Voit pelastua oikeaan Taivaaseen.
Jeesus otti kantaakseen sinulle kuuluvan rangaistuksen. Se tarkoittaa, että Hän kuoli sijaisuhrina Golgatan ristillä suurten kärsimysten keskellä. Ristillä on ansaittu vapautus synnistä. Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta – joka sai Hänet astumaan valtaistuimelta ja kärsimään ristillä meidän edestämme.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16
https://Jeesuspelastaa.com/
haluaisitko sinä pelastua ja päästä Taivaaseen
36
246
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi ne jotka Jeesusta palvoo, ovat niin ankaria lähimmäisiään kohtaan?
Kun nyt mietin. En haluaisi olla Taivaassa kuoleman jälkeen kuuntelemassa tekopyhien paasaamista!- AnonyymiUUSI
Et sinä muiden takia pelkästään mene, Jeesukseen uskotaan, ei ihmisiin. Ihmiset voi olla kovin viallisia parhaimmillaankin. Taivaassa kaikki on täydellistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä muiden takia pelkästään mene, Jeesukseen uskotaan, ei ihmisiin. Ihmiset voi olla kovin viallisia parhaimmillaankin. Taivaassa kaikki on täydellistä.
"MITÄ ON TÄYDELLISYYS?"!!!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Kai se sitten on niin että haluaisin pelastua.
- AnonyymiUUSI
Myyköhän ketjun aloittaja lippuja taivaaseen?
- AnonyymiUUSI
Kannattaa harkita tekeekö oikean valinnan. Toista mahdollisuutta ei ole tuleva.
- AnonyymiUUSI
Mene pelottelemaan lapsia. Sen te julistajat osaatte, eikä tuo paskanjauhanta aikuisiin tehoa.
- AnonyymiUUSI
En halua. Jos taivaassa on kaltaisiasi jankuttajakahjoja, se on helvetti.
- AnonyymiUUSI
Helvetissä on ikuinen tuska, se on vielä kauheampi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaisit vähemmän vttumaisen jumalan kannattajaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei saa minua palvomaan julmalaa joka kiduttaa ihmisiä ikuisesti.
Sellainen hirviö ei ole palvomisen arvoinen.
- AnonyymiUUSI
Jaksa ajatella noin vaikeita, joista kellään ole mitään havaintoja.
- AnonyymiUUSI
Tämän armon saat nyt ottaa vastaan katumalla syntejäsi ja hylkäämällä synnissä elämisen. Syntitilasi muuttuu armon tilaksi. Ja armo alkaa kasvattaa sinua. Tiit. 3:
Ota siis vastaan Jeesus syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin synnyt Jumalan lapseksi, etkä joudu kadotukseen vaan pääset Taivaan kotiin ajallisen elämäsi jälkeen.- AnonyymiUUSI
Mitä uskontokuntaa edustat?
- AnonyymiUUSI
Mitä rikoksia olet tehnyt?
- AnonyymiUUSI
"Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa." Gal. 5 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa." Gal. 5Kysyttiin rikoksista. Ei kamelipaimentolaisten iltanuotiolorukirjan jakeista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin rikoksista. Ei kamelipaimentolaisten iltanuotiolorukirjan jakeista.
Pilkkaviestillä ei pääse pitkälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkaviestillä ei pääse pitkälle.
Yritåä saada aikaan edes yksi viesti, joka ei sisällä halpaa lahkolaispasketta.
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta. Siellä on helvetin kylmäkin, ellei sitten johonkin tähteen joudu paistumaan.
- AnonyymiUUSI
Helvetissä ei ole kylmä. Tulta ja tulikiveä, Herran henkäys sen sytyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helvetissä ei ole kylmä. Tulta ja tulikiveä, Herran henkäys sen sytyttää.
No sinne minä sitten haluan mennä. Nytkin lämmitän saunaa, kun on niin perkeIeen kylmä.
- AnonyymiUUSI
Huomenna on pikkulauantai, eli tänään on pikkuperjantai. Sen kunniaksi juon pienen kossupullon (0,5L, iso on litran), jonka jälkeen lähden paikalliseen räkälään laulamaan karaokea.
- AnonyymiUUSI
Muista kuitenkin, että kun sirppi käy ei samanlaista mahdollisuutta valita Jeesusta enää koskaan tule, halki ikuisuuksien.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista kuitenkin, että kun sirppi käy ei samanlaista mahdollisuutta valita Jeesusta enää koskaan tule, halki ikuisuuksien.
En ole hinttapuli, joten en valitse Jeesusta. Mielummin vaikka sen äidin, vaikka vanha akkahan sekin jo on, mutta sentään neitsyt.
- AnonyymiUUSI
Pelko se on joka miehen uskossa pitää!
Huokaus.
Yksi elämä. Sitten se on mennyt. Päivä vain ja hetki kerrallansa. Mitään et saa takaisin etkä mukaasi! Surullista mutta totta!- AnonyymiUUSI
Jos ei ole pelastunut on syytäkin pelätä.
- AnonyymiUUSI
Miksi ketjun aloittaja ei kerro mitä uskontokuntaa edustaa?
- AnonyymiUUSI
Löytääksemme todellisen kristillisen yhteyden meillä on vain yksi tie, ja se tie on Jeesus. ”Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” Joh. 14:6. Uskonnot ei pelasta
- AnonyymiUUSI
Häpeävät sitä niin paljon etteivät kehtaa kertoa.
- AnonyymiUUSI
Jeesus oli venäläinen kantoraketti.
- AnonyymiUUSI
Rikkaalla ainoa keino päästä taivaaseen on jos kokonaisvarallisuutensa on kuolin hetkellä elle 100EUR.
- AnonyymiUUSI
Hienoa on pelastua.
- AnonyymiUUSI
"EIKÖ JEESUS OSAA SAMMUTTAA HELVETTIÄ,EIKÖ OLEKKAAN KAIKKIVOIPA"!!!
- AnonyymiUUSI
Suomen Luterilaiset Seurakunnat ovat niitä joissa uskotaan oikein.
Nuo lahkot ainakin pakolla kastattavat jäsenikseen tulevia
Avaaja on oma Lahkonsa Turussa.
Nyt vaihtanut nimeään.
Ennen kulki nimellä jumalan seurakunta
Pieni lahko jossa ei ole juurikaan jäseniä.
Koko lahko rakentuu sen perustajan ympärille.
Raamatun mukaan VAIN YKSI VESIKASTE
Mitään muuta vaatimusta ei vesikasteen suhteen ole
Jeesus Käskee kastaa kaikki Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen!
Noin Jeesus käski kun antoi Lähetyskäskyn- AnonyymiUUSI
Raamattu opettaa, että kristillinen upotuskaste vedessä kuuluu kaikille uskoon tulleille, samoin kuin Pyhän Hengen kastekin!
Raamattu sanoo: ”Pietari vastasi: ”Kääntykää, ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksi saamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan” Apt.teot 2:38
… ”Jotka Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.” Apt. teot 2:41.
Jos uskot Jeesukseen kokosydämisesti niin voit sinäkin tulla Raamatulliselle kasteelle Jeesuksen Kristuksen nimeen.
”Silloin Filippos sanoi hänelle: ”Jos sinä uskot koko sydämestäsi, se tapahtukoon.” Hoviherra vastasi: ”Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika.” Apt. teot 8:37
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697