Paljon on eksytettyjä ja siksi eksytettyjen tuomio on suuri.
Tiesittekö, että uhrioppi on harhaoppi.
Kukaan oikeudenmukainen ei hyväksy uhria.
Ajatelkaa, että joku murhaaja yrittäisi sovittaa rikoksensa tuomarille: olen syyllistynyt 30 murhaan saanhan anteeksi jos murhaan kaiken päälle vielä yhden syyttömän sinulle uhrilahjaksi?
Tuomari vastaisi: et saa anteeksi vaan sekin uhrisi lasketaan sinulle syyksi.
Sillä kaikkien on tehtävä parannus, ilman parannuksen tekoa ei ole armoa.
Siksi oikeudenpalvelijan käsiin joutuessanne hän heittää teidät helvettiin ja sieltä ette pääse ennen kuin olette maksaneet sen viimeisenkin rovon.
Ja muistakaa, vaikka sanoisitte jo saaneenne anteeksi, niin mikäli parannusta ei ole tehty, tuomio on voimassa.
Mutta kun tällä ei ollut, millä maksaa, niin hänen herransa määräsi myytäväksi hänet ja hänen vaimonsa ja lapsensa ja kaikki, mitä hänellä oli, ja velan maksettavaksi.
Silloin palvelija lankesi maahan ja rukoili häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle kaikki'.
Niin herran kävi sääliksi sitä palvelijaa, ja hän päästi hänet ja antoi hänelle velan anteeksi.
Mutta mentyään ulos se palvelija tapasi erään kanssapalvelijoistaan, joka oli hänelle velkaa sata denaria; ja hän tarttui häneen, kuristi häntä kurkusta ja sanoi: 'Maksa, minkä olet velkaa'.
Niin hänen kanssapalvelijansa lankesi maahan ja pyysi häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle'.
Mutta hän ei tahtonut, vaan meni ja heitti hänet vankeuteen, kunnes hän maksaisi velkansa.
Kun nyt hänen kanssapalvelijansa näkivät, mitä tapahtui, tulivat he kovin murheellisiksi ja menivät ja ilmoittivat herrallensa kaiken, mitä oli tapahtunut.
Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."
Älkää turvautuko: "kerran pelastettu aina pelastettu" oppiin.
Tai: jatketaan väärällä tiellä ja päivän päätteeksi uhrataan.
Uhri ei kelpaa, parannuksen teko vaaditaan ja siitä vaaditaan näytiksi hedelmät.
Katsokaa siis, että teillä on tuoda herralle hedelmät ajallaan, jokaiselle on leiviskänsä annettu.
Kun te opetatte, niin te olette opetuksistanne täydessä vastuussa.
:/
Nainen, palkkapaimenten osa on helvetin tuomio
19
210
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kun eksyttäjä eksyttää 10 eksyttämään, hänen tuomionsa on silloin 10 eksytettyä.
Ja kun ne 10 eksyttävät kukin seuraavat 10, niin tuomionsa on silloin jo 100 eksytettyä.
Se on kuin pyramidi.
Mitä te kylvätte, sitä te niitätte.
Jolle paljon on annettu, siltä paljon vaaditaan.
Mitä enemmän valtaa, sitä enemmän vaaditaan.
Jos palkkapaimenella on palkka, eikä palkkansa eteen ole tehnyt vaadittua työtään, häneltä vaaditaan asemansa mukaan ja ellei hän toimita sitä mitä vaaditaan, häneltä vaaditaan sen kaiken lisäksi myös palkkansa jota hän ei ole ansainnut.
:/- AnonyymiUUSI
On kyllä mielenkiintoinen näkemys, kun mietin omalta kohdalta asioita.
Jos minä olisin ajanut päissään autolla ja aiheuttanut HENGENVAARAAN muille tiellä liikkujille niin minä olisin saanut sakot vain rattijuopumuksesta ja saanut SAKKO VANKEUDEN SUORITTAA KOTONA PANTA VANKINA.
Kirjoitin Facebookiin ja loukkasin rattijuoppojen kunnioita joista toinen oli yrittänyt TAPPAA HEIDÄT MOLEMMAT niin minun piti kunnioittaa heitä, koska HE OVAT IHMISARVOSSA ALKOHOLISTEINA YLEMPÄNÄ MITÄ MINÄ.
Minä en suostunut maksamaan sakkoja.
Minä jouduin SAKKO VANKINA VANKILAAN, KOSKA MINUT SAA VAIKKA TAPPAA KOSKA MINÄ RÄKYTÄN ALKOHOLISTEILLE JA VITTUILEN POLIISEILLE.
