Jos hellarit puhuisivat oikeilla kielillä

Anonyymi-ap

Menisivätkö he sitten käännytäämään iranilaisia ja juutalaisia kun hellarit puhuisivat heidän kieltään ?

Miksi hellarit eivät käännytä myöskään jehovantodistajia vaikka osaavat suomen kieltä ?

40

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Puhutaan myös lahkokielistä, henkivoiteluista ja henkikasteista jonka merkkinä on sekokielillä puhuminen.

• Anonyymi
      UUSI

Siansaksa karkoittaa kaikki järkevät ihmiset helluntailaisten luota pois. Hullut äänessä...

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailahkolaisuudessa ei uskota Raamattuun muuta kuin muutamiin korvasyyhy paikkoihin.

"Kelilläpuhujat" eivät usko Raamattuun.

1Kor 14:22:

"KIELET eivät siis ole MERKIKSI uskoville, vaan niille, JOTKA EIVÄT USKO; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville."

• Anonyymi
      UUSI

Jos juutalaiset tappoivat Jumalan Pojan sapattirikkomuksista, ei heille kannata puhua millään kielellä.

• Anonyymi
        UUSI

Valehtelusi paljastui valheeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Helluntai on kristittyjen kabbala.
      Rosvojen siansaksaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kun juutalaiset tappoivat Jumalan Pojan sapattirikkomuksista, kannattaa heidät kiertää kaukaa vaikka puhuisi enkelten kieltä.

• Anonyymi
        UUSI

”Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, usko minua! Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa. Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme.

Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.

Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa." Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki". Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi".”
        ‭‭Johannes‬ ‭4‬:‭21‬-‭26‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, usko minua! Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa. Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme.

Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.

Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa." Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki". Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi".”
        ‭‭Johannes‬ ‭4‬:‭21‬-‭26‬ ‭FB38‬‬

"..lain alaiseksi syntyneen" Minkä lain? Sen lain jonka Jumala antoi kansallensa juutalaisille siis Israelin kansalle.

”Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen, lunastamaan lain alaiset, että me pääsisimme lapsen asemaan. Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"”
        ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭4‬:‭4‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

”ovat israelilaisia: heidän on lapseus ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset; heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭9‬:‭4‬-‭5‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
      UUSI

Lapsellinen alotus kuten aina kun se tulee tapulin takaa!

Helluntai ei käännytä ketään, vaan julistaa raamatullista evankeliumia!

• Anonyymi
        UUSI

Toista evankeliumia julistavat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hehee mitä toista mukamas, kerro mikä se ensimmäinen ja toinen, et osaa sanoa mitään !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

”Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.” ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭8‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaisuus ei ole ollut koskaan oikeata ja tervettä kristinuskoa. Niihin telttoihin ei pidä mennä.

• Anonyymi
        UUSI

Niinkö kotona sanottiin, isien tarujako höpötettiin?

• Anonyymi
      UUSI

Eihän juuri kukaan tule helluntaiseurakunnassa uskoon.

• Anonyymi
        UUSI

No nytkö se on huono kun se muuten on hyvä jos ei tule uskoon!

Yritä päättää..ai niin eihän ihminen voi mitään päättää lutterin mukaan ok

• Anonyymi
      UUSI

Room. 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

26 Ja se vaimo oli kreikatar, syntyään syyrofoinikialainen; ja hän pyysi häntä ajamaan ulos riivaajan hänen tyttärestään.
      27 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Anna ensin lasten tulla ravituiksi; sillä ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille"

• Anonyymi
      UUSI

Helluntaissa on aina julistettu mm tehkää parannus ja kääntykää.. onko tämä nyt ensimm vai toinen evankeliumi ?

• Anonyymi
        UUSI

Armovarkaat eivät ole oikeita uskovia.
        Helluntaikasterituaaliin kuuluvat henkikasteet (kielillä puhuminen).

• Anonyymi
        UUSI

Lahkon jäseneksi kääntyminen ei ole parannuksen tekoa vaan eksymistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Armovarkaat eivät ole oikeita uskovia.
        Helluntaikasterituaaliin kuuluvat henkikasteet (kielillä puhuminen).

Et tajua yhtään mistä puhut, miksi papukaijaat mitä sattuu vanhoista leztojen puheista !

Puhu jotain järjellistä ilman typeriä fraaseja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi on hölmö ja kaipaisi perusteellisen selityksen, mutta ei se kannata.

Maisemien kertominen sokealle on ajanhukkaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu !

• Anonyymi
      UUSI

Keskustelu ksnssanne on samaa kuin joku tulisi suurkaupungissa selittämään kadunkulmassa toiselle kuinka väärässä paikassa toinen on, vaikka itse ei tiedä yhtään missä seisoo eikä mihin tulisi mennä tullakseen tiettyyn osotteeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Sananl 27:4: "Kiukku on julma, viha on niinkuin tulva; mutta kuka voi kestää luulevaisuutta?"

1Kor 3:18: "Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas."

• Anonyymi
      UUSI

Usko ja luulo ovat eri asioita.

• Anonyymi
      UUSI

1Kor 15:1,7,34:

"Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte … Sen jälkeen hän näyttäytyi Jaakobille, sitten kaikille apostoleille. … Raitistukaa oikealla tavalla, älkääkä syntiä tehkö; sillä niitä on, joilla ei ole mitään tietoa Jumalasta. Teidän häpeäksenne minä tämän sanon."

Totuus😇👍

• Anonyymi
      UUSI

Evankeliumin vastaanottaminen / vertaa kylväjävertaukseen.
      Kolmenlaista maaperää.

"Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen EVANKELIUMIN, jonka minä teille julistin, jonka te MYÖSKIN OLETTE OTTANEET VASTAAN ja JOSSA MYÖS PYSYTTE.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Jenkkilahkot ovat eksytystä. Eivät edes yritä käännyttää toisiaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sama henki vaikuttaa jenkkilahkoissa.

• Anonyymi
      UUSI

Oikeana helluntaina puhuttiin oikeita kieliä Jerusalemissa.
      Amerikkalaisen helluntain jäljittely oli surkea esitys ja imitaatio.

• Anonyymi
        UUSI

Helluntailaisuus on alkeellinen piraattiversio.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voitaisiin puhua myös sodomalaisesta pentecostalismista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24:n helluntaipalstan ainoa todellinen päämäärä ja tarkoitus on levittää
        helluntailaisista valheita ja kaikkea törkyä, mitä itsekukin vain omassa mielessään keksii, ja näin saattaa helluntailaiset halveksituiksi ja huonoon valoon.

• Anonyymi
      UUSI

New helluntai, new age, new religious.
      Kristityille kelpaa 2000 v vanha kristinusko eikä mikään uususkonnollinen jenkkilahkolaisuus.

• Anonyymi
      UUSI

Menkää helluntailaiset puhumaan kielillä Iraniin lähetyskäskyn mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mikäs siinä jos sinä kiipeät tapuliin petkeleen kanssa ja huutelet sieltä mitä sattuu ihmisille ok !

• Anonyymi
      UUSI

Apostolit julistivat evankeiumia omalla kielellään, eivät armolahjan kautta, kielillä puhuen, niin miksi hellareitten pitäisi kielillä puhuen julistaa evankeliumia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6779
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1198
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      46
      1061
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1027
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe