Tuokin on edessä Sanoo kokoomusken valiokunta
Kokoomuksella on työttömyys politiikka!
Kokoomus ei ymmärrä enää markkinataloutta! Nyky markkinatalous tarvitsee jokaisen kuluttajan. Kun leikkaa esim köyhiltä, tulee leikanneeksi yrittäjältä. Tämä siksi, että köyhä on tehokkain kuluttajan. Nämä vievät joka ikisen euronsa yrityksen kassaan!
Kun yrityksistä on jo 70% palvelualalla, johtaa leikkauksesta välittömästi suurtyöttömyyteen!
Tällä tavalla et säästä mitään. Työttömyys tulee kalliiksi.
Kokoomus aikaansaa vain tuhoa. Joka ikinen kuukausi työttömiä.
Syyskuu 28 tuhatta työtöntä lisää!
Lokakuu 29 tuhatta uutta työtöntä!
Korkeakoulutettujen työttämyys kasvoi vuodessa 15%.
Diplomiinsinöörien työttömyys kasvoi vuodessa 30%.
Yritysten konkurssien määrä 2000 luvun ennätykseen!
Köyhyys lisääntyy Euroopan ennätykseen!
Lisää velkaa Euroopan ennätys!
Kansan luottamus 29%. Näin huonoa hallitusta ei ole koskaan ollut Suomessa!
Yritysten luottamus hallitukseen 41%.
Surkeaa surkeaa surkeaa!!!
Milloin kokoomus ehdottaa eläkkeiden poistamista köyhiltä
6
63
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö !
töihin.. töihin, sanoi Lapatossukin.
Ei toisten työnteolla saa eikä voisi elättää itseää työkykyinen.
Jotain tulee työttömänkin keksiä itselleen työpalkkaa vastaavasti, joka aina tukeja enemmän. Työtä kyllä on ja löytyy jos viitsii työtä tehdä. Jos asennoitunut että elää muiden työllä, siitä kuopasta tulee itse yrittää pois.at- Anonyymi
Eikös yritystuet ole. Sosiaalietuutta ja ilmaisrahaa niillä on vaan väärä nimi
Oikea nimi on mikjööei tuki jonka maksaa duunarit palksataan
- Anonyymi
Kokoomus vastusti aikanaan kansaneläkkeitä
Ja myös tasaveroista peruskoulua - Anonyymi
Sitä saat kyllä odottaa, kunnes itse olet eläkkeellä
- Anonyymi
Hei, ensin leikkaamme äänioikeuta.
TERVEISIN koknuoret
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802