IVALON POLIISIT OLISIVAT TYÖTTÖMIÄ VARMAAN JOS ALKOHOLISTEJA EI OLISI TÄSSÄ KUNNASSA.
HE NIITÄ VIISAITA OLIVAT JOIDEN MIELESTÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT IHMISINÄ ARVOKKAAMPIA MITÄ MINÄ JOKA EN KÄYTÄ PÄIHTEITÄ.
EN SUOSTU SYÖMÄÄN ADHD LÄÄKKEITÄ, KOSKA NIISSÄ ON MYÖS HUUMEITA OSASSA JA MINÄ EN OLE MIKÄÄN PIRI-NISTI!
MINÄ ANNOIN LÄÄKKEET VANKILASSA VARTIJALLE JA SANOIN, ETTÄ: MINÄ EN SUOSTU LÄÄKKEITÄ SYÖMÄÄN, KOSKA MINÄ EN TARVI NIITÄ.
LÄÄKKEIDEN SYÖNTI ON KUNNIANLOUKKAUS JA MINÄ EN SUOSTU KYLLÄ VIINALLA HOITAMAAN ADHD:TA JA MUITAKAAN SAIRAUKSIA, KOSKA ALKOHOLI PAHENTAA SAIRAUKSIEN OIREITA. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä mielenkiintoinen näkemys, kun mietin omalta kohdalta asioita.
Jos minä olisin ajanut päissään autolla ja aiheuttanut HENGENVAARAAN muille tiellä liikkujille niin minä olisin saanut sakot vain rattijuopumuksesta ja saanut SAKKO VANKEUDEN SUORITTAA KOTONA PANTA VANKINA.
Kirjoitin Facebookiin ja loukkasin rattijuoppojen kunnioita joista toinen oli yrittänyt TAPPAA HEIDÄT MOLEMMAT niin minun piti kunnioittaa heitä, koska HE OVAT IHMISARVOSSA ALKOHOLISTEINA YLEMPÄNÄ MITÄ MINÄ.
Minä en suostunut maksamaan sakkoja.
Minä jouduin SAKKO VANKINA VANKILAAN, KOSKA MINUT SAA VAIKKA TAPPAA KOSKA MINÄ RÄKYTÄN ALKOHOLISTEILLE JA VITTUILEN POLIISEILLE.
IVALON POLIISIT OLISIVAT TYÖTTÖMIÄ VARMAAN JOS ALKOHOLISTEJA EI OLISI TÄSSÄ KUNNASSA.
HE NIITÄ VIISAITA OLIVAT JOIDEN MIELESTÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT IHMISINÄ ARVOKKAAMPIA MITÄ MINÄ JOKA EN KÄYTÄ PÄIHTEITÄ.
EN SUOSTU SYÖMÄÄN ADHD LÄÄKKEITÄ, KOSKA NIISSÄ ON MYÖS HUUMEITA OSASSA JA MINÄ EN OLE MIKÄÄN PIRI-NISTI!
MINÄ ANNOIN LÄÄKKEET VANKILASSA VARTIJALLE JA SANOIN, ETTÄ: MINÄ EN SUOSTU LÄÄKKEITÄ SYÖMÄÄN, KOSKA MINÄ EN TARVI NIITÄ.
LÄÄKKEIDEN SYÖNTI ON KUNNIANLOUKKAUS JA MINÄ EN SUOSTU KYLLÄ VIINALLA HOITAMAAN ADHD:TA JA MUITAKAAN SAIRAUKSIA, KOSKA ALKOHOLI PAHENTAA SAIRAUKSIEN OIREITA.Se on totta, että alkoholi pahentaa oireita.
- AnonyymiUUSI
Turhaa saarnata jos itse et noudata mitään
mistä syyllistelet muita ja höpiset mitä sattuu.- AnonyymiUUSI
Sinun tulisi pitää suusi kiinni ja tehdä parannusta.
Jokaisesta sanasta sinä teet tilin.
:/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tulisi pitää suusi kiinni ja tehdä parannusta.
Jokaisesta sanasta sinä teet tilin.
:/Tiiäks kun ei mua enää haittaa.
Menetin jo kaiken.
Vaikken oo tehnyt mitään väärää.
Mä olen valmis luopuu vaik uskostakin,
koska tää rikkoo liikaa tällei.
Henkimaailman kans alan nyt setvii tätä,
kerran ei muutoinkaan onnistu,
tässä samalla kun hoidan viimeisiä juttuja
ja kunnes saan postit eteenpäin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiiäks kun ei mua enää haittaa.
Menetin jo kaiken.
Vaikken oo tehnyt mitään väärää.
