kun kela lapun täyttäjiä pilvin pimein.
Helsingissä ei ole
11
162
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu savossa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201801072200650879 - Anonyymi
Ja taas humalassa olet. Näet jo harhoja ja yhden ihmisen monena. Voi kun ikävää, että elämäsi menee noin alkoholin kanssa! hae nyt sitä apua. Eikö mikään saa sinuan viinan käyttöä aisoihin, koita edes.
- Anonyymi
Sama juttu sinullakin. Kun puhut itsestäsi käytät usein ilmaisua ME.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu sinullakin. Kun puhut itsestäsi käytät usein ilmaisua ME.
Mikisi sinä aina arvailet ja puhut kirjottajasta? Eikä se teksti ole kuitnekin pääasia täällä?
Tuo on selvää riidanhakuista toimintaa, että idioottimaisella käytöksella puhuu asian vierestä. Harmi ettet omaa keskustelukykyä, vaan peittoat sen keskustelun haukkumalla kirjoittajan ... mikä on todella outoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikisi sinä aina arvailet ja puhut kirjottajasta? Eikä se teksti ole kuitnekin pääasia täällä?
Tuo on selvää riidanhakuista toimintaa, että idioottimaisella käytöksella puhuu asian vierestä. Harmi ettet omaa keskustelukykyä, vaan peittoat sen keskustelun haukkumalla kirjoittajan ... mikä on todella outoa.Eli arvailu on hyväksyttävää kun se on sinun sormenpäistä lähtöisin mutta kun muut harrastavat sitä se on riidanhakua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli arvailu on hyväksyttävää kun se on sinun sormenpäistä lähtöisin mutta kun muut harrastavat sitä se on riidanhakua.
No niin, käytät siis minun ajatusrunkoa mutta väännät senkintaas muiden viaksi, etkä omaksi viaksi. Hyvähän se on että otat koppia, mutta sitä pitää sun vielä hioa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, käytät siis minun ajatusrunkoa mutta väännät senkintaas muiden viaksi, etkä omaksi viaksi. Hyvähän se on että otat koppia, mutta sitä pitää sun vielä hioa...
Olen jo aiemminkin maininnut mutta kerrataan taas. Luonnevikaisen lisäksi olet saapasta tyhmempi. Vaikea uskoa noin matalan älykkyyden omaava olisi juristi😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo aiemminkin maininnut mutta kerrataan taas. Luonnevikaisen lisäksi olet saapasta tyhmempi. Vaikea uskoa noin matalan älykkyyden omaava olisi juristi😆
Hyvä että kerrot tuntemuksistasi. Se auttaa sinua terapian tavoin ymmrtämän asioita ja keskustelemaan fiksujen kanssa. Fiksuiltahan aina voit kysellä niinkuin nytkin teet, että mielesi rauhoittuu.
Me kaikki ollaan tyhmiä, se kuuluu elämään, jos siltä tuntuu pitää ottaa asiasta selvää miksi se asia pohdituttaa. Kaikkiin asioihin ei ole vastausta ellet phdi, etsi tai halua ymmärtää.
Kukaanhan ei usko ketään, koska se ei ole uskon kappale, sinä uskot siihen mihin itse tahdot, se ei ole keltään pois. Anna surun tulla ulos ja kysy jos et itse osaa .. meitä on paljon täällä jotka ottaa sinusta kopin ja auttaa. Sinulla on oikeus kyseenalalaistaa, olla uskomatta mihinkään, sanoa mitä haluat ja oikeutesikin se on. Pidä mieli keveenä ja pura ongelmasi ulos, se auttaa kun et pidä niitä sisälläsi. Onneksi purakin. Toivottavasti sait nyt apua ja selvennystä. Kysy vaan, se tuo sulle mielenrauahankin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että kerrot tuntemuksistasi. Se auttaa sinua terapian tavoin ymmrtämän asioita ja keskustelemaan fiksujen kanssa. Fiksuiltahan aina voit kysellä niinkuin nytkin teet, että mielesi rauhoittuu.
Me kaikki ollaan tyhmiä, se kuuluu elämään, jos siltä tuntuu pitää ottaa asiasta selvää miksi se asia pohdituttaa. Kaikkiin asioihin ei ole vastausta ellet phdi, etsi tai halua ymmärtää.
Kukaanhan ei usko ketään, koska se ei ole uskon kappale, sinä uskot siihen mihin itse tahdot, se ei ole keltään pois. Anna surun tulla ulos ja kysy jos et itse osaa .. meitä on paljon täällä jotka ottaa sinusta kopin ja auttaa. Sinulla on oikeus kyseenalalaistaa, olla uskomatta mihinkään, sanoa mitä haluat ja oikeutesikin se on. Pidä mieli keveenä ja pura ongelmasi ulos, se auttaa kun et pidä niitä sisälläsi. Onneksi purakin. Toivottavasti sait nyt apua ja selvennystä. Kysy vaan, se tuo sulle mielenrauahankin."Me kaikki ollaan tyhmiä"
Puhu vain vajakki omasta puolestasi mutta tajuat sentään heikkolahjaisuutesi.
- Anonyymi
Päihderiippuvaisen tekstiä tuo joka aina kirjoittaa Me - ni ketkä helvetin me.
- Anonyymi
Helsingistä onkin hyvä tehdä sellainen Kela-reservaatti , jota elättää huima määrä
korkeapalkkaisia ihmisiä. Kelpaa siellä työttömän loisia koko vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799