Israelin isku merenrantakahvilaan tappoi yli 40 ihmistä

Anonyymi-ap

Toimittajien, opiskelijoiden ja etätyöskentelijöiden suosiossa oleva kahvila oli yksi Gazan harvoista paikoista, joka tarjosi vielä internet-yhteyden ja sähköä puhelinten lataamiseen. The Guardianin mukaan iskussa kuoli naisten, lasten ja vanhusten lisäksi ainakin kuvajournalisti Ismail Abu Hatab ja taiteilija Frans al-Salmi.

Israel harjoittaa valtioterrorismia!
Oliko sotilaskohde?
Toki lapsista olisi ehkä kasvanut aikuisina palestiinalaisia? Siis roskasakkia?

35

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siviilien tappaminen on raukkamaista. Myös arabiterroristien tekemänä. Sionistit samaa sakkia!

• Anonyymi

Oliko nuo Ismail ja Frans terroristeja?

• Anonyymi

En tiedä, mutta israelilaiset olivat.

Eikö siellä armeijassa ole muita kuin terroristeja? Miten kansa voi hyväksyä sen ja elää viattomien veri tunnollaan?

Tuntemani juutalaiset ovat humanisteja ja rauhaa rakastavia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siellä armeijassa ole muita kuin terroristeja? Miten kansa voi hyväksyä sen ja elää viattomien veri tunnollaan?

Ismail kuulostaa terroristin nimeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miten kansa voi hyväksyä sen ja elää viattomien veri tunnollaan?"

Miten ei voisi? Ei viattomien veri ole koskaan ketään häirinnyt. Ei häirinnyt suomalaisia Jatkosodan aikana (Tanner ja SDP tosin estivät juutalaisten luovutukset, vaikka Suomessa ei kuulema kukaan tiennyt mitään, mitä Saksassa tapahtuu), ei häirinnyt saksalaisia eikä häirinnyt suuresti liittoutuneitakaan pommittaa siviilejä ja surmata pommituksissaan myös melkoisen joukon miehitettyjen maiden, kuten Ranskan, kansalaisia, joiden oli pakko elantonsa tienatakseen työskennellä saksalaisille.

Jos lukee Suomi24:ää tai ylilautaa, niin eipä paljon viattomien perään itketä, sen sijaan väkivallalla uhotaan ja pelotellaan kuin missäkin peruskoulun pihanmaalla. True Crime-kirjat ja sarjat ovat suosituinta viihdettä.

Mistä on peräisin käsitys, että viattomien veri ketään kiinnostaisi muuten kuin sen virtaamisen seuraaminen kivana ajanvietteenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jutteleppa kuule niiden kanssa ja kysy niiltä tätä asiaa. Siinä sulla on ne kansalaiset.

• Anonyymi

Se nyt vaan oli pakko, muuten Jeesus ei tule.

Päivi Räsänenkin haluaisi vielä eläessään nähdä Jeesuksen tulevan.

Tapio Luoma ei ole laittanut kirkonkelloja soimaan Gazan uhreille, lienee akselit niin ruosteessa, että vain naukuminen kuuluisi, jos suntio kiipeäisi torniin kupukelloja keikuttamaan.

Onneksi Jumala sentään on Hyvä ja Rakastava.

• Anonyymi

Se on huollon puutetta, jos suntio ei ole voinut rasvan puutteen takia rasvata kellojen akseleita! Ehkä seuraavan kolehdin tuotto voitaisiin laittaa kunnon akselirasvan ostamiseen.
        T. Seurakuntalainen.

• Anonyymi

Netanjahulla sionistiterrosritin ja diktaattorin elkeitä;
      Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu on ilmoittanut valintansa keskustiedustelupalvelu Shin Betin uudeksi johtajaksi.
      Israelin korkein oikeus totesi keskiviikkona, että hallituksen päätös erottaa Ronen Bar johtajan paikalta oli sopimaton ja lainvastainen.Netanjahun
      Netanjahu ilmoitti torstaina, että hänen valintansa Shin Betin uudeksi johtajaksi on kenraalimajuri David Zin. Baharav-Miaran mukaan Netanjahu toimii lainvastaisesti.

• Anonyymi

Ei kaikki juutalaisetkaan ole terroristeja!

• Anonyymi

Mitään ei menetetty.

