttämään pipoa, vaikka pakkasta 20 astetta.
      Nyt viime vuosina pipo laitettiin päähän jopa sisällä.
      Sehän on muotia pitää pipoa sisällä päässä.

• Anonyymi

Muistan omasta nuoruudestani 1980-luvun lopulta kuinka noloa oli käyttää pipoa. Ala-asteen pihassa kiusattiin pipon käyttäjiä. Itse otin pipon pois ennen koulun pihaan saapumista, ettei minua olisi kiusattu.

Nykyään nuoriso saattaa kulkea pipo päässä kesälläkin. Näin viime viikolla pipon käyttäjiä. Toki kesä on ollut suht viileä, mutta silti. Nykyään ei ole noloa pitää pipoa vaikka kesällä tai sisätiloissa.

• Anonyymi

Minä olen raavas isomahainen mies ja työhouissa ja verkkareissa ollessani myös ns. persvako loistaa iloisesti. Monet naiset ovat sanoneet, että se on tosi seksikästä.
      No näkyy myös kaikki finnit ja ahterikarvaset, joten mene ja tiedä.

• Anonyymi

Luottokortin perässä ne on. Ei kai sitä kukaan nyt muuten tommosia puhelisi. Ja onhan sitä itsekin römpsän toivossa luritellut mitä sattuu. Huonolla menestyksellä tosin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottokortin perässä ne on. Ei kai sitä kukaan nyt muuten tommosia puhelisi. Ja onhan sitä itsekin römpsän toivossa luritellut mitä sattuu. Huonolla menestyksellä tosin.

Aina kannattaa yrittää. Mikä tahansa päivä saattaa olla se, kun natsaa.

• Anonyymi

Pride on tehnyt tehtävänsä ja käännyttänyt monia suklaan pariin

• Anonyymi

Tämä meni itseltäni hivenen ohi. Tummat naiset ovat kyllä joskus tyylikkäitä.

• Anonyymi

Ylimmät pillukarvat näkyy naisilla. Kiihottaa mielettömästi.

• Anonyymi

Tuskin kukaan niin matalia housuja käyttää, että sellaista pääsee näkemään.

• Anonyymi

Jotkut naiset laittaa irtokarvoja kiihottaakseen miehiä.
      Ällöjä noi naiset, kun kalun eteen täytyy tehdä kaikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      92
      1939
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1771
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      307
      1575
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      1455
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      89
      1040
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe