että vain oikeuteen vie rikolliset loukkauksistaan tuomituksi tulemaan?
ns. kansan parissa jos joku törkeästi tunnistettava sanoo, eikö voisi käydä ns. "kalpaten"?
onko paljon kenelle kuuluisi käydä?
Eikö se ole sivistynyttä käytöstä puhemieheltä?
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Halla-Arka valehtelee aina ja jokapaikassa kuten PervoPersujen tapana on tehdä jokapaikassa!!!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006389526.html
"Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia, vaikka ne ovat täysin asiattomia luonnehdintoja, Halla-aho vastasi."
Uransa alusta lähtien haukkunut muita rankasti!!!- Anonyymi
Siitä on aikaa?
sanoi myös: kunnon ihmisten nimittely rasisteiksi, fasisteiksi ja natseiksi on mielestäni kertaluokkaa pahempaa solvaamista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on aikaa?
sanoi myös: kunnon ihmisten nimittely rasisteiksi, fasisteiksi ja natseiksi on mielestäni kertaluokkaa pahempaa solvaamistaJos rasistia halla-ahoa ei saisi sanoa rasistiksi, niin miksi sitten?
Persesilmäksi persujen tyyliinkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rasistia halla-ahoa ei saisi sanoa rasistiksi, niin miksi sitten?
Persesilmäksi persujen tyyliinkö?Miksi sinua voi sanoa, jos eläimiin sekaantuja ei sovi.
- Anonyymi
Oliko Halla-aho tuolloin puhemies?
- Anonyymi
Solvausten esittäminen mielletään palstalaisten mielestä kusipääkommarien ihmisoikeudeksi.
- Anonyymi
Kylläpä sinä osaat hienosti kirjoittaa ja vielä solvaamatta:) Kommenttini on siis sarkasmia näin selvennettynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sinä osaat hienosti kirjoittaa ja vielä solvaamatta:) Kommenttini on siis sarkasmia näin selvennettynä.
Olitpa hauska. Tuo oli siis sarkasmia (jos et ole vielä selvinnyt).
- Anonyymi
Halla-Aho on uhriutuva, herkkähipiäinen pieni tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2715009- 503729
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893504- 502679
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461843- 971640
- 181609
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711065
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1451055