Tai kiinnostunut. En ole sua unohtamassa mutta nyt tarvitsen vähän happea, koska tiedän että olet se oikea.
Tiedän rakas että olet ollut ihastunut vuodesta 2017
21
453
Vastaukset
- Anonyymi
Ai että oikea. Mistä tiedät?
- Anonyymi
Tiedänpä vaan ja niin tietää hänkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänpä vaan ja niin tietää hänkin..
Haluaisitko kertoa jotakin hänestä, tunnisteita esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kertoa jotakin hänestä, tunnisteita esim.
En. Hän on tuleva aviomieheni ja asia nyt vaan on näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Hän on tuleva aviomieheni ja asia nyt vaan on näin.
What?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What?????
Aamen.
- Anonyymi
Vuodesta 2017? Kertaa nolla.
Tuleva miehesi?
Morjens.......- Anonyymi
Sanos muuta, kaikkea mäkin tiedän
- Anonyymi
Häitä voi odottaa siinä joskus v. 2047...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häitä voi odottaa siinä joskus v. 2047...
Kaksi vuotta aika tasan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi vuotta aika tasan
No höh.
- Anonyymi
Vihdoinkin!
- Anonyymi
Jaa mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mitä?
Tajusi
- Anonyymi
Ikävä sanoa mu ihastus on ohimenevä tunne jos ei men ohi ni kenties kyse on rakkaudesta en tie sillai kun omasta mielestäni olen kykenemätön rakastamaan tosin lopputuloksena mulla ei ole kuitee kyse siitä mä en vaan anna itseni tuntea toista kohtaan mitään sen enempää kuin mitä tämä tuntee mua kohtaan sääliin mä kyvytön olen kasvanu ympäristössä jossa mulle on hoettu että sääli on sairautta toki ne ketä nyt pitäs sääliä on useimmat niitä jotka sitä mulle hoki
- Anonyymi
Ota rauhassa happea ja pyydä apua sun perheeltä. Sulla on mun numero jos haluat soittaa, en kuormita sua vastaamalla viesteihin koska huomaan ettei se auta sua. Mutta olet mielessä ja ota rauhassa sun aika. <3
- Anonyymi
Ei tässä mitään apua tarvita. Punnitsen asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä mitään apua tarvita. Punnitsen asioita
Olet ihanan toimelias❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihanan toimelias❤️
Toimintaa.
- Anonyymi
Paitsi että tänään loppuu happi. Helle tulossa. Pitää ottaa happinaamari mukaan.
- Anonyymi
Vain juroilla suomalaisilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038