Mä olen valmis luopuu vaik uskostakin,
koska tää rikkoo liikaa tällei.
Henkimaailman kans alan nyt setvii tätä,
kerran ei muutoinkaan onnistu,
tässä samalla kun hoidan viimeisiä juttuja
ja kunnes saan postit eteenpäin.Menettää voi monesta syystä.
Väärästä uskosta tuleekin luopua.
Anonyymi kirjoitti:
Menettää voi monesta syystä.
Väärästä uskosta tuleekin luopua.
:/Niin voi.
Myös siitä syystä että joku ei välitä tippaakaan miten toiselle käy.
Vaikka tapahtuu ihan samoja asioita.
Tai ei välitä kuinka toinen voi.
Tai ei välitä selvitellä asioita toisen kanssa.
Ei väliä onko toista olemassakaan.
Väärä usko sulla on sanonko missä?
- AnonyymiUUSI
3. Galatalaiskirje:
…Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee". Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta". Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä". Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme — sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
Voit saarnata lakia, mutta jos alamme tarkastella sinun omaa elämääsi, ei se kestä tarkastelua. Tiesithän tämän.- AnonyymiUUSI
Sinä et edes tiedä mistä kirjoitat ja juuri kerroin mitä siitä seuraa.
:/
- AnonyymiUUSI
Mutta sinua rakastetaan äärimmäisen paljon. Ajattele, ja minuakin. Miten voikaan olla. Kumpa osaisimme käyttäytyä sen arvon mukaisesti. Se on niin mahtava asia! 🎁❤️
- AnonyymiUUSI
Joo, se rakkaus oikein huokuu siitä kun maailma vihaa.
Anonyymi kirjoitti:
:/Miksi kohtelet sattumanvaraisia naisia, jotka sinuun tykästyvät, yhtä julmasti, kuin yhteiskunta on kohdellut sinua?
Olet vähän, kuin kertomuksesi tyyppi, joka halusi armahdusta, muttei ollut valmis antamaan sitä muille.
🥥 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kohtelet sattumanvaraisia naisia, jotka sinuun tykästyvät, yhtä julmasti, kuin yhteiskunta on kohdellut sinua?
Olet vähän, kuin kertomuksesi tyyppi, joka halusi armahdusta, muttei ollut valmis antamaan sitä muille.
🥥Miksi sinä panettelijana käyt?
Syyttäjänä jatkuvasti vaanimassa.
Sinulle ei ole sijaa eikä paikkaa valtakunnassa.
Se asia jota vatvot, ei kuulu sinulle.
Sinä olet sivullinen mutta sinua sitoo omat sanasi.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä panettelijana käyt?
:/No mä en ole sivullinen tossa asiassa,
ja sä kohtelet mua pahemmin ku voi.
Ja mä sentään välitin susta ja sun voinnista.
Ei siitä mitä sä pystyt tekemään tai antamaan,
en sun rahoista tai mistään sellasesta.
Vaan susta!
Ja sun voinnista.
Siitä että sä voisit hyvin.
Ja että sua ei kohdeltais noin.
Taisin olla ainut joka aidosti välitti susta..
Susta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä panettelijana käyt?
:/Nyt kuitenkin se, joka sinua on auttanut, kertoo, että torjuit auttajan, kuten yhteiskunta torjuu sinut, niin eikö silloin ole niin, että sinä olet itse tuominnut itsesi tuohon ahdinkoon?
Minun käsittääkseni ja minun uskonfilosofisen näkemykseni mukaan Jumala ei tuomitse ihmisiä helvettiin, vaan ihminen tuomitsee itse itsensä...
Ihminen, joka ei hyväksy todellisuutta, vaan pyrkii sen yläpuolelle...
Sinä olet auttajaasi kohtaan samantapainen tuomitseva jumala, kuin yhteiskunta on sinua kohtaan... Tässä jumaluudessa on samantapaista kapinaa todellisuutta kohtaan, kuin maan päälle levinneellä sodalla taivaassa. Tässä kapinassa se kapinoija lopulta tuomitsee itsensä. Helvettiin, tai vaikkapa ikuisuudeksi metsän keskelle...
🥥 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:/Mitäs sit sellaselle teit joka ei sua vihannut?
Eikä taida ikinä kyetäkään vihaamaan sua.
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/f2oxGYpuLkw?feature=shared Saa vain kiittää Häntä :D
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/yKfvVtl2ljQ?si=gZe2xDHhaZg3itOt
Tässä olis biisi tyrkyllä.
(Tommy Johannssonia)
Meiän pitäis kyllä jutella asioista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651493Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia114984YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48804- 58801
- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39727Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan73726Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72714Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026709Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41687