https://www.keusote.fi/asukaskysely-sote-palveluista-nurmijarvella-tuo-aanesi-kuuluviin/
Vastatkaa kaikki kyselyyn Klaukkalasta. Tälläkin on vaikutusta, että mahdollisimman moni saa äänensä kuuluviin. Vastaa 15.8.2025 mennessä.
Keudan-sotekysely, klaukkalalaiset vastatkaa, jotta terveyspalveluja ei alueella karsita
4
211
Vastaukset
- Anonyymi
Vastasin asukaskyselyn heti. Toivottavasti moni Klaukkalasta vastaa, että tulee selväksi Raija Kontiollekin ja muille päättäjille, että terveyspalvelujen pitää säilyä Klaukkalassa.
- Anonyymi
"Tervetuloa myös asukasiltaan elokuussa
Järjestämme Keusoten asukasillan Nurmijärvellä Monikossa tiistaina 26.8. klo 17–19. Käsittelemme asukasillassa palvelujen verkoston kehittämistä sekä asukaskyselyn alustavia tuloksia. Julkaisemme lähempänä tilaisuutta tarkemman ohjelman, mutta merkitse ajankohta jo kalenteriin – tilaisuus on avoin kaikille."- Anonyymi
https://www.newsbox.fi/keha/nurmijarven-kasvu-painottuu-klaukkalaan/
Väkiluku vain Klaukkalassa kasvaa ja roimasti. Miten joku kuvittelee, että terveyskeskuksen palvelujen karsiminen olisi palvelujen parantamista ja vastaisi asukkaiden tasa-arvon toteutumista.
Vanhusväestö kasvaa ja sen pitäisi sitten jaksaa matkustaa vähintään 12 km päähän, eikä julkista kunnollista liikennettä ole, eikä usein autoakaan saatika ajokorttia ole saatu uusittua. Miten joku kuvittelee, että 25000 asukkaan kylän terveyspalvelujen poistaminen tuo säästöjä? Taksimatkatko Keusote maksaisi? Raija Kontion toiminta on hallintolain vastaista. Oikeusasiamiehen pitäisi jo puuttua ko. asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.newsbox.fi/keha/nurmijarven-kasvu-painottuu-klaukkalaan/
Väkiluku vain Klaukkalassa kasvaa ja roimasti. Miten joku kuvittelee, että terveyskeskuksen palvelujen karsiminen olisi palvelujen parantamista ja vastaisi asukkaiden tasa-arvon toteutumista.
Vanhusväestö kasvaa ja sen pitäisi sitten jaksaa matkustaa vähintään 12 km päähän, eikä julkista kunnollista liikennettä ole, eikä usein autoakaan saatika ajokorttia ole saatu uusittua. Miten joku kuvittelee, että 25000 asukkaan kylän terveyspalvelujen poistaminen tuo säästöjä? Taksimatkatko Keusote maksaisi? Raija Kontion toiminta on hallintolain vastaista. Oikeusasiamiehen pitäisi jo puuttua ko. asiaa.Kontio asuu Tuusulassa joten ei tiedä mitään Klaukkalasta eli tulisi edes katsomaan paikan päälle millainen paikka Klaukkala on. Höpötti Nurkkarin artikkelissa että Klaukkalan terveysasema on huonokuntoinen vaikka tänne on muistaakseni kymmenen vuotta sitten rakennettu uudisrakennus terveys ja sosiaaliasemaa varten vanhemman terveysaseman yhteyteen ja vanhin osa remontoitiin. Klaukkalan terveysasemalla on toimivat ja ajanmukaiset tilat Klaukkalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914