• Anonyymi

Osuipa somasti.

• Anonyymi

Niin vähän, voi h--vetti. Toivottavasti Israel pommittaa koko gazan maantasalle.

• Anonyymi

Eikö Trump ole suunnitellut nakkaavansa palestiinalaisterroristit Afrikan sarveen.

• Anonyymi

Räjäyttäisi itsensäkin Israel luvatun kansan paratiisiin. Tekisi muille suuren palveluksen.

• Anonyymi

Vanhasta testamentista löytyy oikeutus kaikkeen mitä Israel tekee.

• Anonyymi

Vapaa-ajattelijat: Israel on täysin sekulaari valtio ja juutalaisuus täysin sekulaari uskonto. Sen sijaan koulujen pakkolaulatetut Suvivirret sortavat rajusti muslimeja ja uskonnottomia. Tosin muslimit eivät ole asiasta valittaneet, kun ovat kovin valveutumattomia eivätkä ole vielä got woke.

• Anonyymi

Olen alkanut Israelin sikailun vuoksi kiinnostua antisemitistisestä kirjallisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen alkanut Israelin sikailun vuoksi kiinnostua antisemitistisestä kirjallisuudesta.

Minä olen ollut siitä aina kiinnostunut.

Oletko lukenus kirjan The Holocaust Industry?

Toivotko ainakin salaa, että sen kirjoittajan sukulaiset olisivat kuolleet holocaustissa?

• Anonyymi

Oikeesti? Kansanmurhaan? Eikö heille ole mitään sivistystä kertynyt vuosisatojen kuluessa?
        En usko. Tunnen fiksuja, koulutettuja ja rauhaa rakastavia juutalaisia!

Vievätkö tottelemattomat lapsensa kaupungin muurin ulkopuolele ja kivittävät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ollut siitä aina kiinnostunut.

Oletko lukenus kirjan The Holocaust Industry?

Toivotko ainakin salaa, että sen kirjoittajan sukulaiset olisivat kuolleet holocaustissa?

Luin sen 20 vuotta sitten. Miksi toivoisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin sen 20 vuotta sitten. Miksi toivoisin?

Sitähän ei tosiaankaan tarvitse toivoa.

• Anonyymi

Ilon päivä. Israel on antanut jo 2,5 vuotta aikaa poistua, poistukaa tai kuolkaa

• Anonyymi

ne hölmöt palet luulee, että kahvilassa istumalla voittaa sodan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne hölmöt palet luulee, että kahvilassa istumalla voittaa sodan :)

istumalakko

• Anonyymi

Mihin?
        Mihin itse lähtisit Suomesta, jos Putin antais ukaasin?
        Saisitko hoivakodin sukulaisetkin mukaasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin?

Viroon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin?

tilaa on tarjottu, töppöstä vaan toisen eteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin?

Hamas ei vaikuta suomessa.

• Anonyymi

Minä valitsen kuoleman. Ennemmin. Kuin kuitenkin myöhemmin.Vankileirillä.

• Anonyymi

Eivät palestiinalaiset ole mitään ihmisiä joilla olisi jokin ihmisarvo ja ihmisoikeudet. Heitä saa vapaasti tarhata ja teurastaa. Kysy vaikka Päiviltä ja Sarilta, jotka peukuttavat jokaisesta kuolleesta palestiinalaisesta lapsesta.

• Anonyymi

Talmud ei kunnioita goyn elämää. Ei kynnenkään arvoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talmud ei kunnioita goyn elämää. Ei kynnenkään arvoisia.

Sarin ja Päivin rahast... Rakastava Jumala on niin suuri.

• Anonyymi

NETANJEHU ON ANTIKRISTUS JA MIELISAIRAS SOTAHULLU!
      VAIN TÄYSI SEKOPÄÄ MARSSII ISRAELIN LIPUN KANSSA JA LUULEE, ETTÄ TUOLLAISIA HULLUJA KUULUU SIUNATA!
      SAATANAN ASIALLA NUO OVAT, EIVÄTKÄ JUMALAN. JEESUS EIKÄ JUMALA EI HYVÄLLÄ KATSO TUOLLAISTA TAPPAMISTA!

• Anonyymi

Asiaa on!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      210
      3879
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2465
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2233
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe