"Minä ryhdyin sydämessäni oppimaan, miettimään ja etsimään viisautta ja tutkistelun tuloksia, tullakseni tuntemaan JUMALATTOMUUDEN TYPERYYDEKSI ja tyhmyyden mielettömyydeksi.
Joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi."
Jumalattomuus Jumalan silmissä
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovatko ateistit korkeampiin voimiin ?
- Anonyymi
Riippuu onko ateisti vai "ateisti". Jos kiistää Jeesuksen, voi tietysti uskoa mihin tahansa muuhun. Jos kiistää kaiken, ei usko mihinkään. Nämä täysateistit näyttää kieltävän myös biologian. Raamattu ja luonnontieteet kytkeytyy aina toisiinsa.
- Anonyymi
Hyväksytäänkö ateismissa metafysiikka ?
Metafysiikka: Tutkii todellisuuden perimmäistä luonnetta ja olemassaolon perusteita.- Anonyymi
Heh, paha kysymys ateistille. Eiköhän se kiellä senkin. Vaikka saisi todisteet naaman eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, paha kysymys ateistille. Eiköhän se kiellä senkin. Vaikka saisi todisteet naaman eteen.
Ateismi ottaa kantaan vain yhteen asiaan:
Onko ihmisellä teistinen jumalusko vai ei.
Se ei siis kiellä yhtään mitään.
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia jumala alkaisi sydämmessään oppimaan sitä, ettei joku näe syytä uskoa siihen kun hän ei ole ikinä esittäytynyt? Onko hän idiootti?
Tämähän on yhtä idioottimaista kun loukkaantua jollekin toisella puolella maapalloa kun hän ei palvo sinua. Ja lopuksi ilmeisesti vielä rankaista tyyppiä siitä.- Anonyymi
Äpäräkultin jumala on hirvittävä narsisti.
Lieneekö juutalaisen omakuva.
- Anonyymi
malka on katsojan silmässä 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846759
- 323139
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991777Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27845Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45723Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄59689Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html27647Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29646- 20635
Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v25605