Menisivätkö he sitten käännytäämään iranilaisia ja juutalaisia kun hellarit puhuisivat heidän kieltään ?
Miksi hellarit eivät käännytä myöskään jehovantodistajia vaikka osaavat suomen kieltä ?
Jos hellarit puhuisivat oikeilla kielillä
40
146
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Puhutaan myös lahkokielistä, henkivoiteluista ja henkikasteista jonka merkkinä on sekokielillä puhuminen.
- AnonyymiUUSI
Siansaksa karkoittaa kaikki järkevät ihmiset helluntailaisten luota pois. Hullut äänessä...
- AnonyymiUUSI
Helluntailahkolaisuudessa ei uskota Raamattuun muuta kuin muutamiin korvasyyhy paikkoihin.
"Kelilläpuhujat" eivät usko Raamattuun.
1Kor 14:22:
"KIELET eivät siis ole MERKIKSI uskoville, vaan niille, JOTKA EIVÄT USKO; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville." - AnonyymiUUSI
Jos juutalaiset tappoivat Jumalan Pojan sapattirikkomuksista, ei heille kannata puhua millään kielellä.
- AnonyymiUUSI
Valehtelusi paljastui valheeksi.
- AnonyymiUUSI
Helluntai on kristittyjen kabbala.
Rosvojen siansaksaa. - AnonyymiUUSI
Kun juutalaiset tappoivat Jumalan Pojan sapattirikkomuksista, kannattaa heidät kiertää kaukaa vaikka puhuisi enkelten kieltä.
- AnonyymiUUSI
”Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, usko minua! Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa. Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme.
Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa." Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki". Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi".”
Johannes 4:21-26 FB38 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, usko minua! Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa. Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme.
Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa." Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki". Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi".”
Johannes 4:21-26 FB38"..lain alaiseksi syntyneen" Minkä lain? Sen lain jonka Jumala antoi kansallensa juutalaisille siis Israelin kansalle.
”Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen, lunastamaan lain alaiset, että me pääsisimme lapsen asemaan. Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"”
Galatalaiskirje 4:4-6 FB38
”ovat israelilaisia: heidän on lapseus ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset; heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!”
Roomalaiskirje 9:4-5 FB38
- AnonyymiUUSI
Lapsellinen alotus kuten aina kun se tulee tapulin takaa!
Helluntai ei käännytä ketään, vaan julistaa raamatullista evankeliumia!- AnonyymiUUSI
Toista evankeliumia julistavat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hehee mitä toista mukamas, kerro mikä se ensimmäinen ja toinen, et osaa sanoa mitään !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
”Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.” Roomalaiskirje 8:8-9 FB38
- AnonyymiUUSI
Helluntailaisuus ei ole ollut koskaan oikeata ja tervettä kristinuskoa. Niihin telttoihin ei pidä mennä.
- AnonyymiUUSI
Niinkö kotona sanottiin, isien tarujako höpötettiin?
- AnonyymiUUSI
Eihän juuri kukaan tule helluntaiseurakunnassa uskoon.
- AnonyymiUUSI
No nytkö se on huono kun se muuten on hyvä jos ei tule uskoon!
Yritä päättää..ai niin eihän ihminen voi mitään päättää lutterin mukaan ok
- AnonyymiUUSI
Room. 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
26 Ja se vaimo oli kreikatar, syntyään syyrofoinikialainen; ja hän pyysi häntä ajamaan ulos riivaajan hänen tyttärestään.
27 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Anna ensin lasten tulla ravituiksi; sillä ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille" - AnonyymiUUSI
Helluntaissa on aina julistettu mm tehkää parannus ja kääntykää.. onko tämä nyt ensimm vai toinen evankeliumi ?
- AnonyymiUUSI
Armovarkaat eivät ole oikeita uskovia.
Helluntaikasterituaaliin kuuluvat henkikasteet (kielillä puhuminen). - AnonyymiUUSI
Lahkon jäseneksi kääntyminen ei ole parannuksen tekoa vaan eksymistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Armovarkaat eivät ole oikeita uskovia.
Helluntaikasterituaaliin kuuluvat henkikasteet (kielillä puhuminen).Et tajua yhtään mistä puhut, miksi papukaijaat mitä sattuu vanhoista leztojen puheista !
Puhu jotain järjellistä ilman typeriä fraaseja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on hölmö ja kaipaisi perusteellisen selityksen, mutta ei se kannata.
Maisemien kertominen sokealle on ajanhukkaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu !
- AnonyymiUUSI
Keskustelu ksnssanne on samaa kuin joku tulisi suurkaupungissa selittämään kadunkulmassa toiselle kuinka väärässä paikassa toinen on, vaikka itse ei tiedä yhtään missä seisoo eikä mihin tulisi mennä tullakseen tiettyyn osotteeseen.
- AnonyymiUUSI
Sananl 27:4: "Kiukku on julma, viha on niinkuin tulva; mutta kuka voi kestää luulevaisuutta?"
1Kor 3:18: "Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas." - AnonyymiUUSI
Usko ja luulo ovat eri asioita.
- AnonyymiUUSI
1Kor 15:1,7,34:
"Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte … Sen jälkeen hän näyttäytyi Jaakobille, sitten kaikille apostoleille. … Raitistukaa oikealla tavalla, älkääkä syntiä tehkö; sillä niitä on, joilla ei ole mitään tietoa Jumalasta. Teidän häpeäksenne minä tämän sanon."
Totuus😇👍 - AnonyymiUUSI
Evankeliumin vastaanottaminen / vertaa kylväjävertaukseen.
Kolmenlaista maaperää.
"Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen EVANKELIUMIN, jonka minä teille julistin, jonka te MYÖSKIN OLETTE OTTANEET VASTAAN ja JOSSA MYÖS PYSYTTE. - AnonyymiUUSI
Miksette te puhu tällä lailla? Paljon hienomman kuuloista.
https://m.youtube.com/shorts/tUnz7BQaUOo - AnonyymiUUSI
Jenkkilahkot ovat eksytystä. Eivät edes yritä käännyttää toisiaan.
- AnonyymiUUSI
Sama henki vaikuttaa jenkkilahkoissa.
- AnonyymiUUSI
Oikeana helluntaina puhuttiin oikeita kieliä Jerusalemissa.
Amerikkalaisen helluntain jäljittely oli surkea esitys ja imitaatio.- AnonyymiUUSI
Helluntailaisuus on alkeellinen piraattiversio.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisiin puhua myös sodomalaisesta pentecostalismista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24:n helluntaipalstan ainoa todellinen päämäärä ja tarkoitus on levittää
helluntailaisista valheita ja kaikkea törkyä, mitä itsekukin vain omassa mielessään keksii, ja näin saattaa helluntailaiset halveksituiksi ja huonoon valoon.
- AnonyymiUUSI
New helluntai, new age, new religious.
Kristityille kelpaa 2000 v vanha kristinusko eikä mikään uususkonnollinen jenkkilahkolaisuus. - AnonyymiUUSI
Menkää helluntailaiset puhumaan kielillä Iraniin lähetyskäskyn mukaan.
- AnonyymiUUSI
Mikäs siinä jos sinä kiipeät tapuliin petkeleen kanssa ja huutelet sieltä mitä sattuu ihmisille ok !
- AnonyymiUUSI
Apostolit julistivat evankeiumia omalla kielellään, eivät armolahjan kautta, kielillä puhuen, niin miksi hellareitten pitäisi kielillä puhuen julistaa evankeliumia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899