Venäjä luvannut turvapaikan?
Trump aikoo potkia Muskin maasta?
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Musk vie teknologiansa Venäjälle. Venäjäuhka kasvaa?
- Anonyymi
Vanha sananlasku "kiittämättömyys on maailman palkka" pitää jälleen paikkansa. Trump pääsi presidentiksi Muskin rahoilla mutta nyt on tehtävänsä tehnyt ja saa mennä.
- Anonyymi
Kyllä Trump pääse presidentiksi lähinnä sen Kamalan vaihtoehdon takia.
- Anonyymi
Tämän jälkeen ei Trumppia tarvitse enään äänestää sillä hän on nyt mister President kuten oli myös Kekkonen sekä on Putin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Trump pääse presidentiksi lähinnä sen Kamalan vaihtoehdon takia.
😂🤣😂🤣
- Anonyymi
Kannattaisiko Suomenkin reagoida ja tarjota Elonille kohtuullinen veroprosentti, niin hyödyttäisiin kuulkaa kaikki ja isosti.
- Anonyymi
Trump karkoittaa muijansakin takaisin Sloveniaan jos niin tahtoo saatikka sitten jotakin Muskia takaisin Etelä-Afrikkaan.
- Anonyymi
Jos Musk saa turvapaikan Venäjältä, niin tämä heidän riitely voi silloin olla pelkkää teatteria ja Trumpin ja Muskin yhteinen juoni järjestää Musk vakoojaksi Venäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842