Niin paljon on valitusta ja napinaa? Syitä?
Mutta kuten virressä sanotaan:
”Taas linnut laulujansa visertää kauniistti,
myös eikö Herran kansa Luojaansa kiittäisi.”
Video ”Aamukiitosta” kesän keskellä!
https://www.youtube.com/watch?v=69ft6W2ahdY
Jumalan kansa kiittää Herraa matkalla Taivaan Kotiin!
Sitten kiitos soi ilman kyyneliä ja matkan murheita:
Video ”Autuaitten aamunkoitto”.
https://www.youtube.com/watch?v=K-ytMoqLMBE
Johannes 14:1-3
Luukas 21: 25-28
Ilmestyskirja 7: 9-17 (autuaitten aamu)
1. Tess 4:13-18
Siunausta ja voimia taivasmatkalle! Hyvän Paimenen laumassa ja hoidossa!
Kesäterveisin - Maijaliisa
https://www.youtube.com/@maijaliisahiekkanen5096/videos
Raamattu: rukous ja kiitos?
29
112
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joh. 10:12
Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.- AnonyymiUUSI
Jeesus sanoi: Minä olen se hyvä Paimen.
- AnonyymiUUSI
Joo. Palkkarenkejä riittäää!
- AnonyymiUUSI
Sak. 10:2
Mutta kotijumalat puhuvat valheita, ennustajat näkevät valhenäkyjä, kertovat joutavia uniaan, lohduttavat tyhjillä lupauksilla. Sen tähden kansa harhailee kuin lammaslauma uupuneena ja kurjana. Paimenta ei ole. [Jes. 8:19, 53:6; Valit. 2:14]- AnonyymiUUSI
Tämä aika on todella sekavaa ja repivää. Onnellinen se, joka ei juokse joka suuntaan, vaan etsii Herraa sydämestään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä aika on todella sekavaa ja repivää. Onnellinen se, joka ei juokse joka suuntaan, vaan etsii Herraa sydämestään.
Herra on taivaassa.
Ei ihmisestä itsestään mitään hyvää löydy. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herra on taivaassa.
Ei ihmisestä itsestään mitään hyvää löydy.1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18] - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herra on taivaassa.
Ei ihmisestä itsestään mitään hyvää löydy.Selvää on, ettei ihmisistä pidä mitään etsiä.
- AnonyymiUUSI
Jos etsii väärästä paikasta, ei voi koskaan löytää.
Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.- AnonyymiUUSI
Jeesus ilmestyy kunnon ihmisille, ei roistoille ja murhamiehille.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."5. Moos. 6:5
Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30] - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."Jeesus tuli etsimään kadonneita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tuli etsimään kadonneita.
Ei ole ketään vanhurskasta
9 Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että kaikki, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin vallassa.
10 Onhan kirjoitettu: -- Ei ole yhtäkään vanhurskasta,
11 ei yhtäkään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa.
12 Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan.
13 Heidän kurkkunsa on avoin hauta, heidän kielensä puhuu petollisesti, huultensa takana heillä on kyykäärmeen myrkkyä,
14 heidän suunsa on täynnä katkeria kirouksia.
- AnonyymiUUSI
Maailmanloppuun keskittyviä tuomiopäivän ennustajia piisaa. Jenkkilahkojen julistuksen focus, taivaaseen tempaaminen.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.- AnonyymiUUSI
Terve kristinusko sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan kyltymättömille ihmisille.
Sitä saa mitä tilataan. Lahkot hoitaa tarjontaa.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terve kristinusko sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan kyltymättömille ihmisille.
Sitä saa mitä tilataan. Lahkot hoitaa tarjontaa.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.2. Tim. 4:3
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2. Tim. 4:3
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia.Jos kaatajapastori, lahkosaarnaaja tulee silmät kiiluen kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois. Vieraat henget ja synnit kulkee ihmisen käsien ojentelun kautta ihmisestä toiseen.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaatajapastori, lahkosaarnaaja tulee silmät kiiluen kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois. Vieraat henget ja synnit kulkee ihmisen käsien ojentelun kautta ihmisestä toiseen.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.Kommentti ei mitenkään liity aloituksen otsikkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2. Tim. 4:3
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia.Parempi on kun koettaa arvostaa Raamatun opetuksia!!
- AnonyymiUUSI
Oikein. Monilla olis syytä lopettaa gurujen perässä juokseminen. Ja seurata Jeesusta opissa ja elämässä!
- AnonyymiUUSI
Aloituksen aihe?
Rukous ja kiittäminen?- AnonyymiUUSI
Palstan aihe Raamattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihe Raamattu.
Kyllä. Raamattu ja sen sisältö? Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihe Raamattu.
Eikö Raamatussa ole asiaa rukouksesta ja kiittämisestä?
Palstan aihe - Raamattu? Kyllä.
On paljon otsikoita jotka eivät Raamattua sisällä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihe Raamattu.
Palstan aihe on Raamattu.Se on yläkategoria.
Aihe kattaa Raamatun sisältöön kuuluvia asioita.
Aloitus sisältyy palstan aiheeseen.
- AnonyymiUUSI
Kiitos paljon mutta valittaminen ja avunpyytäminen on Suomessa aina tikunnokassa.
- AnonyymiUUSI
Niin se on ollut aina ja joka paikassa. Aikojen alusta saakka.
Raamattu kirjoittaa paljon rukouksesta, kiittämisestä. Se kysyy asennetta ja valintaa.
Toki murheessa saa ja pitääkin valittaa ja anoa. Jopa surutyötä joutuu ihminen tekemään.
Sitten kun anoo, rukoilee ja Jumala vastaa? On asiallista ja kohteliasta kiittää.
Kiitämmehän ihmisiäkin erilaisista palveluista. Miksi ei Jumalaa?
Tuli mieleen eräs Jeesuksen tilanne, näin:
Jeesus parantaa kymmenen spitaalista (Luukas 17: 11-19
Matkallaan kohti Jerusalemia Jeesus kulki Samarian ja Galilean rajaseudulla.
Kun hän oli tulossa erääseen kylään, häntä vastaan tuli kymmenen spitaalista miestä.
Nämä pysähtyivät matkan päähän ja huusivat: »Jeesus, opettaja, armahda meitä!»
Nähdessään miehet Jeesus sanoi heille: »Menkää näyttämään itsenne papeille.»
Mennessään he puhdistuivat. Huomattuaan parantuneensa yksi heistä kääntyi takaisin.
Hän ylisti Jumalaa suureen ääneen, lankesi maahan Jeesuksen jalkojen juureen ja kiitti häntä. Tämä mies oli samarialainen. Jeesus kysyi: »Eivätkö kaikki kymmenen puhdistuneet?
Missä ne yhdeksän muuta ovat? Tämä muukalainenko on heistä ainoa, joka palasi ylistämään Jumalaa?» Ja hän sanoi miehelle: »Nouse ja mene. Uskosi on pelastanut sinut.»
Oppimista meillä nurkuvilla ihmisillä riittää?
- AnonyymiUUSI
Paavalikin rukoili kolme kertaa, että Saatanan enkeli olisi otettu hänestä pois, mutta ei se rukoilu johtanut toivottuun tulokseen.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- AnonyymiUUSI
xxx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939