Raamattu: rukous ja kiitos?

Anonyymi-ap

Niin paljon on valitusta ja napinaa? Syitä?

Mutta kuten virressä sanotaan:

”Taas linnut laulujansa visertää kauniistti,
myös eikö Herran kansa Luojaansa kiittäisi.”

Video ”Aamukiitosta” kesän keskellä!
https://www.youtube.com/watch?v=69ft6W2ahdY

Jumalan kansa kiittää Herraa matkalla Taivaan Kotiin!
Sitten kiitos soi ilman kyyneliä ja matkan murheita:

Video ”Autuaitten aamunkoitto”.
https://www.youtube.com/watch?v=K-ytMoqLMBE

Johannes 14:1-3
Luukas 21: 25-28
Ilmestyskirja 7: 9-17 (autuaitten aamu)
1. Tess 4:13-18

Siunausta ja voimia taivasmatkalle! Hyvän Paimenen laumassa ja hoidossa!

Kesäterveisin - Maijaliisa

https://www.youtube.com/@maijaliisahiekkanen5096/videos

29

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joh. 10:12

Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

• Anonyymi
        UUSI

Jeesus sanoi: Minä olen se hyvä Paimen.

• Anonyymi
        UUSI

Joo. Palkkarenkejä riittäää!

• Anonyymi
      UUSI

Sak. 10:2

Mutta kotijumalat puhuvat valheita, ennustajat näkevät valhenäkyjä, kertovat joutavia uniaan, lohduttavat tyhjillä lupauksilla. Sen tähden kansa harhailee kuin lammaslauma uupuneena ja kurjana. Paimenta ei ole. [Jes. 8:19, 53:6; Valit. 2:14]

• Anonyymi
        UUSI

Tämä aika on todella sekavaa ja repivää. Onnellinen se, joka ei juokse joka suuntaan, vaan etsii Herraa sydämestään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä aika on todella sekavaa ja repivää. Onnellinen se, joka ei juokse joka suuntaan, vaan etsii Herraa sydämestään.

Herra on taivaassa.

Ei ihmisestä itsestään mitään hyvää löydy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herra on taivaassa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herra on taivaassa.

Selvää on, ettei ihmisistä pidä mitään etsiä.

• Anonyymi
      UUSI

Jos etsii väärästä paikasta, ei voi koskaan löytää.

Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.

• Anonyymi
        UUSI

Jeesus ilmestyy kunnon ihmisille, ei roistoille ja murhamiehille.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

5. Moos. 6:5

Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tuli etsimään kadonneita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tuli etsimään kadonneita.

Ei ole ketään vanhurskasta

9 Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että kaikki, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin vallassa.
        10 Onhan kirjoitettu: -- Ei ole yhtäkään vanhurskasta,
        11 ei yhtäkään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa.
        12 Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan.
        13 Heidän kurkkunsa on avoin hauta, heidän kielensä puhuu petollisesti, huultensa takana heillä on kyykäärmeen myrkkyä,
        14 heidän suunsa on täynnä katkeria kirouksia.

• Anonyymi
      UUSI

Maailmanloppuun keskittyviä tuomiopäivän ennustajia piisaa. Jenkkilahkojen julistuksen focus, taivaaseen tempaaminen.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi
        UUSI

Terve kristinusko sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan kyltymättömille ihmisille.

Sitä saa mitä tilataan. Lahkot hoitaa tarjontaa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Terve kristinusko sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan kyltymättömille ihmisille.

Sitä saa mitä tilataan. Lahkot hoitaa tarjontaa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

2. Tim. 4:3

Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia.

Jos kaatajapastori, lahkosaarnaaja tulee silmät kiiluen kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois. Vieraat henget ja synnit kulkee ihmisen käsien ojentelun kautta ihmisestä toiseen.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaatajapastori, lahkosaarnaaja tulee silmät kiiluen kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois. Vieraat henget ja synnit kulkee ihmisen käsien ojentelun kautta ihmisestä toiseen.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

Kommentti ei mitenkään liity aloituksen otsikkoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi on kun koettaa arvostaa Raamatun opetuksia!!

• Anonyymi
        UUSI

Oikein. Monilla olis syytä lopettaa gurujen perässä juokseminen. Ja seurata Jeesusta opissa ja elämässä!

• Anonyymi
      UUSI

Aloituksen aihe?
      Rukous ja kiittäminen?

• Anonyymi
        UUSI

Palstan aihe Raamattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan aihe Raamattu.

Kyllä. Raamattu ja sen sisältö? Kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan aihe Raamattu.

Eikö Raamatussa ole asiaa rukouksesta ja kiittämisestä?
        Palstan aihe - Raamattu? Kyllä.
        On paljon otsikoita jotka eivät Raamattua sisällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan aihe Raamattu.

Palstan aihe on Raamattu.Se on yläkategoria.
        Aihe kattaa Raamatun sisältöön kuuluvia asioita.
        Aloitus sisältyy palstan aiheeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos paljon mutta valittaminen ja avunpyytäminen on Suomessa aina tikunnokassa.

• Anonyymi
        UUSI

Niin se on ollut aina ja joka paikassa. Aikojen alusta saakka.

Raamattu kirjoittaa paljon rukouksesta, kiittämisestä. Se kysyy asennetta ja valintaa.

Toki murheessa saa ja pitääkin valittaa ja anoa. Jopa surutyötä joutuu ihminen tekemään.

Sitten kun anoo, rukoilee ja Jumala vastaa? On asiallista ja kohteliasta kiittää.
        Kiitämmehän ihmisiäkin erilaisista palveluista. Miksi ei Jumalaa?

Tuli mieleen eräs Jeesuksen tilanne, näin:

Jeesus parantaa kymmenen spitaalista (Luukas 17: 11-19

Matkallaan kohti Jerusalemia Jeesus kulki Samarian ja Galilean rajaseudulla.

Kun hän oli tulossa erääseen kylään, häntä vastaan tuli kymmenen spitaalista miestä.

Nämä pysähtyivät matkan päähän ja huusivat: »Jeesus, opettaja, armahda meitä!»

Nähdessään miehet Jeesus sanoi heille: »Menkää näyttämään itsenne papeille.»

Mennessään he puhdistuivat. Huomattuaan parantuneensa yksi heistä kääntyi takaisin.

Hän ylisti Jumalaa suureen ääneen, lankesi maahan Jeesuksen jalkojen juureen ja kiitti häntä. Tämä mies oli samarialainen. Jeesus kysyi: »Eivätkö kaikki kymmenen puhdistuneet?

Missä ne yhdeksän muuta ovat? Tämä muukalainenko on heistä ainoa, joka palasi ylistämään Jumalaa?» Ja hän sanoi miehelle: »Nouse ja mene. Uskosi on pelastanut sinut.»

Oppimista meillä nurkuvilla ihmisillä riittää?

• Anonyymi
      UUSI

Paavalikin rukoili kolme kertaa, että Saatanan enkeli olisi otettu hänestä pois, mutta ei se rukoilu johtanut toivottuun tulokseen.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi
        UUSI

xxx

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe